Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, mieli varmaan muuttuu ajallaan, jos ajattelee sitä omaa käsitystä "tavoiteulkonäöstä". Aika hoikkahan se brädi tossa Tylerina on, ei varmaankaan paina paljoa enempää kuin minä, siis yli 85kg.
Joo varmaan joutuu tredin aloittelijakin ottamaan niitä oromooneja että oma paino nousee penkistä.;)Daniel Craig sanoi:I gave up smoking and exercised 5 times a week. At weekends I ate and drank what I liked.
The work out lasted only 45 minutes but we didn’t stop. Circuits, lifting, working weights and lots of pull ups. I can now bench press my own weight.
Joo varmaan joutuu tredin aloittelijakin ottamaan niitä oromooneja että oma paino nousee penkistä.;)
Itsestänikin oli Dannilla siisti rantakunto bondissa.
Mitähän tuo Daniel oikein on treenaillut jos vuosikausien puurtamisen + tehokauden jälkeen penkistä nousee oikein oma paino? Tuonhan nostaa melkein jokainen aloitteleva sälli parissa kuukaudessa varsinkin jos on yhtä hoikassa kunnossa.
moni tyyppi joka on vaikka 5 vuotta käyny säännöllisen epäsäännöllisesti salilla kun vetäsis rasvat noihin mittoihin ni vois näyttää yllättävän hyvältä.
Jep, salilla näkee kyl välillä sellasia tyyppejä joilla on paksut hanskat, mutta ei edes pumpissa erityisemmin erotu lihas sieltä alta. Se on sitten tietenkin makuasia, mistä pitää. Kuitenkin ne on vahvoja ja lihaksikkaita, mutta rasvaa liikaa.
Wahlberg on kanssa tainnu reenaa elämänsä aikana. Aika sopivat kädet mun makuun ja muutenkin hyvä kondis:
Turhan kynäri omaan makuun:D
:lol2: Arvasin, että joku lohkasee.;)
wahlbergia
tää on mun tavotekondis ... minkäslaisella ohjelmalla pitäisi treenailla että pääsisi tämmöiseen kondikseen?
Kuinka alhaalla ton rasvat on suunilleen tossa kuvassa?
Turhan kynäri omaan makuun:D
tää on mun tavotekondis ... minkäslaisella ohjelmalla pitäisi treenailla että pääsisi tämmöiseen kondikseen?
Kuinka alhaalla ton rasvat on suunilleen tossa kuvassa?
Ja jos otetaan suoraan lehdestä revitty valmis ohjelma, niin yleensä siinä treenataan kädetkin jo suhteellisen rankasti.;)
Mikähän olisi muuten minimimäärä eri liikkeitä, jos tasapuolisesti haluaa treenata koko kropan? Eli käytännössä vaihtelisi vain toistomääriä, treenipäivien sisältöä ym... tavoitteena edelleen sitten vaikka toi Craigin/Wahlbergin kondis