Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

number_one sanoi:Vois Jorma kohta taas päivittää noita sivujansa![]()
formula7 sanoi:Jorma päivittänyt sivut. Minulla "tökki" joidenkin kuvien osalta.
Toivottavasti sivu toimii kohta paremmin.
Lukekaa mielenkiintoinen vuosi 1980.
<br>On muuten mielenkiintoiset sivut. Itse aloittelevana kuntoilijana ei voi muuta kuin
Jorman uraa.Jouni Virtamo sanoi:SM-1980 -jutussa on most muscular -kuva tuon ajan lupaavimmasta suomalaisesta kehonrakentajasta Tomi Mårtenssonista. Hän kilpaili seuraavan vuonna alle 80-kiloisissa EM-kilpailuissa (pronssia), mutta lopetti sitten yllättäen treenaamisen kokonaan.
Tomilla oli fantastinen symmetria, ja lihakset kasvoivat tasaisen helposti. Moustikuvasta muuten näkyy hänen erinomainen rintalihaksistonsa. Erikoista oli, että koska rinta kehittyi niin helposti, hän ei treenannut rintaliikkeitä ollenkaan!?!
Jasoni sanoi:Muistelen vanhasta Kehonrakennus -lehdestä, että Tomi treenasi Mentzerin Heavy-dyty -ohjelmalla ja ylisti hommaa kovasti, vai muistanko väärin...?
Jasoni sanoi:Mulla löytyy vintiltä vieläkin jokunen numero mainittua lehteä. Ja siellähän se Jouni pääkirjoituksissa virnuilee!
Muistelen myös, että Tomi tuli uskoon ja bodyhommat loppui siihen. Muistanko edelleen oikein, heh..?