PTVGYM Jooel Vatanen

Itse en huomaa mitään eroa keratiinin käytössä. Marko Savolainenkin sanoi samaa. Olen kokeillut kaikilla eri annos ohjeilla ja määrillä. Kuuluu tähän lisäravinteet ei vaan toimi yhtään osastoon.
Jätin pois aminot ja muutkin lisäravinteet ja en huomannut mitään eroa missään. Nyt otin taas kokeiluun kreatiinin ja aminot noin kuukausi sitten. Joita menee ennen ja treenin aikana. En ole huomannut mitään
eroa aikaan jolloin en käyttänyt näitä.

Itsellä on hieman sama juttu. Kreatiinin hyöty kuitenkaan ei kaikilla tule esille yhtä vahvasti. Enkä kyllä pysty sanomaan ainakaan omalla kohdallani onko kreatiinista hyötyä vaiko ei, mutta varman päälle otan jokapäivä :)
Aminot treenin aikana vähän sama juttu. Ei niistä ainakaan mitään haittaa ole, mutta pitkään käyttäneenä paha sanoa onko hyötyäkään. Riittävä syy omalla kohdallani aminoiden käyttöön on hyvän makuinen treenijuoma, eikä nuo mitenkään överi kalliita kumpikaan lisäravinne ole.

Jalkatreenit kuullostaa hyvältä, jos satut oikein innostumaan niin voisitpa vaikka selostuksen kera pistää purkkiin ! Mahtavia pätkiä nuo sinun treenivideot selostuksen kera. Samalla voisit jotain pieniä vinkkejä jakaa, mikäli sellaisia mieleen tulee.

Ei muutakun sinne vaan Miken vieraaksi, ei tarvitse vaivata itseään kuvauksien & editointien puolesta ;)!

Koskas Vatanen teette päätöksen sinun kisoistasi ? Onko nyt tulevana vuonna vai siirtyykö eteenpäin. Kauan sitten sanoit, että jotain takapakkia on tullut josta mahdollisesti lisää myöhemmin. Tuosta aiheesta voisit videon päräyttää, kun olet viisaampi.

Työt tietenkin etusijalla. Hyvä jos miehellä asiakkaita riittää.

Kisaamaan ehdottomasti mennään ja siellä tullaan vielä joskus pärjäämäänkin mutta vuotta en uskalla vielä sanoa, jätetään tämä asia vielä vähän auki. :)

Mites sulla Vatanen tekemiset muuttuvat yleisellä tasolla, kun siirryt offilta dieetille? Itse rauhoitan punttitreenejä dieetillä hieman, eli vähennän erikoistekniikoita jne., kun miinuskaloreilla lihasmassan kehitystä ei kuitenkaan tule ja palautuminenkin on huonompaa. Lisäksi jätän esim. kreatiinin pois, kun senkin käytöstä on hyvä pitää välillä taukoa ja se toimii sitten taas tehokkaammin plussakaloreilla.

"Löysin" tän sun ketjun vasta vähän aikaa sitten ja olen ehtinyt sen lukea vasta alusta puolen välin tienoille, mutta tuntuu olevan hyvä ketju (Pakkiksen top kympissä :) ).

Treenit pysyy täysin samanlaisin olipa dietti taikka offi, se tyyli jolla lihakset tehdään on paras tyyli säilyttää lihakset miinuskaloreilla, ainut mikä voi muuttua on kevennettyjen viikkojen syklitys jos askel alkaa liikaa painamaan. Kreatiini kulkee koko ajan mukana. Kiitos palautteesta dude! :)

Eli jos syön kolmella lämpimällä aterialla 200g porsaan ulkofilettä ja aamiaismunakkaassa 100g leikkelettä niin siinähän on jo melkein 5 g kreatiinia. :) meinaan vaan että millä lailla se kroppa vieraantuu siitä kreatiinista, kuten mainitsit. Mitäs mieltä @PT-Vatanen aiheesta, syklitellä kreatiinia vai ei?

Kreatiinia kannattaa syklittää jos siltä tuntuu, tai olla syklittämättä :D Mä itse käytän ympärivuoden, niinkuin käytän kaikkia muitakin lisäravinteita. Huomaanko mitään eroa mistään? No... empä juuri, mutta kun aiheesta on niin paljon tutkimustulosta niin uskon siihen ja sen nojalla käytän lisäravinteita, toki saman hyödyn saisi normaalista ravinnostakin mutta lisäravinteet = helppous.

Itsellä on hieman sama juttu. Kreatiinin hyöty kuitenkaan ei kaikilla tule esille yhtä vahvasti. Enkä kyllä pysty sanomaan ainakaan omalla kohdallani onko kreatiinista hyötyä vaiko ei, mutta varman päälle otan jokapäivä :)
Aminot treenin aikana vähän sama juttu. Ei niistä ainakaan mitään haittaa ole, mutta pitkään käyttäneenä paha sanoa onko hyötyäkään. Riittävä syy omalla kohdallani aminoiden käyttöön on hyvän makuinen treenijuoma, eikä nuo mitenkään överi kalliita kumpikaan lisäravinne ole.
Jos haluut hyvän makuisen treeni aikaisen juoman.Niin edellisenä päivänä juot hera pohjaisen palkkarin. Jätä pullo sali kassiin,ja tietty huoneenlämpöön.Seuraavan päivän treeniin vaan
pullo mukaan ilman pesua,ja pelkkä vesi pulloon. Toimii. Jos siinä pari lepopäivää välissä,niin maku vaan paranee ;) Itse mennyt tällä monta kertaa. Sen verta toimiva,että
ei haittaa vaikka hampaatkin olisi jäänyt pesemättä. Tällä tulee myös hengitykseen sellainen hardcore meininki.

Oletko miettinyt että siksi homma pelittää vaan koska olet plussilla. Että kreatiinilla ole mitään merkitystä tähän.
Sen verran olen kreatiinia testaillut, että huomaan kyllä sen positiisen vaikutuksen voimien/sarjapituuksien kehitykseen. Taidan sitten vain olla "onnekkaampi" kuin useimmat, kun tuo itselläni toimii. Sitten pidemmässä käytössä vaikutus tuntuu hiipuvan ja siksi olenkin syklitellyt käyttöä.

Sen verran olen kreatiinia testaillut, että huomaan kyllä sen positiisen vaikutuksen voimien/sarjapituuksien kehitykseen. Taidan sitten vain olla "onnekkaampi" kuin useimmat, kun tuo itselläni toimii. Sitten pidemmässä käytössä vaikutus tuntuu hiipuvan ja siksi olenkin syklitellyt käyttöä.

Eise mihinkää hiivu, sää saat siitä sen x-määrän hyötyä ja kun lopetat se hyöty katoaa.
Ja aina huomaat uudestaan kun alotat. Eli pitemmässä juoksussa parempi kun käyttää kokoajan.
Perehyppä vähä mitä se kreatiini on ja miten se toimii.

Jaahas, Vatasen ketju rönsyilee. Koska kreatiinikeijot.
Pakko laittaa ontopic ettei kukaan suutu... Seuraillut tässä jonkin aikaa Vatasen videoita ja muita hommia, todella sympaattisen oloinen äijä ja kunnon körmy.
Kaikkea hyvää Vataselle täältä :puntti:

Jaahas, Vatasen ketju rönsyilee. Koska kreatiinikeijot.
Pakko laittaa ontopic ettei kukaan suutu... Seuraillut tässä jonkin aikaa Vatasen videoita ja muita hommia, todella sympaattisen oloinen äijä ja kunnon körmy.
Kaikkea hyvää Vataselle täältä :puntti:
Kreatiinikeijot vauhdissaan joo :) vaan saapihan sitä kreatiinistakin väitellä jos ei muuta tekemistä lauantai illalle keksi! Kiitos kovasti, kaikkea hyvää toivotan myös sulle!

Kokeilitkos sinä PTV käsiin sitä Rich Pianan nyt soveltamaa feeder workoutia, eli pikkukässäreillä satoja pumppitoistoja lihaksille juuri ennen yöunia? Oliko tuosta oikeasti jotain apua?

Mulla tuskin ainakaan auttaisi nukahtamisessa. :p

Kokeilitkos sinä PTV käsiin sitä Rich Pianan nyt soveltamaa feeder workoutia, eli pikkukässäreillä satoja pumppitoistoja lihaksille juuri ennen yöunia? Oliko tuosta oikeasti jotain apua?

Mulla tuskin ainakaan auttaisi nukahtamisessa. :p

Joo kyllä mä sitä käytin ja käytän nyt edelleenki, nyt teen olkapäille joka ilta parisataa toistoa 4kg punteilla. Se että hyötyykö siitä mitään niin on vähän kysymysmerkki, mutta ei siitä mitään haittaa ole kun muistaa kuunnella kroppaa ettei nivelet väsy liikaa. Kädet mulla kasvoi 3kk aikana 2,5cm mutta kyllä siinä elopainokin samalla nousi jonkin verran eli osa mitasta oli rasvaa/nestettä. Kyllä mä osittain uskon siihen että mitä enemmän annat, sitä enemmän saat.

Mikäli Vatasen blogia ette ole lukeneet, kannattaa pistää seurantaan Vatasen FatCamp. !
Seuraavan 6 kk aikana Joeli auttaa Willeä & Elisaa kohti terveellisempää sekä kevyempää elämää.
Blogiin tulee siis päivitystä säännöllisesti, toivottavasti myös videon muodossa joku päivä.;)

Jokos olet muuten sen kyykkyhaasteen kuvannut ? Pitää muistuttaa jottet pääse unohtamaan. :)

Jos saa toivoa niin ois kiva nähä joku Q&A video tai rintatreeni maybe? Jos joskus aika suo sellaiseen mahdollisuuden vaan :cool:

Noi treenivideot selostuksella on jees. Sellasia ois kiva saada lisää, esim. juuri tuosta rintatreenistä. FatCampistakin näkisi mielellään videomateriaalia :D

Onko Vatanen alkanu muodikkaasti vähentämään gluteiinia ruokavaliosta, vai alkoiko pääkallo tökkimään vaan :D
Elähän sie hulluttele! Mie en tunnetusti mikään muodikas ihmene ole, eli kun melkein vuoden on yhtä soittoo vetäny pääkalloo niin vaihtelu tekee ihan hyvää :) Suurinpiirtein vuoden sykleissä noita kahta ruokaa vaihtelen niin homma pelaa! :)

Elähän sie hulluttele! Mie en tunnetusti mikään muodikas ihmene ole, eli kun melkein vuoden on yhtä soittoo vetäny pääkalloo niin vaihtelu tekee ihan hyvää :) Suurinpiirtein vuoden sykleissä noita kahta ruokaa vaihtelen niin homma pelaa! :)

No hyvä :) Minä jo säikähin jo, että nyt se on Vatanenkii keliaakikoks ruvennu :D

Back
Ylös Bottom