Jos pitäisi valita uusi asuinpaikka Suomesta

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä muutin syksyllä Ouluun ja oon viihtyny hyvin. Ainut miinus tulee toisinaan haiskahtavasta p**kan hajusta (pari kertaa viikossa, kun sattuu tuulemaan tehtaalta päin) Aikaisemmin asuin pienellä paikkakunnalla Kainuussa, joten siihen nähden tää paikka on HUGE. Jos täältä pitäisi muuttaa johonkin suuntaan, Tampere tai pääkaupunkiseutu olis ehdottomasti vaihtoehdot. Luultavasti muutan muutamaksi vuodeksi ulkomaille, ennen kuin muutan Oulusta johonkin isompaan cityyn Suomessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joensuussa minä, jos jonnekkin pitäisi muuttaa niin sitten PK-seudun ulkopuolelle Liperiin.

Turku tällä hetkellä,tai siis kaikki tähän asti eletyt vuodet on täällä vietetty...
Tsadiin voisin lähteä,mun mielestä loistava paikka.
Toinen vois olla Lahti,kolmas Tampere...

Originally posted by hkaroliina
Mä muutin syksyllä Ouluun ja oon viihtyny hyvin. Ainut miinus tulee toisinaan haiskahtavasta p**kan hajusta (pari kertaa viikossa, kun sattuu tuulemaan tehtaalta päin) Aikaisemmin asuin pienellä paikkakunnalla Kainuussa, joten siihen nähden tää paikka on HUGE. Jos täältä pitäisi muuttaa johonkin suuntaan, Tampere tai pääkaupunkiseutu olis ehdottomasti vaihtoehdot. Luultavasti muutan muutamaksi vuodeksi ulkomaille, ennen kuin muutan Oulusta johonkin isompaan cityyn Suomessa.

Millä paikkakunnalla asuit ennen? Itse nimittäin asun pienellä paikkakunnalla Kainuussa (joita täällä kyllä on aika paljon :) ).

Originally posted by Tomi
Lol. Saisiko kysyä, että miksi just Leppävaara?

T: itsekin nykyään Leppävaarassa asuva...

noh, se vaihtoehto meni siinä sitten...

Originally posted by KyntöSika
Kehä kolmosen ulkopuolella ei ole elämää:D

Täällähän sitä TERVETTÄ elämää vasta onkin!!
Pääkaupunkiseutu: :urjo: !!

:by andor
:nimittäin asun pienellä paikkakunnalla Kainuussa

sotkamo, vuokatti ja kuhmo ovat kauniita (pari marjareissua on tullut siella tehtya kun olen kaynyt kesalla ja syksylla suomessa)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom