Pystyskö kukaan muistamaan/tietämään onko jokke nostanu maasta yli 402.5kg? Itse löysin tuon tuloksen, vaan en muistelemaani 407.5kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Insidepower sanoi:Pystyskö kukaan muistamaan/tietämään onko jokke nostanu maasta yli 402.5kg? Itse löysin tuon tuloksen, vaan en muistelemaani 407.5kg.
Insidepower sanoi:Joo salituloksia etsin eli onko niistä kellään havaintoa?
Mulla teki ihan pahaa katsoa kun se veteli siinä videossaan sitä mavea, hurjaa nykimistä/nytkytystä, selkä tuli itellä kipeeks jo pelkästä katsomisesta :D . Mikä siinä selässä on vikana, välilevy?jto sanoi:jos kyseessä on videonsa kaltainen nosto, kannattaa sitten ottaa huomioon se melkonen reisikannatus :D . tekniikkaa kun kattelee muutenkin, ei muuten oo ihme, että on herran selkä aika karmeessa kunnossa nykyään...
jto sanoi:jos kyseessä on videonsa kaltainen nosto, kannattaa sitten ottaa huomioon se melkonen reisikannatus :D . tekniikkaa kun kattelee muutenkin, ei muuten oo ihme, että on herran selkä aika karmeessa kunnossa nykyään...
jto sanoi:ei tää mikään virallinen tieto oo ollenkaan, mutta come backit jäi selän takia ja huonoina aamuina ei sängystä nousta. ei tollanen treeni voi olla vaatimatta veroja. kova laji.