Jotain tolkkua reeniin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Status
Viestiketju on suljettu.
No niin laitetaan tama tanne niin ei hukuta niskaan satavaan paskaan. Ainakaan kokonaan.

Elikka homman nimi on seuraavanlainen: On tassa tullut tovi reenailtua 5-jakoisella ohjelmalla (jalat,kadet,selka,rinta,hartiat) ja tuntuu sopivan meikalaiselle pirun hyvin. 7 paivan kierrolla ja 2 valipaivaa on tullut pidettya silloin kun silta tuntuu. Nyt kuitenkin meikalaisesta riippumattomista syista johtuen viikonloppuna ei paase kaymaan salilla ollenkaan, joten reenipaivat ovat sitten ma-pe. Eli siis missa jarjestyksessa em. lihasryhmat kannattaisi reenata notta palautuminen/turpoaminen olisi parhaimmillaan?

Ei oikein tunnu loytyvan millaan sopivaa jarjestysta, joten pistakaa joku alan asiantuntija vinkkivinkkia...

tos!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo, eli mä muuttaisin kyllä tuon jaon 4 osaan, koska aikas paljonhan tuossa tulee nyt hartioille rasitusta. Tekisin itse mielummin vaikka näin:
Ma: Rinta+hartiat
Ti: Selkä
Ke: Lepo
To: Kädet
Pe: Jalat
La: Lepo
Su: Lepo
Mutta, jos välttämättä haluat pitää jaon tuollaisena, niin tässä ois mun ehdotus siihen.
Ma: Rinta
Ti: Selkä
Ke: Hartiat
To: Jalat
Pe: Kädet
La: Lepo
Su: Lepo

Itellä on tällänen ohjelma, jonka oon jo tänne laittnutkin muutaman kerran. No laitetaan vielä.

Ma. Rinta, ojentajat

Ti. Selkä, hauis, takaolkapäät

Ke. Lepo

To. Olkapäät, epäkkäät, kyynärvarret

Pe. Jalat

La. Lepo

Su. Lepo

Mutta jos haluat kädet samalle päivälle, niin toi jpm:n ohjelma on ihan hyvä. Tosin vaihtasin jalkojen ja käsien paikkaa treenissä. Jalat torstaina ja kädet perjantaina.

Oon pyrkiny tossa ohjelmassa lihasten mahdollisimman hyvään palautumiseen treenien välillä, ja tosta on hyviä kokemuksia muillakin kun mulla. Voit aina välillä vaihdella liikkeitä ja sarjan pituuksia niin saat vaihtelua treeniin.

Muista pitää kevyitä viikkoja. Jotkut tekee 2 kovaa, 1 kevyt... Omalla kohdalla oon huomannu että pystyy tekeen 3 kovaa, 1 kevyt.

Liikkeitä ja sarjamääriä en laittanu. Saat ite päättää ne omien mieltymysten mukaan. Voisit kyllä silti laittaa lopullisen ohjelman tänne, kun sellasen teet, niin katotaan vielä niitä sarjamääriä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom