PTVGYM Jooel Vatanen

Täällä minä metsässä tarvon :D
Eilen oli eka yö. Vittu mikä keli, vettä sataa.
No hyvä et jätkä on hengissä, mä tässä jo laitoin molliin hakemuksen uudelle apulaiselle mutta ei vissiin tartteekkaan :) Konaalle tsemppii inttiin, se on hienoo aikaa.. Ainakin sit jälkeenpäin muisteltuna :D

No hyvä et jätkä on hengissä, mä tässä jo laitoin molliin hakemuksen uudelle apulaiselle mutta ei vissiin tartteekkaan :) Konaalle tsemppii inttiin, se on hienoo aikaa.. Ainakin sit jälkeenpäin muisteltuna :D

Kiitos. Kyllä tästä on hienous kaukana. :D

Äskönkin puolituntia kesti iltavahvuudenlaskenta, kun porukkaa ei kiinnosta toimia.
Ensi viikolla ensimmäinen alokasleiri.
Omia eväitä saa kantaa mukavasti.

Voi sitä ilon ja onnenpäivää, kun koittaa 16. Kesäkuuta. :)
TJ 141

Viimeksi muokattu:
Täällä minä metsässä tarvon :D
Eilen oli eka yö. Vittu mikä keli, vettä sataa.
Suomen kunniakas armeija rockaa eteenpäin kaatosateessa metsän siimeksessä täysvarustuksessa valmiina taistoon, Konaa kärjessä. :rock: Nytpä tuli kaihoisat intti-fiilikset. Propsit kaikille inttiin menijöille. :D

Kyykkäyksestä mieleen tuli tuo kyykkyhaaste, josta sinulle taisin kuukausi sitten mainita. Lupasit seuraavassa jalkatreenissä kuvata, etkai ole unohtanut ? :)
Vai eikö Joeli enään treenaa jalkoja ? :D
Mutta jos iso rauta kiihottaa nii eihän moiselle ole aikaa ;) vaikka eihän se takakyykky ja varsinkaan isot raudat lihasta kasvata, iha väärät metodit vatasella :(

Kyykkäyksestä mieleen tuli tuo kyykkyhaaste, josta sinulle taisin kuukausi sitten mainita. Lupasit seuraavassa jalkatreenissä kuvata, etkai ole unohtanut ? :)
Vai eikö Joeli enään treenaa jalkoja ? :D
Hehe, kyllä sitä tulee aika lupailtua ihan pöljiä juttuja :) Noudatetaan aika jämptiä treeniohjelmaa niin aina unohtuu nuo extra jutut. Mitenköhän mie muistaisin, ensi viikolla olks taas voluumijumppaa niin vois väkisellä yrittää muistaa tuon kyykyttely homman! Menikö se niin että 60kg hakkiin ja sillä niin pitkälle kun menee?

Menikö se niin että 60kg hakkiin ja sillä niin pitkälle kun menee?

1. Puolet omasta painosta hack-kyykyssä tai heilurihack-kyykyssä (eli esim. lisäpainoja 80kg elopainolla 40kg laitteeseen).

2. 15 toiston sarja ilman rest-pausea toistojen välissä.

3. Sarjojen välissä 30 sekunnin palautukset.

4. Eniten toistoja tehnyt yllä olevien sääntöjen mukaisesti on voittaja.

Kokeilkaapa joskus hack kyykyssä että teette 3-4 toistoa ja sitten aina lisäätte 25kg ja samantien uuet 3-4 toistoa 100 kiloon asti. Ja sitten samalla tavalla siitä 25kg pudotuksilla alas.
Tietysti vaffalla miehellä voi vähän soveltaa toistoja ja painoja mut enivei melkosen loppuun saa itse ainakin jalkoja tossa.

Mikä on vatasen mielipide? Jos normaalisti reenaa 6 kertaa viikkoon, onko mitään järkeä pitää ns. Kevyenä viikkona, viikkoa jolloin ottaa esim. Maanantaina penkkiä, keskiviikkona mavea ja perjantaina kyykkyä?

Mikä on vatasen mielipide? Jos normaalisti reenaa 6 kertaa viikkoon, onko mitään järkeä pitää ns. Kevyenä viikkona, viikkoa jolloin ottaa esim. Maanantaina penkkiä, keskiviikkona mavea ja perjantaina kyykkyä?
Jos kuutta treeniä jaksaa hyvällä teholla painaa niin antaa mennä vaan, kevennysviikolla voi käydä vaikka saman verran salilla mut treenit ihan puoliteholla. Toki voi tehdä niinkuin säkin ehdotit mutta malttaako noita isoja perusliikkeitä ottaa sit ihan lelupainoilla? Mä enemmän teen kevennyksillä just laitteita yms muuta pumppailuu.

Vatanen on kyllä hiano ukko. Pari vikaa videota/blogipäivitystä on tuntunut jotenkin pakkopullalla väännetyltä :/ muuten asiallinen mies.
Kiitos :) Voi avoimesti myöntää että blogin kirjoittaminen on väkisin vääntämisetä ja viime maustamis videon tein hampaat irvessä mutta kun olin luvannut :) Sielä ollaan selkeesti oltu tarkkaavaisia :) Aikataulu välillä kireä niin joutuu tekemään vaikka ei olisi hyvä flow päällä, pyritään jatkossa välttämään tätä!

Back
Ylös Bottom