Joukkuepelailua Turussa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Sitä ennen olis piknikille lähtijöitä ainakin muutama. Vaikka samaiseen Kupittaan puistikkoon. Mukaan vaan! Mitään aikatauluja ei oo vielä sovittu, mutta onko tuo klo 19 aika myöhänen noin sään kannalta? Päivemmällä on lämpimämpää (mikäli nyt sää suosii ollenkaan).

Mä en vielä huomenna pääse osallistumaan, on duunin kesäjuhlat

En noin nopeasti pakkista selaamalla mitään mainintaa piknikistä löytäny, mut ottaen huomioon et Koslovc kyseenalaisti päivän sään vielä neljän aikoihin tänään, niin voisin olettaa, että ette kumpikaan huomanneet mun kirjoittaneen tuon aiemman viestin jo eilen. Ja oletan myös, et se piknik on kans huomenna sit (perjantaina). Jos näin on, niin jäänee välistä tällä kertaa, on jo turhan paljon aktiviteettia buukattu kyseiselle päivälle.
Ilmoittakaa toki, jos olen väärässä piknikin ajankohdan suhteen, niin voisin harkita kyl tänään seuraan liittymistä. Muussa tapauksessa palaan varmaan sen biitsin merkeissä asiaan ensi viikon loppupuolella.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitä? Missä? Millon?

Eli menikö mun oletukset sit kuitenkin metsään ja tänään ois vielä kuitenki mahdollisuus jollekin aktiviteetille vai suunnitteletteko noita huomiselle? Mä en pysy perässä.

Joo sori, mä olin lauantaissa ensin, mutta nyt siis olen perjantaissa. Urkkapuisto siis. Mikä aika?

Klo 18 ok. Ku on perjantai, ni ehtii porukka palautuun töistä hyvin.

Mä en kyllä huomenna taida tulla, tota nurmikkoakin on vielä leikkaamatta ja kasvimaa laittamatta ku en siemenperunoita tänään löytänyt.. viikonlopusta en sitten tiedä, epäilen kyllä sitäkin.. Ens viikolla passais mulle paremmin :)

E: Mutta meen kyllä salille huomen iltasella niin voisin ehkä kotimatkalla poiketa jos olette Kupittaalle menossa.. :) Mä pirautan jollekin kenen numero mulla sitten on ja kyselen missä mennään :) Poikkean EHKÄ siis..

Uusi yritys, tällä kertaa vähän pidemmällä varoitusajalla...

Eli miten olis biitsipelit lauantaina, vaikka joskus iltapäivällä? Paikkana Kupittaa/Urheilupuisto riippuen siitä, et miten on kenttiä kys. paikoissa käytössä.

Salainen tutkimusryhmähän on jo käynyt varmistamassa, että Urheilupuisto on vallan passeli paikka :D

Mulle sopii lauantai, kellonajalla ei väliä. Joku tarkka paikka sitten missä porukka kokoontuis, ettei kukin vedä omaa pillunrallia ympäri puistikkoa muita etsien :rolleyes:

Mä oon messissä, suosittelisin urkkapuistoa, siel on ne kentätkin :) Sinne rappusten alapäähän kaupunginviraston takakulmalle vois kokoontua, oisko klo 15.00 mitään?

Olipas kivaa pelailla, lähden kyllä uudemmankin kerran. Jos kattois jussin jälkeen jotain fiksua viikonloppua?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jooh voisin mäkin ottaa jotkut muut pelailuhousut kun farkut :D Oli muuten kämppä täynnä hiekkaa kun johonkin jousun punttiin oli vähän santaa jäänyt :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom