Jouko Aholan maastaveto

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Insidepower sanoi:
Pystyskö kukaan muistamaan/tietämään onko jokke nostanu maasta yli 402.5kg? Itse löysin tuon tuloksen, vaan en muistelemaani 407.5kg.

Yli 400kg tulokset on salituloksia, niitä vissiin haitkin. Kisoissa paras tulos oli 387.5kg jossain FPO:n karkeloissa.

jos kyseessä on videonsa kaltainen nosto, kannattaa sitten ottaa huomioon se melkonen reisikannatus :D . tekniikkaa kun kattelee muutenkin, ei muuten oo ihme, että on herran selkä aika karmeessa kunnossa nykyään...

Muistelen lukeneeni PowerliftingUSA lehdestä artikkelin Jokesta ja siinä oli mainittu 402,5 kg:n veto. SIinä oli muistaakseni vielä mukana myös ohjelman tynkää siihen vetoon. Voimanostollisesti katsottuna Joken paras laji oli juuri maastaveto, kyykky ja penkki ei suhteessa ollut niin kovia, vaikka kyllä niissäkin rautaa liikutettiin. Mutta voimanostolajithan on toissijaisia liikkeitä voimamiehelle (pl. maastaveto), vai mitä jto?

heh... kyllähän ne hyviä yleisvoimaliikkeitä on, mutta yhdeltä hepulta mm. oon kieltäny penkin, kun tapaa rikkoo siinä ittensä :D . mieluummin kaikki punnerrukset tukilla tai viikingillä. kyykky on kyllä aina hyvä ja hauska tapa viettää iltapäiviä, mutta voimanostoversiona ja varsinkin erittäin leveenä suhteellisen tarpeeton voimamiehelle. sellanen keskilevee ja usein myös vajaana tehty versio antaa parempaa tulosta.

402,5 Jokke oli vetänyt salilla kun valmistautui vuoden 1997 mailman vahvin mies kosioihin. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö olisi myöhemmin voinut vetää enemmänkin.

jto sanoi:
jos kyseessä on videonsa kaltainen nosto, kannattaa sitten ottaa huomioon se melkonen reisikannatus :D . tekniikkaa kun kattelee muutenkin, ei muuten oo ihme, että on herran selkä aika karmeessa kunnossa nykyään...
Mulla teki ihan pahaa katsoa kun se veteli siinä videossaan sitä mavea, hurjaa nykimistä/nytkytystä, selkä tuli itellä kipeeks jo pelkästä katsomisesta :D . Mikä siinä selässä on vikana, välilevy?

jto sanoi:

Mitä vikaa Joken selässä? kerro lisää!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ei tää mikään virallinen tieto oo ollenkaan, mutta come backit jäi selän takia ja huonoina aamuina ei sängystä nousta. ei tollanen treeni voi olla vaatimatta veroja. kova laji.

jto sanoi:
ei tää mikään virallinen tieto oo ollenkaan, mutta come backit jäi selän takia ja huonoina aamuina ei sängystä nousta. ei tollanen treeni voi olla vaatimatta veroja. kova laji.

Onko näin? Mulla on se kuva Jokken haastatteluista, ettei sillä ollu mitään tarkoitusta koskaan tehdä come backia? Ei kai jotain hölynpöly-juttuja, joita kiertää voimailupiireissä?

muutaman mukavan show-kisan teki rahamaissa (mm. arabia), eikä tosiaan ollut sen suurempaa comebackia kai(???!!!) tarkotus tehdä...

mun lähde on kyllä hyvin lujasti noissa voimamiespiireissä, mutten toki mitään vannoa voi, kun en oo Joken ittensä kans asiasta jutellu. hienoohan tietysti ois, ettei mitään kovin vakavaa oo hienosta urasta jäänyt vammapuolelle.

MILO-lehdessä oli aikoinaan juttua Joken comebackista. Muistaakseni syy oli, että sillä konstilla jäisi enemmän aikaa perheelle. Olikohan niin, että seuraavassa lehdessä oli tieto, ettei mies teekkään paluuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom