Jos olisit päivän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehhe. Mutta entä jos... entä jos te olisitteki oikeita naisia? Kuukautiset. Kuivuus. Sperma ei enää olekaan se jumalten nektari vaan enemmänkin räkää... Alkaisi varmaan gang bangitkin mietityttää hiukkasen, kun huomaisi, että loppumattomien orgasmisarjojen lisäksi (jeah, sure - sekin on kuulkaat harjoittelun tulosta) sinne SATTUU helposti. Etenkin jos yrittää harrastella kahdeksan ryhmysauvaisen koripalloilijan kanssa... Ja ihan samalta ne spermat naamassa tuntuisi naisena kuin miehenä. Että semmosta.

esni sanoi:
Hehhe. Mutta entä jos... entä jos te olisitteki oikeita naisia? Kuukautiset. Kuivuus. Sperma ei enää olekaan se jumalten nektari vaan enemmänkin räkää... Alkaisi varmaan gang bangitkin mietityttää hiukkasen, kun huomaisi, että loppumattomien orgasmisarjojen lisäksi (jeah, sure - sekin on kuulkaat harjoittelun tulosta) sinne SATTUU helposti. Etenkin jos yrittää harrastella kahdeksan ryhmysauvaisen koripalloilijan kanssa... Ja ihan samalta ne spermat naamassa tuntuisi naisena kuin miehenä. Että semmosta.

Sen takia tässä olikin puhe vain päivästä ;)

esni sanoi:

Kokemusta? Nyt niitä :kuvia: :D

Kyllä sitä ois ihan pakko käydä noi kaikkien salien peseytymistilat tsekkaamassa...

No enköhän tekisi aika samat jutut kuin mitä moni on jo sanonut, eli itsensä tutkiskelu, punttisalien saunoja tulisi kierreltyä, naisen kanssa tietenkin olisi kiva sängyssä(tai missä vaan) vähän puuhastella ja olisihan se hauska testata toi paljon huomiota herättänyt vehkeen koon merkitys. :)

Itsensä räpläämiset ja punttisten suihkut ensin alta pois. Sitten voisi mennä baariin ja koittaa miten siellä voisi olla koko illan yhtä ja samaa paukkua pillillä imien, samalla voisi koittaa millaista on tanssia ihan selvin päin. Ja viimeisenä, mutta nautinnollisimpana: antaisin vitun tylysti pakkeja joka äijälle joka erehtyy lähistölle! :evil:

geg sanoi:
Menisin antamaan yhdelle tutulle että se sais ees kerran eläissään.

Ei vittu!! En oo eläessäni revähtäny näin nauruun!!! :hyper: :kippis1:

hehheheheheh.... :worship:

Mä tekisin kaikki ne remontti hommat valmiiksi jotka notkuu kuukausi/vuositolkulla tekemättä, kerrankin osais porata hyllyn suoraan.
Lisäksi kokeilisin kasata kirjahyllyn, jotta näkisin onko se ihan oikeasti niin vaikeaa kun miehet väittää, ja tarvitseeko sitä nyrkkiä iskeä seinään vartin välein kasausta suorittaessa.

Korjaisin auton, ja vaihtaisin KERRANKIN ne tavirenkaat ajoissa.

seisaaltaan pissaaminenkin tuntuu houkuttelevalta asialta koittaa, sekä tietysti se paljon puhuttu ravistaminen.

Lisäksi kokeilisin miltä se tuntuu kun istuu kolme varttia huussissa paskanhajussa lukemassa sitä jo viiteen kertaan luettua tuning lehteä, ihan vain sen takia kun se tuntuu olevan niin kovin mukavaa ajanvietettä.

Viivi sanoi:
Lisäksi kokeilisin miltä se tuntuu kun istuu kolme varttia huussissa paskanhajussa lukemassa sitä jo viiteen kertaan luettua tuning lehteä, ihan vain sen takia kun se tuntuu olevan niin kovin mukavaa ajanvietettä.

Tää oli helmi :)

Tylerd sanoi:
QUOTE]

Haha, tyyppi on joku psykopaatti :lol2:

Niin, ne vakiot itsensäräpläämiset yms.

Niin, ja satuttaisin kans ittenäni, vaikka lyömällä vasaralla sormeen. Näkisin, et onks naiset oikeesti niin neitejä, et kaikesta pitää alkaa valittamaan/itkemään

jarze sanoi:
Jakaisin persettä kaikille kavereille ja seuraavana päivänä vittuilisin niille kuinka pienet pilit niillä onkaan.

Ois varmaan kiva miehenä muistella, että eilen sain munaa oikeen huolella... :D

jarze sanoi:
Jakaisin persettä kaikille kavereille ja seuraavana päivänä vittuilisin niille kuinka pienet pilit niillä onkaan.
Eikös toi olis helpommin tehty, meet vain kavereiden kanssa saunailtaan ja mittaat katsellasi. Voisi meinaan olla aika irvokasta jakaa parhaalle kaverille persettä, tiedä mitä pervoa ehdottaisi ja sitten lopun elämää saisi miettiä "vittu tuokin on just ennen treeniä leikkinyt roolileikkejä anustappien kera".

Timba79 sanoi:
Ois varmaan kiva miehenä muistella, että eilen sain munaa oikeen huolella... :D

Ei vidu. Vetäisin kyllä varmaan itteni johonkin. :lol2:

Edit: Haaveensa kullakin tietysti. Ei pahalla.

Mike sanoi:
Eikös toi olis helpommin tehty, meet vain kavereiden kanssa saunailtaan ja mittaat katsellasi. Voisi meinaan olla aika irvokasta jakaa parhaalle kaverille persettä, tiedä mitä pervoa ehdottaisi ja sitten lopun elämää saisi miettiä "vittu tuokin on just ennen treeniä leikkinyt roolileikkejä anustappien kera".

Ei, ei ja ei. Kikkelin-koko-threadissähän tätä on puitu hartaasti. Katkaravun/nahkapatongin koosta ei voi päätellä veijarin kokoa juhlakunnossa.

Jos tässä oletetaan, että ns. "pään sisäinen identiteetti" säilyy omana, niin tuskin teistä jätkistä kukaan pystyisi persettä antamaan. Seksuaalisuus ei taida olla ihan pelkkä genitaalikysymys. Mä menisin naisten vessaan. Tai mihin tahansa, missä on vaan naisia. Mä olen aina halunnut tietää, mitä naiset puhuu, silloin kun miehet ei kuule. Jos mä olisin OIKEESTI nainen, niin mä olisin varmasti sellainen vitun tekotaiteellinen humanistisessä opiskeleva "voi että minä olenkin boheemi" konservatiivipihtari. Sellainen falski mimmi, joka haluaisi olla tosi "rock" ja feministi, mutta ei olisi. Ihailisin salaa kaikkia itsevarmoja naistutkimusrastapäitä. Jos tää narsismi olisi samaa luokkaa, niin varmaan pynttäytyisin aika paljon. Olisin ihan vitun feminiini. Varmaan itkeskelisin aika helposti... Aaaargh. Mutta vakavissaan; jos mä olisin näillä geeneillä mimmi, niin mulla olisi tosi nätti kroppa. Mulla on meinaan jo jätkänä tosi kauniit sääret. Naisena ne olis aika samanlaiset ku Sarah Jessica Parkerilla, mutta paljon nätimmät...

Missukka sanoi:
Lähtisin kundien kanssa kaljalle joten tietäisin mitä kundit puhuvat illanvietoissaan (siis mitä ne puhuu naisista

Tuu pakkiksen VIP-chättiin, siellä ollaan aika avoimia. :)

geg sanoi:
Menisin antamaan yhdelle tutulle että se sais ees kerran eläissään.
JES!
Joku tahtoo muistaa MINUA! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom