Jorma Räty

Jorma Raty oli kylla legenda. Tuo ylakroppa on jotain uskomatonta. Jalat on tosiaan eriparit mutta eipa siella Platzia lukuunottamatta juuri paljon reisifriikkeja ollut ja ei varmaan samalla tavalla panostettukaan. On tuollainen kasvu ja insuvapaa fysiikka komeaa katsottavaa vaikka tietty moderni friikkimaisyys puuttuukin.

Tuli tuosta postauksen loppuosasta mieleen, että eikös esiclene ollu suosittu tuote jo ihan 70-/80-luvun taitteesta lähtien. Käytettiin kisaprepillä pieniin lihasryhmiin, jotta ne turposivat tulehduttavan vaikutuksen ansiosta huomattavasti näyttäen suht "aidolta". Minnehän tuo aine katosi bodauksesta, vai veikö syntholit ym. sen roolin? Käsiin kuulemma saattoi esim. saada hetkellisesti tuuman lisää ympärysmittaa ilman, että erottuvuus liikaa kärsii.

Eikos esiclenen valmistus lopetettu kun laaketieteellista tarkoitusta silla ei loppupelissa paljon ollut. Palovammapotilaille sun muille monenlaisista steroideista on paljon hyotya mutta esiclene vissiin kuoli pois kun laaketehtaat ei sita enaa tehnyt pelkille roinaajille. Nyt sen saanti on lahes mahdotonta ellei joku underground labra tee sita. Ei hajua. Synthol lienee ottanut sen paikan. Valitettavasti.

Kuriositeettina: Munakas muokkaa klo 13.05 otsikkoa "Jorma Rädyn kotisivut" muotoon "Jorma Räty". Miltei samalla hetkellä ilmoittautuu ensimmäinen topicin avausviestiä lukematon. Ilmeisesti vanha otsake olisi parempi.. e 5:38: ilmeisesti jo torstaina muokattu otsikkoa.
Nyt ei viestisi pointti ihan aukea.
Itse ainakin olin lukenut avauspostin, ja mainostin tuossa vielä, että tuolla kotisivuilla on mielenkiintoista materiaalia.

Jorma Raty oli kylla legenda. Tuo ylakroppa on jotain uskomatonta. Jalat on tosiaan eriparit mutta eipa siella Platzia lukuunottamatta juuri paljon reisifriikkeja ollut ja ei varmaan samalla tavalla panostettukaan. On tuollainen kasvu ja insuvapaa fysiikka komeaa katsottavaa vaikka tietty moderni friikkimaisyys puuttuukin.
Mun mielestä se on juurikin hyvä asia Rädyn fysiikassa, että tuo moderni friikkimäisyys puuttuu. Tai itselle se ainakin tarkoittaa sitä, ettei ole sellainen turboahdettu syöttöbroileri, eikä insuguttia. Ja mun mielestä Rädyn hauikset, selkä ja kireys ylipäätään antavat jopa vähän friikkimäisen vaikutelman, hyvällä tavalla.

Tuomaroinnista sen verran, että on jopa hieman yllättävää, että suomipojan annettiin voittaa. Ansaittu voitto, mutta sen verran hyväkuntoista ukkoa oli lavalla, ettei isoa oikeusmurhas olisi tarvinnut, että olisi jätetty vaikka kolmanneksi. Siellä kuitenkin Rädyn kirjoituksen mukaan alle 90kg sarjassa joku suomalainen sijoittui selkeästi ansaitsemaansa huonommin. En nyt muista nimeä.

Back
Ylös Bottom