PTVGYM Jooel Vatanen

Pakko sanoa oma kokemukseni tähän intti ja bodaus aiheeseen. Itse olin treenannut muutaman vuoden ennen inttiä melko aktiivisesti mutta päätin "uhrata" vajaan vuoden pois bodauksesta ja keskityin täysin siihen että saisin 9 kuukaudesta parhaan kokemuksen irti stressaamatta ollenkaan treenaamisesta. Olin siis sen koko ajan treenaamatta salilla.
Tätäkin kun lukee, tulee mieleen että ei sua tuolloin treenaaminen kiinnostanutkaan. Sillon kun pidetään siitä bodaamisesta, ei sitä ajatella työnä, eikä sitä haluta jättää pois koska siitä NAUTITAAN. Ei siinä mitään väärää ole ettei puntti kiinnosta, kukin saa pitää taukoa miten haluaa. Itse en vaan todellakaan pystynyt olemaan salilta sissikoulutuksenkaan aikana pois, enkä mitenkään kisa-vakavissaan koskaan ole treenannut.
Samoilla linjoilla Vatasen kanssa, noin se vaan menee.

Osaakos Vatanen sanoa tarkemmin, koska Guru Halosen kanssa on " palaveri " jolloin päätätte onko kisojen ajankohta ensivuonna vaiko ei ? Mitä luulet onko joka tapauksessa tarkoitus lähteä dieetille, oli sitten kisakuntoon tai ei ? On tuossa kuitenkin jonkun verran ylimääräistäkin tullut kerättyä matkan varrella :)

Osaakos Vatanen sanoa tarkemmin, koska Guru Halosen kanssa on " palaveri " jolloin päätätte onko kisojen ajankohta ensivuonna vaiko ei ? Mitä luulet onko joka tapauksessa tarkoitus lähteä dieetille, oli sitten kisakuntoon tai ei ? On tuossa kuitenkin jonkun verran ylimääräistäkin tullut kerättyä matkan varrella :)
Dietille, pyh... Mä oon melkein värejä vaille valmis lavalle :D :D Kai sitä tuossa vuoden vaihteen jälkeen vois päätöksiä tehdä, mennään päivä kerrallaan etiäpäin :) Mut siis jos tosissaan puhutaan tuosta dietistä niin ei sekään huono idea olisi johonki väliin mutta bodataan nyt toistaiseksi.

vatanen on vielä nuori kaveri ja tulee olemaan suomen huipulla jos ei ryskää paikkoja paskaks, -97 seurasin jo savolaisen uraa tosin olin pentu vielä ;)

Olipa muuten hyvä Iron Love video. Jotenkin tyylikäs ja syvällinen, lisää samanlaista!

Kiitti!! :) Katsotaan jos jatkossakin sais väännettyä moisia videon pätkiä, ihan mukava rojekteja noi on!

vatanen on vielä nuori kaveri ja tulee olemaan suomen huipulla jos ei ryskää paikkoja paskaks, -97 seurasin jo savolaisen uraa tosin olin pentu vielä ;)

Ei ryskätä ja kiivetään sinne huipulle jos ei heittämällä mene :D

Pakko sanoa oma kokemukseni tähän intti ja bodaus aiheeseen. Itse olin treenannut muutaman vuoden ennen inttiä melko aktiivisesti mutta päätin "uhrata" vajaan vuoden pois bodauksesta ja keskityin täysin siihen että saisin 9 kuukaudesta parhaan kokemuksen irti stressaamatta ollenkaan treenaamisesta. Olin siis sen koko ajan treenaamatta salilla. .
9 kuukautta salilla treenamatta,just näitä ihme istuskelijoita..

Tässä tulee juurikin se ero, ketkä bodaa ja pääsee kuntoon, ja ketkä "bodaa" ja on samassa pehmeessä kunnossa vuodesta toiseen. Intti on joillekin yksi tekosyy olla treenaamatta muiden joukossa. Itse olen käynyt puntilla viisi vuotta ilman yhtään taukoa. Nyt loukkaantumisen takia joudun pitää 3 kuukauden tauon, ja päivät kuluukin siihen, ettei saa ajatustaan irti bodaamisesta, vituttaa aivan helvetisti. Yks kaveri kysyi, et mitäs luulet onks motivaatioo mennä takas salille sit kun paranen, kun tulee noin pitkä tauko sohvalla makailua. Olin et mitä vittua, tauon jälkeen lähetään vielä kovemmalla motivaatiolla sinne salille. Kokemusta löytyy myös kun opiskelin paikassa, jossa ei saanut kunnon ruokaa, laihana poikana tultiin takasin mutta kun puntti oli kuvioissa, säilyi liha huomattavasti paremmin tuon neljän kuukauden aikana, kuin nyt kuukauden aikana kun ei ole evää liikauttanut vaikka ruokaa ahtaa naamaan yli kulutuksen. Ei elämästä tulis mitään ilman bodaamista, kaikista muista asioista nauttii sitäkin enemmän, kun saa tehdä sitä omaa juttua. Omasta mielestäni bodaus ei vie asioita pois elämästä, päinvastoin. Wise man once said, live the life at it's fullest brahs!

Jos vierasta kieltä haluaa käyttää, niin kyllä se kannattaa sitten osata edes sillä tasolla, ettei todella räikeitä virheitä sen kanssa tee. Ja jos ei osaa niin parempi pysytellä kotimaisen parissa?

Mahdat olla melko tarkka kaveri, jos tuo oli "todella räikeä" virhe :D Jokaiselle joka yhtään enkkua ymmärtää tuosta se pointti kuitenkin aukesi ja se lienee pääasia. Jos alkaa oikomaan jokaista kielioppi ym virhettä keskustelufoorumilla, niin eikun onnea ja menestystä vaan :p

Jos vierasta kieltä haluaa käyttää, niin kyllä se kannattaa sitten osata edes sillä tasolla, ettei todella räikeitä virheitä sen kanssa tee. Ja jos ei osaa niin parempi pysytellä kotimaisen parissa?

Sitähän mie just sanoin että todella tärkeää asiaa oli ;) Mä en osaa aina kunnolla omaa äidinkieltä, tai siis tulee todella paljon kirjoitusvirheitä ja muitakin äidinkielellisesti vääriä muotoja, niin mites tässä tapauksessa? Olisiko parempi pysytellä sitten ihan hiljaa vain? :)

Sitähän mie just sanoin että todella tärkeää asiaa oli ;) Mä en osaa aina kunnolla omaa äidinkieltä, tai siis tulee todella paljon kirjoitusvirheitä ja muitakin äidinkielellisesti vääriä muotoja, niin mites tässä tapauksessa? Olisiko parempi pysytellä sitten ihan hiljaa vain? :)
Teet aina videovastauksen! Muutenkin sun videoita on mukava katsella niin siinähän olis oiva tapa ;)

Sama mies sano että haters gonna hate. Noniin nyt hiljaa sit ettei tuu bannia :D

Ei kannattaisi turhaa ottaa kierroksia asioista, joille ei itse voi mitään ;) Ilmainen elämänohje!
Itseäkin ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät jotain vierasta kieltä osaamatta todellisuudessa käyttää/ puhua sitä oikein. Kuitenkin, ulkomaisia kieliä puhumalla ja niitä käyttämällä oppii. Tässäkin ketjussa olet alituiseen pätemässä enkun kielioppivirheistä, mitä hyödyt siitä? ":)"

Back
Ylös Bottom