Jopa joka päivä salille??????

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

hohhoijaa

Banned
Onko mitään järkeä olen 15v niin että kävisin 6-7 kertaa viikossa salilla vai onko liikaa kun mielestäni palaudun hyvin ja juon kyllä palautusjuoman ja nukun 10h nyt käyn sillätavalla että 2pv salilla 1pv lepoa

Kyllä mä joka päivä salilla olen mutta en tietenkään itse treenin merkeissä vaan hapenottokyky treeniä/-intervalleja kanssa jaksotan. :)

Ei ole, et kerkeä palautua kuitenkaan, tai tietty jos treeni on kevyttä pumppailua niin sitten. Mutta kunnolla treenatessa palautuminen ei onnistu. Tietenkin jos juoksemassa käyt salilla pari kertaa niin sit. Mutta siltiki se yks lepo pitää olla.

ok kiitoksia että en sitten mene joka pv vaan samaa rataa jatkan (ihan kunnon kovaa treeniä on kyllä) :D ja siis välipäivinä voi käydä lenkillä?????

Välipäivinä voi käydä hölkkäilemässä joo, mutta ei sitäkää kannata niin tehä, että just ja just pääset kotiovelle. Ja vaikka sunnuntai täyslepo, tai joku muu päivä mikä passaa.

Tää liikaa treenaaminen on suurin miina mihin jengi menee vuodesta toiseen, etenkin nuorempana mutta valitettavasti myös parinkympin toisella puolella. Sillä ainakin estää sen kehittymisensä täysin :) Levätä kannattaa ja treenata kovaa mutta kantsii pitää niitä lepopäiviä jolloin se kehitys vasta tulee, ei se liha siellä salilla kasva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom