jos parkkilamppu rikki, läpäiseekö katsastuksen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Eli toinen etuparkkilamppu on kärvähtänyt.
Vaihtaminen on hirveä operaatio jos itse pääsee edes vaihtamaan.
Mahtaako mennä katsastuksista läpi jos yksi parkki on palanut?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ainakin itsellä meni, tuota ollut ennen edes huomannut.

Mulla meni kanssa syksyllä läpi eikä tullut edes huomautusta, ei ilmeisesti huomannut koko asiaa. :eek:
Enkä ole muuten vieläkään vaihtanut..

Se on huomatus 1 / 3
Eli kolme huomautusta niin ei läpäise.

Läpi menee, mutta itse mielummin vaihtaisin ennen katsastusta. Muuten jos rekkariotteeseen on kirjailtu niitä huomautuksia/korjauskehotuksia niin joka ratsiassa on virkaintoinen poliisi niitä samoja asioita syynäämässä ja vittuilemassa.

Nykyajan autoissa vaan on niin pirun ahdas se väli. Itellä 2002 passatti ja voi perkule että saa purkaa osaa ennen kuin pääsee vaihtamaan. No lämmintä keliä odotellessa etten loksauta mitään hajalle jäisillä ilmoilla.

Tämä ei ole missään nimessä faktaa, mutta muistelisin, että kaksi polttimoa saa olla pimeänä. Auto ei tietenkään mene läpi mikäli kummatkin ajovalot ovat pimeänä, mutta esimerkiksi itsellä on ollut toinen parkki- ja toinen rekisterikilven valo pimeänä ja leima tuli.

Ei siis pitäisi hylätä yhden parkin ollessa pimeänä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli haettua leima autoon.
Kumpaisetkin parkkipolttimot edestä pimiänä ja katsastaja totesi lopuksi "näyttäis olevan noi parkit pimeenä, vaihda si joskus ku kerkiät" :)
Vähän taidan olla laiska, kun sama homma oli jo vuosi sitten :D

Nonnii en taida ruveta vaihtohommiin sitten talven aikana. Tuo muovi kun tapaa haljeta mukavasti kylmällä ja nuo autojen pienetkin muoviosat maksaa ihan sopivasti.

Eli kesään menee vaihto ja katsotaan tammikuussa miten menee läpi katsastuksista. Ilmoittelen sitten tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom