Joukkuepelailua Turussa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ootte järjestämässä jotain niin tulisin kans tosi mielelläni mukaan! Lenkkeily ei välttämättä iske, mut pesis, koris tms. olis tosi jees :)
 
Aikalailla kauan se matsi ainakin on ollut jo suunnitteilla!
 
Ehkä mennäänkin luistelemaan kilpaa Kupittaanpuiston vauhtimatoa ympäri. Kai kaikilta hokkarit löytyy? Vaihtoehtoisesti myös vanhat putkiluistimet käyvät.
 
Uppista. Saitteko missään vaiheessa mitään pelejä aikaiseksi / oisko kiinnostusta peleihin lähitulevaisuudessa.
Itselläni löytyy varustelistasta maailman paras frisbee joka lentää satoja metrejä. Varsin hubaa touhua pikku porukassa.
Jalkapallopelit, pesispelit ja koripallopelit kiinnostaa myös kiinnostaa jos vain saa porukkaa.
 
Itellä ainaki olis kiinnostusta näin vasta Turkuun muuttaneena. Kaikki pelit jalkapallosta koripalloon kelpaa. Elokuun loppuun asti päivistä sopii to-su, syyskuusta eteenpäin luultavasti mikä tahansa päivä.
 
Heh, vähän "myöhässä" ollaan liikenteessä, mutta jos jotain sisäpelailua talvikaudeksi joku alkaisi suunnittelemaan, niin minä olen kyllä mukana. Monta vuotta ollut hinku päästä jotain joukkupeliä pelailemaan, mutta niin vain se on aina jäänyt. :(
 
Joo olihan tästä aikanaan puhetta. Itse tuli pelailtua yliopistotyyppien kanssa sählyä, niin jäi tää pakkispelailu sitten unholaan. Mitä nyt joskus vilkaisin noita sisävuoroja, niin melko hankala niitä varmaan on sovittaa kaikille. Liikuntaryhmät vie parhaat ajat arki-illoista ja viikonloppuisin voi sitten olla laiha osallistuminen.
 
Jaahas, täytynee koittaa herättää tämä ketju henkiin. Jostain syystä omasta kaveripiiristä tuntuu olevan vaikea saada beach volley -seuraa kasaan. On sen verran kevyttä aktiviteettia, ettei ainakaan huonon kunnon pitäis olla kenelläkään esteenä. Eli löytyykös keneltäkään motivaatiota lähteä joku aurinkoinen päivä pelailemaan biitsiä?
 
Khyl, kuppis ja urkkapuisto on loistopaikkoja ja juoksumatkan päässä. Nyt kun saatas vaan kunnon porukka kasaan niin vois alkaa miettiä kumpaan paikkaan. Toisaalta, kumpikin on niin keskeisellä paikalla, että voidaan käydä kattomassa kummassa on tilaa ja jäädä sinne pelaamaan.
 
No joo, miksipä ei :)
 
No joo vaikka en kyllä oo mitenkään hyvä, että jos paskat pelaajat kelpaa ni oon messissä..

Ei tässä mitään huippuja itekkään olla, et peesiin vaan.

Kysymys kuuluukin, et miksi tämmöseen aikaan viikkoa aloin pelailua ehdottelemaan, kun oma aikataulu ei hirveästi anna periksi ennen ensi viikon viikonloppua :D Huomenna ehtisin kyllä, mut voi tulla vähän turhan lyhyellä varoitusajalla monelle. Mut jos ihmisille huomisilta sopii, ni huudelkaa jotain. Heitetään nyt alustavasti ehdotukseksi vaikka se Kupittaa ja klo 19.
 
Sitä ennen olis piknikille lähtijöitä ainakin muutama. Vaikka samaiseen Kupittaan puistikkoon. Mukaan vaan! Mitään aikatauluja ei oo vielä sovittu, mutta onko tuo klo 19 aika myöhänen noin sään kannalta? Päivemmällä on lämpimämpää (mikäli nyt sää suosii ollenkaan).
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom