Jos pitäisi valita uusi asuinpaikka Suomesta

Status
Viestiketju on suljettu.
Kehä kolmosen ulkopuolella ei ole elämää:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by IronMind
Missäs talossa Espan varrella on penthouse-asuntoja? Eihän siinä ole asuntojakaan kuin niissä parissa hassussa talossa joissa on asuneet samat mummot talojen 1800-luvun rakennusvuosista lähtien.
Ai piti olla valmis, joku tietty asunto? no en ole käynyt asuntoja vielä katselemassa, massimies tietysti sellaisen haluamansa sinne byggaa. :)

Yhdyn Omnaan.

Jyväskylä on ihan jees paikka asua. Paljon olen elämäni aikana reissannut, mutta en kyllä kovin hevillä asuinpaikkaa muuttaisi. Kai se kuitenkin yleensä on niin, että sinne juurtuu, missä kasvaa...

Paikalla ei niin väliä, mutta jos sais valita niin merenrannalla , aika *läheltä* liippaa jo , nyt reilu kilsa merenrantaan : )
Merta ei voita mikään ;)

Originally posted by TanGirl
Paikalla ei niin väliä, mutta jos sais valita niin merenrannalla , aika *läheltä* liippaa jo , nyt reilu kilsa merenrantaan : )
Merta ei voita mikään ;)

Tässähän alkaa tuntea itsensä onnen-pekaksi, nimittäin asuinkaupunkini on yllätys,yllätys.... meren rannalla :kippis1:

Naantalissa asun enkä haluais minnekkään muuttaa, Tampere on kuitenkin toisteks
paras vaihtoehto Naantalin jälkeen.

Meren ääreltä en ikinä haluaisi pois,intohimoinen kalastaja kun olen. Viihdyn Vaasassa mainiosti.
Toki Turun saaristo on kauniinpi ja kalat isommat,mutta silti.;)

hyvin olen kyllä juurtunut tänne pääkaupunkiseudulle parissakymmenessä vuodessa. mutta myös muut osat suomea kiehtovat omalla tavallaan.

voisin ehkä kuvitella asuvani jossain hippasen pohjoisemmassa, kuten keskisuomessa. oikeastaan eniten muualla suomessa arvostan juuri ihmisiä ja luonnetta.

ulkomaatkaan eivät ole ihan poissuljettu vaihtoehto. toisaalta olen aina palannut jenkkilään takaisin uudestaan ja uudestaan, vieläkin haluaisin palata, ehkä pitemmäksikin aikaa.:)

-r

Pk-seudulle ja sinne varmaan muutankin ensi vuoden puolella.

Oon asunu kolmessa eri paikassa elämäni aikana. Pienessä, keskisuuressa ja miljoona kaupungissa. Jotenkin vain nyt tuntuu siltä, et haluais pk-seudulle, kai se on ihan jees paikka asua?

Originally posted by fitnesspimu
haluais pk-seudulle, kai se on ihan jees paikka asua?

ohan tää, pimu:D tuuhan ny pian tänne raketin kaveriks.pianpianpian!

:)

Tahtoo takas Helsinkiin!!

Muutin hesasta tänne vantaalle ja jeeeesus kun on idioottii ihan ku olis muuttanu ulkomaille johonki 3maailmaan.

Vantaa ei hyvä, Helsinki paras.

Meren rannalta ei tääkään haluaisi pois, haaveissa saarimökki :) Turkuun voisin muuttaa, kaunis kaupunki ainakin kesällä. Oon kyllä tyytyväinen tähän pieneen ja sievään Vaasaankin :)

Muutan sinne mistä saan töitä. Yksikään paikkakunta eikä maa ole pois suljettuna. Nyt asun vielä merenrannalla PK-seudulla. Mieluusti jäisin sadan kilometrin säteelle.

Originally posted by Mike
Kukas helvetti tänne Tampereelle haluaa, eihän täällä ole mitään. Itse haluan täältä pois, suuntana Hki-Espoo.

No helvetti! Vaihdetaanko osia!? Sinä muutat tänne mun kämppään Espooseen ja minä siihen sun kämppään Tampereelle (keskustaankin vielä?). :D

Ei vais... Pitäisi vain ensin löytää töitä, mitä Tampereella on kovin vähän.

Itse ainakin haluan Tampereelle, koska se on mun kotikaupunki. Täällä pk-seudulla tuntuu aina siltä kun olisi vain kylässä, eikä tämä Espoo/Helsinki ainakaan minulle tarjoa mitään sellaista, jonka laskisin näiden älyttömien asumiskustannusten arvoiseksi (paitsi työ). Toki itseäni kiinnostavat tapahtumat ovat lähellä, mutta kun niitä kiinnostavia tapahtumia on niin harvassa, voisin aivan yhtä hyvin asua Tampereella ja käyttää ylijäävät rahat, mitkä täällä menee asumiseen, johonkin muuhun sekä näissä tapahtumissa käymiseen + hotelliöihin. On meinaan sen verran kallista täällä tämä elely...

Tuossa kaikkien niin arvostamassa meressä en myöskään näe mitään, mitä en saisi esim. Näsijärvestä. Mitä siitä sitten saa, muuta kuin kauniita maisemia ja kylmiä tuulia, en tiedä, kun en käy risteilyllä, paitsi jos joku muu maksaa (harvoin maksaa!), en kalasta merikaloja (tai muitakaan kaloja) eikä minulla ole tarvetta matkustaa meriteitse paria kymmentä metriä pidemmälle (tähän minulle riittää jopa Lahdesjärvi!).

Ainoa asia, joka minut täällä Espoossa pitääkin, on työpaikka. Heti, jos saan jobin Tampereelta, muutan sinne.

Niin, järvi-ihmiset ei kai koskaan voi ymmärtää meri-ihmisiä...

(meri-ihmistä naurattaa, kun joku purjehtii järvessä, kalastaa järvessä ja avantoui järvessä)

Aina on tullut Helsingissä asuttua, viime ajat ihan keskustassa Fredalla.
Voisin hyvin kuvitella asuvani jossakin Sipoossa meren rannalla. Siellä olisi tilaa pitää vaikka muutamaa ratsua ja koiraa.
Ei olisi yhtään hassumpaa elellä lähellä luontoa mutta kuitenkin lyhyen ajomatkan päässä Helsingin palveluista ja huveista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom