Joukkuepelailua Turussa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miltä näyttää aikataulut pelailun suhteen lähitulevaisuudessa porukalla?

Mulla olis ens viikolla enemmän aikaa pelailuun, tällä viikolla torstai ja perjantai mun osalta ei oikein toimi. Mutta Mamban sanoin, onhan kesää vielä jäljellä. Mitä me muuten pelattais?

Tämän viikon arkipäivät menee iltavuorossa, joten silloin en ainakaan pääse osallistumaan. Ensi viikolla pelit käy hyvin, paitsi lauantaina (Ruisrock).

Ens vk siis joku pv, ni mahd. moni pääsee. To? Pe?

Mitä me muuten pelattais?
Rantalentistä koitettiin viimeksi. Mulla on koripallo, jos joku haluaa siitä repiä hupia. Sullahan Huttu on se mölökky, jos en väärin muista.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Miten porukalle kävis la?

Juu mölkky löytyy, mut sit pitää olla varma et sitä pelataan kun se on kuitenki kohtuu painava raahattavaks turhan takia, mun herkkä selkä ei kestä :P

Voisin käydä hakemas jostain ihan perus frisbeen, sitä on kans kiva heitellä vaikka kupittaan nurtseilla :)

Niin se Ruisrock tosiaan. Pe joskus iltapv? Urheilupuisto? Voihan sielläkin heitellä frisbeetä.

Huomenna perjantaina siis klo 17 löytyy toivottavasti epämääräistä porukkaa oliko se paikka nyt sitten virastotalon takaa lähteviltä rappusilta (sama kuin viimeks)...tais olla. Katsotaan mitä saadaan aikaseks...

Mikä laji nyt olisi kyseessä?
virastotalon takaa lähteviltä rappusilta
Just ja just tiedän, missä on puolalan puisto enkä siitäkään ole varma, vaikka vieressä asunkin. Niin missäs tuollainen olisi? :D No juu, mutta pitää katsella miten huominen etenee kun on vika päivä töissä niin en oikein tiedä milloin sieltä voin karata

Mikä laji nyt olisi kyseessä? Just ja just tiedän, missä on puolalan puisto enkä siitäkään ole varma, vaikka vieressä asunkin. Niin missäs tuollainen olisi? :D No juu, mutta pitää katsella miten huominen etenee kun on vika päivä töissä niin en oikein tiedä milloin sieltä voin karata

Itse en valitettavasti pääse, olen Ruisrockissa koko viikonlopun. Portaat on siis kaupungin teatterin takana (teatterin takana siis toi virastotalo). Siitä teatterin ja Wäinö Aaltosen museon välistä lähdet tietä ylöspäin, nii pitäs löytää perille. Toivottavasti ohjeista jotain apua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom