PTVGYM Jooel Vatanen

Ei sitä lihaa tarvii hyppysellinen kerralla paistella. Ottaa lihat/kanat vaan tuntia ennen huoneenlämpöön ja kunnolla pannu kuumaks ennenku heittää tavaraa siihen. Ja ei ne makrot siitä muutu, vaikka miten niitä paistelis :) Vinkkinä vois vielä heittää, et riisin keitinveteen ku heittää vaikka currya vähän, niin saa vähän makua siihenkin.

Vataselle ois kyssäriä. Oon 2vko ollu dieetil nyt ja paino ei oo tippunut yhtään. Pitääkö vaan kylmän viileesti jatkaa eteenpäin vai meneekö dieetti päin puuta? 700kcal olen siis tiputtanut.

Vataselle ois kyssäriä. Oon 2vko ollu dieetil nyt ja paino ei oo tippunut yhtään. Pitääkö vaan kylmän viileesti jatkaa eteenpäin vai meneekö dieetti päin puuta? 700kcal olen siis tiputtanut.

Vaaka on yksi väline seurata dietin etenemistä mutta se ei ole se tärkein, pääsääntöisesti painon tulee pudota dietillä mutta ihan aina asia ei välttämättä ole näin. Tärkeämpää on että kehonkoostumus muuttuu, eli mittaileppa myös vyötäröä viikottain ja seuraa peilikuvaa. Jos mitassa/painossa/peilissä tapahdu muutosta niin sitten on aiheellista tehdä muutoksia. Mulla oli vastikään yksi asiakas keneltä putosk 3kk aikana 2kg painoa mutta vyötäröstä lähti 15cm mittaa, nämä välillä saattaa olla henkimaailman juttuja :)

Vaaka on yksi väline seurata dietin etenemistä mutta se ei ole se tärkein, pääsääntöisesti painon tulee pudota dietillä mutta ihan aina asia ei välttämättä ole näin. Tärkeämpää on että kehonkoostumus muuttuu, eli mittaileppa myös vyötäröä viikottain ja seuraa peilikuvaa. Jos mitassa/painossa/peilissä tapahdu muutosta niin sitten on aiheellista tehdä muutoksia. Mulla oli vastikään yksi asiakas keneltä putosk 3kk aikana 2kg painoa mutta vyötäröstä lähti 15cm mittaa, nämä välillä saattaa olla henkimaailman juttuja :)
Yksi samanlainen kiitos!

Onko Vatasella samaa vikaa kun itelläni, et jauheliha pitää syödä makaronin kanssa ja kana riisin kera? Ite on jotenkin niin tottunu nuihin yhdistelmiin, et tulee juuri tuollee syötyä :)

Ei vittu onko teillä leireillä puhelimet mukana? :D Miten riittää virta? Niin miehessä kuin puhelimessa? Pitäisikö tänne perustaa joku "Konaa intissä" -ketju, missä vois miehen tilannetta seurata? :D

Powerbank tietty mukana, jottei akku lopu.
Kyllä sitä virtaa riittää, kun lorvii mahdollisimman paljon. ;)

Back
Ylös Bottom