Jos olisit päivän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Räpläämistä ja räpläämistä- toivottavasti te pojat ette RÄPLÄÄ sitä kauniimman puoliskonne kukkasta vaan tiedätte mitä olette tekemässä...
-Mua ei avokki ainakaan räplää :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siksihän juuri me kaikki räplättäisiin, että tultaisiin yhtä hyväksi kuin sun avokki.

:jahas:

Menisin jonkun kaverini luo. --->
Luuttuaisin lattiat,pyyhkisin pölyt,laittaisin ruokaa ja vasta kun tällä (siis mies) on kaikki hyvin kysyisin että voinko katsoa toisessa huoneessa TV:tä ilman ääntä. En tyrkyttäisi seksiä mutta voisin vaikka Urheiluruudun aikana ottaa poskeen? Tietysti vain jos tämä ei häiritsisi? Yrittäisin myös vaihtaa lakanat mahd.huomaamattomasti.
Ennen päivän vaihtumista pesisin vielä pyykit ja tiskaisin. Jos vielä ehtisin laittaa pyykit narulle ja seuraavan päivän ruoat valmiiksi,tietäisin että olen tehnyt kaikki naisen tehtävät ja olisin onnellinen.

esni sanoi:
Tämän ketjun esittämä kuva naisesta/naiseudesta/naisen seksuaalisuudesta ja siitä, mikä siinä on kivointa, yleisintä blaablaa...

Mahdoitko tarkoittaa "miehestä/mieheydestä/miehen seksuaalisuudesta"? Siitähän tässä nyt taas loppuviimeksi on kyse.

VelttoV sanoi:
Se on muuten tosi, että naiset saisivat kokeilla miehenä oloa, niin kokisivatpa kuinka vaikeaa se naisten mertsästys oikein onkaan.
Ja kuinka ilkeitä nalkuttavia narttuja niistä naisista löytyy :rolleyes:

Hmm, mä ottaisin tähän hieman erilaisen lähestymistavan, eli kirjoittaisin ylös paperille sen, mikä onkaan se naiseuden ydin.
Ja, ah, tämän avulla minusta tulisikin sitten suurin naistenmies maan päällä sitten Don Juan:in.
Ja te kaikki jotka olisitte käyttäneet tämän vuorokauden räpläämällä itseänne/imeskemällä kavereidenne tikkareita (yäk) olisitte ehkä hieman paskana : )

ironchef sanoi:
Ja luulet että saisit kaiken kirjoitettua ennen ku kello lyö kakstoista?

Kaiken sen minkä ehtisin siis, saattaapi kyllä olla, että se olisi aika vähän se ?
Koska tietenkin muiden "tyttöjen" kanssa pitäisi myöskin keretä shoppailemaan ja puhelimessa menisi myös ainakin pari tuntia.

Kimmo sanoi:
Kaiken sen minkä ehtisin siis, saattaapi kyllä olla, että se olisi aika vähän se ?

Mä luulen että naisena olemisen syvin olemus on toinen maailmankaikkeus ja sen täydellinen ymmärtäminen on meille kuolevaisille täysi mahdottomuus puhumattakaan sen muuttamisesta luettavaan muotoon...

Kimmo sanoi:
eli kirjoittaisin ylös paperille sen, mikä onkaan se naiseuden ydin. Ja, ah, tämän avulla minusta tulisikin sitten suurin naistenmies maan päällä sitten Don Juan:in.

No toi puoli on ihan helppo juttu, mutta käytäntö ei ole niin yksinkertaista. Vähän niinkuin kysyisit Marlon Brandolta (kun se oli elossa), et miten näyttelit Kummisetää ja vetäisit roolin sitten heti perässä. Olisitko silloin maailman suurin näyttelijä? Tuskin.

Kaikki jätkät tässä ketjussa olisivat suurinpiirtein nyrkki revassa koko päivä, mut mä tekisin jotain ihan muuta. Kävelisin ulkona haistelisin kukkia ja katselisin luontoa. Exäni aina kirkui että kun on niin ihanaa kun haisee siltä ja tältä ja puut humisee ja käki rääkyy. Ne kun ei aiheuta mulle mitään viboja, totean vain, että tuomi tuoksuu. Niin, just silleen niinkuin terminaattorikin havannoin ympäristöä (tuoksu: ruusu).

Enpä tiiä onko jollain jo tullut tämä (kauhu)skenaario mieleen..

Mulla on niin paska tuuri, että se päivä osuisi kuitenkin menkkoihin ja siten joutuisin jättämään räpläämiset vähemmälle ja tyytymään päänsäryn ja vatsakipujen valittamiseen.

ironchef sanoi:
Mä luulen että naisena olemisen syvin olemus on toinen maailmankaikkeus ja sen täydellinen ymmärtäminen on meille kuolevaisille täysi mahdottomuus puhumattakaan sen muuttamisesta luettavaan muotoon...

Näin varmaan on, mutta yrittänyttä ei laiteta, eli jos saisin tallennettua luettavaan muotoon edes jotain mitä ajattelisin naisena, olisi mies-minäni niistä rippeistäkin hyvin tyytyväinen. (tai luultavasti sekoittaisi mies-minäni pakkaa entistäkin enemmän).

Black dog sanoi:
Kimmo toivoo saavansa naisilta nyt privaa diplomaattisten vastausten johdosta :D

Senkin (musta)koira, äläpäs nyt paljasta sitä kaikelle kansalle, menee vielä metsään koko yritys. :D

Pitäis varmaan etsiä käsiinsä se "mies minä", tutkailla häntä hetkisen aikaa ja opettavaisesti kertoa mitä kaikkea se pöljä tekeekään päin persiitä.. Oppis edes joskus jotain :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom