Jopas -miehellä vähän ikävää juttua!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä ”jopas mies” vuoden paskin trolli tai muuten sitten sekaisin kuin seinäkello.
Oikea vastaus on sekaisin ku seinäkello, mut jos juteltas livenä vaikkapa politiikasta tai ydinfysiikasta niin saattaisit yllättyä.
En aatellu teininä että tuun olemaan narkomaani lopun ikääni, vaikka oonki ollu pitkään kuivilla, niin narkki on silti aina narkki.

Mut voimabodaus on se mun juttu, jolla pysyn järjissäni ja pois sieltä kakssuuntasen mielialahäiriön kuopasta, testo auttaa myös.

hypercirculaarinen bipolaarihäiriö

Itselle todettiin muutama vuosi sitten sama ja alettiin lykätä lääkkeitä täyteen. Pahensi vaan, aamuisin tarvi katella tyttökaverin kalmankalpeeta itkuista naamaa ku se kerto mitä kauheita juttuja olin sille lääkehöyryis huutanu.

Sit kävin ite mittauttaa testot ja ylläpylläri alhaallahan ne oli. Nyt vetäny testoo yli pari vuotta ja kaikki oireet hävinnyt.

Oikea vastaus on sekaisin ku seinäkello, mut jos juteltas livenä vaikkapa politiikasta tai ydinfysiikasta niin saattaisit yllättyä.
En aatellu teininä että tuun olemaan narkomaani lopun ikääni, vaikka oonki ollu pitkään kuivilla, niin narkki on silti aina narkki.

Mut voimabodaus on se mun juttu, jolla pysyn järjissäni ja pois sieltä kakssuuntasen mielialahäiriön kuopasta, testo auttaa myös.

Mitä mieltä olet Rutherfordin kokeesta?

Ihan pätevä empiirinen koe. Kuten niin monet fysiikan kokeet, joita wikipedia on pullollaan.
Mitä mieltä olet sinisen tulevaisuuden tulevaisuudesta, onko se vain sdp:n konservatiivisempi ja hieman oikeistolaisempi jatke, vai voiko sillä olla jotain tekemistä reaalipolitiikan kanssa seuraavien eduskuntavaalien jälkeen?

Tänään kävin päivällä salillaa ekaa kertaa viiteen viikkoon.
Oli mukava tehä semmonen lyhyehkö selkä,hauis -treeni pitkästä aikaa. :)

Kun en oo aikoihin treenaamassa, ni otin iisisti ja tein molempia lihasryhmiä kolme kympin sarjaa ja kaks liikettä per lihasryhmä.
Syy miksi tein niin pienen treenin oli se etten oo viiteen viikkoon käynyt salilla, seuraava selkä-hauis treeni meneekin sitten neljällä liikkeellä ja 3*10 sarjoja, eli tässä kaikki lihasryhmät tehään lyhyesti ja kohtuu kevyesti kerran ja sitten seuraava jakso meneekin sitten täysiä.

Tämä ”jopas mies” vuoden paskin trolli tai muuten sitten sekaisin kuin seinäkello.
En näe tekstissä yhtään sekavuuteen viittaavaa. Tiedätkö sä mikä on ''sekaisin''`? Et tiedä, tai jos tiedät, kertoisitko mikä tekstissä viittaa sekavuuteen. Saisko nää kiven alla / bunkkerissa eläneet ihmiset vittuun täätlä!!!! Sun nimiki viittaa jo siihen että oon pienessä kylässä eläny maalaisjunttti, 2k kuukaudessa tuloilla. Surullista... Surullista.....

Kaverilla on bipo, tiiätkö sä mikä se on tiedätkö? Kuuluko sieltä radiosta /yle teevee ykkösestä ikinä mitään tämmöstä tietoa että voisit tietää tän **** asian?????? Tai kuuluko siellä eräjormalassa edes radio? Tiedätkö mikä on radio????

En näe tekstissä yhtään sekavuuteen viittaavaa. Tiedätkö sä mikä on ''sekaisin''`? Et tiedä, tai jos tiedät, kertoisitko mikä tekstissä viittaa sekavuuteen. Saisko nää kiven alla / bunkkerissa eläneet ihmiset vittuun täätlä!!!! Sun nimiki viittaa jo siihen että oon pienessä kylässä eläny maalaisjunttti, 2k kuukaudessa tuloilla. Surullista... Surullista.....

Kaverilla on bipo, tiiätkö sä mikä se on tiedätkö? Kuuluko sieltä radiosta /yle teevee ykkösestä ikinä mitään tämmöstä tietoa että voisit tietää tän **** asian?????? Tai kuuluko siellä eräjormalassa edes radio? Tiedätkö mikä on radio????
Psykoosit taitaa sullakin olla tulilla.:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:

Nuita viestejä on ollut aika paljon muuallakin, kuin vain tässä ketjussa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaan nytpä kulkee treeni taas hyvin, mulla on oma ohjelma, jossa käydään ihan normaalisti 1 lihasryhmä viikkoon. Mutta käyn kuus kertää viikossa salilla ja joka treenissä tuhoan yhden lihasryhmän noin 6 eri liikkeellä. 45min kestää mulla tuhota lihas, kun pitää suht lyhyitä pausseja.

Palaudun ihan tarpeeksi hyvin, vaikka olen 37v niin mulla on varmasti testotasot korkeammalla kun 18v teineillä.:david:

Mitenkäs jopas miehellä sujuu?
Jopasmies harrastelee tällä hetkellä autoja, lensi kyllä yhdeltä forumilta kun juttu meni sen verran lennokkaaksi ja rupesi uhkailemaan liivi kavereillansa kun porukka kettuili ettei sen projektista taida valmista tulla.

Jopasmies harrastelee tällä hetkellä autoja, lensi kyllä yhdeltä forumilta kun juttu meni sen verran lennokkaaksi ja rupesi uhkailemaan liivi kavereillansa kun porukka kettuili ettei sen projektista taida valmista tulla.
Perustoimintaa netissä Suomessa.

Sama linja siis jatkuu, mitenkähän body uran kävi? Eikös alotuksesta kuite vuosi nyt aikaa ja mastereihin muistaakseni tähtäs? Saikohan liikakilot karistettua

Sama linja siis jatkuu, mitenkähän body uran kävi? Eikös alotuksesta kuite vuosi nyt aikaa ja mastereihin muistaakseni tähtäs? Saikohan liikakilot karistettua

Ai hänel oli niin kovat tavoitteet. Taitaa olla treenit tauolla tai ainakin loppuvuodesta kirjoitti et lopetti teston "korvaushoidon" säästääkseen rahaa siihen projektiinsa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Nyt sillä näyttää olevan pikkasen rauhallisempi hetki kun ei tule joka päivä sivutolkulla juttua projektista mikä ei edennyt laisinkaan mutta suunnitelmat vaihtu tunnin välein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom