Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
faidra sanoi:Toivoisin saavani, mutta kun en saisi kuitenkaan..
esni sanoi:Tämän ketjun esittämä kuva naisesta/naiseudesta/naisen seksuaalisuudesta ja siitä, mikä siinä on kivointa, yleisintä blaablaa...
Ja kuinka ilkeitä nalkuttavia narttuja niistä naisista löytyyVelttoV sanoi:Se on muuten tosi, että naiset saisivat kokeilla miehenä oloa, niin kokisivatpa kuinka vaikeaa se naisten mertsästys oikein onkaan.
Kimmo sanoi:Hmm, mä ottaisin tähän hieman erilaisen lähestymistavan, eli kirjoittaisin ylös paperille sen, mikä onkaan se naiseuden ydin.
ironchef sanoi:Ja luulet että saisit kaiken kirjoitettua ennen ku kello lyö kakstoista?
Kimmo sanoi:Kaiken sen minkä ehtisin siis, saattaapi kyllä olla, että se olisi aika vähän se ?
Kimmo sanoi:eli kirjoittaisin ylös paperille sen, mikä onkaan se naiseuden ydin. Ja, ah, tämän avulla minusta tulisikin sitten suurin naistenmies maan päällä sitten Don Juan:in.
ironchef sanoi:Mä luulen että naisena olemisen syvin olemus on toinen maailmankaikkeus ja sen täydellinen ymmärtäminen on meille kuolevaisille täysi mahdottomuus puhumattakaan sen muuttamisesta luettavaan muotoon...
Black dog sanoi:Kimmo toivoo saavansa naisilta nyt privaa diplomaattisten vastausten johdosta :D