ei todellakaan ole hyvä ajatus.Onko tuo bipolaarihäiriö ja teston käyttö hyvä yhdistelmä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei todellakaan ole hyvä ajatus.Onko tuo bipolaarihäiriö ja teston käyttö hyvä yhdistelmä?
Testo ainakin mulla poistaa masennusta, nyt vaan tuli depiksenpoikanen tosta treenaamattomuudesta.Onko tuo bipolaarihäiriö ja teston käyttö hyvä yhdistelmä?
No mutta oot sä reilusti ketjun aloittajaa vahvempikin. Onko aina ollut näin, vai vasta sitten kun pena oli 500 paunaa?Itsellä tuo menee, että voimatasojen palautumisaika on noin 3x tauon pituus. Eijjoo väliä onko kreatiinia kierrossa vai ei. Aina sama kaava. Eli nopeesti lähtee ja hitaasti takas. Tosin pätee vain yli 2 viikon mittaisiin totaalitaukoihin.
No mutta oot sä reilusti ketjun aloittajaa vahvempikin. Onko aina ollut näin, vai vasta sitten kun pena oli 500 paunaa?
Tottahan tääkin on. Mä en usko, että se itse VOIMA sieltä kovin äkkiä katoaa, sen sijaan kyky demonstroida sitä voimaa voi hävitä nopeastikin. Mulla tää on hyvin liikekohtaista myös. Vedossa ei sarjapainot putoa välttämättä kymmentä prosenttia enempää pidemmänkään tauon aikana, mutta kyykky sen sijaan sukeltaa kyllä syvälle ihan muutamassa viikossa jo. Toki itsellä on se hyvä puoli että aika pian sille taukoa edeltävälle tasolle pääsee, mutta on se kyykyn kanssa aina hankalinta.Joten moneen junaan on genetiikkoja voiman suhteen. Niin kehitysnopeudessa ja -potentiaalissa kuin siinä miten rajusti ja miten alas tullaan, jos täysin lopetetaan voimaharjoittelu.
Se että kyynärpää meni normi pystärissä ei tarkoita etteikö mm treeneissä, lämmittelyissä, liikejärjestyksissä ja/tai suoritustekniikoissa voisi olla parannettavaa.Kyynärpää meni ihan normi pystärissä käsipainoin, painoa oli sen verran että just meni kymppi.
Yhtäkkiä alko vaan sattuun kyynärpäätä ihan vitusti ja paino putosi lattiaan. Lääkäri sanoi röntgenkuvasta, että siellä on joku pehmytkudosrepeämä, joka korjaantuu itsestään.
Pitänee tehä kuukausi pari, noitä työntäviä liikkeitä todella pitkiä sarjoja pienemmillä painoilla.
Lekuri sanoi, että kun lepää, niin se korjaantuu kyllä.
Edelleenkään ihmiset ei tunnu ymmärtävän bipolaarihäiriöisen ihmisen masennusta, joka ylittää normivitutuksen 6-0.
Onneks mulla on tuo nopeakiertoinen versio, viikon päästä alan keskittyä paremmin tuntumaan jne jne, jotta paikat kehittyis yhtä nopeaa kuin lihakset.
Kukas ton tietää, kun normivitutuksen omaavat ei koe bipolaarisen masennusta tai toisinpäin :DEdelleenkään ihmiset ei tunnu ymmärtävän bipolaarihäiriöisen ihmisen masennusta, joka ylittää normivitutuksen 6-0.
Masentuneet on myös normaalisti vittuuntuneita.Kukas ton tietää, kun normivitutuksen omaavat ei koe bipolaarisen masennusta tai toisinpäin :D
Mistä kukaan tietää mikä on normivitutus, toiselle se tarkoittaa ihan eri asiaa kun toiselle.Masentuneet on myös normaalisti vittuuntuneita.
Kävin testauttaa testotasot ja sanoin syyks semmosen yleisen tylsistyneisyyden.Miks tyrkytettiin?
Mikä ei poista sitä tosiasiaa, että masennus on ihan oikea sairaus.Kuka tahansa saa nykyään masentuneen paperit, jos on vähän mieli maassa..
Äläs nyt oo ilkee. Kaveri on vaan tehnyt huonoja valintoja, ja maksaa niistä nyt. Koittaa selviytyä niinkun me kaikki.Tämä ”jopas mies” vuoden paskin trolli tai muuten sitten sekaisin kuin seinäkello.