PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pakko ihailla Vatasen omistautumista.Ostasin auton jos olisi rahaa.;) Perustappa joku paypsl tili minne fanit voivat lahjoittaa rahaa sali projektia varten.​
Hehe :D Mä en ole koskaan tykännyt lainata rahaa joten mieluummin toteutan tän saliproggiksen omalla rahalla niin pitkälle kuin pystyy mut varmaan jonkun lantin joutuu kysymään pankista, mut mitä vähemmän sen parempi! Älä ny hulluja puhu, kaikki voi tulla tukemaan salia sitten kuukausikorteilla tai kertakäynneillä kunhan saadaan auki :)
Minulta kyllä varmasti muutama euro liikenee vataselle lahjoituksena. Loistava idea!

Mitä sanoo itse mestari vatanen?
Heheh :D Kiva kuulla että näin vahvaa kannatusta löytyy! Tuu reeneille sitten kunhan saan pajan auki :)

Jääkö vataselle yhtään käyttöautoa jos volkkari menee kaupaksi?
Tilalle ostaisin jonku halvan ruoskan jonka ajaisin loppuun :) 20kiloo on tuossa autossa kiinni niin mieluummin laitan ne fyrkat saliin, ostan sitten paremman pirssin kun sali alkaa tekemään riittävästi voittoa.

Meinaatko hankkia/ ootko hankkinut esim. erikoistankoja, ketjuja, kuminauhoja, dippi/leuanveto vyötä tai vastaavaa ns. pientä sälää salille? Tollaset asiat on mun mielestä ainakin hyvä " lisä " :)

Tilalle ostaisin jonku halvan ruoskan jonka ajaisin loppuun :) 20kiloo on tuossa autossa kiinni niin mieluummin laitan ne fyrkat saliin, ostan sitten paremman pirssin kun sali alkaa tekemään riittävästi voittoa.
Pliis, osta joku helvetin vanha Corolla. Tai 80-luvun lopun suzuki alto, minne et ihan oikeesti mahdu edes sisään .

Fb:ssä kun pidit tuon live-tilan nii jatkossa lisää niitä, sillä kaikki videot katsottu jo ja ei jaksaisi odottaa seuraavia! Videosi ovat parhaita! :D

Meinaatko hankkia/ ootko hankkinut esim. erikoistankoja, ketjuja, kuminauhoja, dippi/leuanveto vyötä tai vastaavaa ns. pientä sälää salille? Tollaset asiat on mun mielestä ainakin hyvä " lisä " :)
Kaikkee erikoisvälinetta pitää ehdottomasti ostaa, nyt eka isoimmat hankinnat ja sen jälkeen alkaa kartoittamaan että mitä puuttuu vielä! Salille tulee puutelista mihin saa kirjoittaa listaa.
Pliis, osta joku helvetin vanha Corolla. Tai 80-luvun lopun suzuki alto, minne et ihan oikeesti mahdu edes sisään .
Hehe, se olis kyl läppä!
Fb:ssä kun pidit tuon live-tilan nii jatkossa lisää niitä, sillä kaikki videot katsottu jo ja ei jaksaisi odottaa seuraavia! Videosi ovat parhaita! :D
Live homma oli kyl aika hauska, reaaliajassa voi jutella jengin kanssa :) iso kiitos palautteesta, suun pielet nousi ylöspäin :)

Nyt ollaan jännän äärellä, se on nimittäin Vatasen blogin viimeinen postaus menossa ! Pitää keskittyä siihen mitä osaa paremmin, eli videoiden tekemiseen. ;)

Se on tosiaan Vatasen FatCampin viimeinen eli seitsemäs osa nyt julki. Käykäähän lukasemassa kuinka monta kiloa Wille tiputti painoa puolen vuoden aikana.

Vieläkös Vatasen ja Willen yhteistyö jatkuu projektin loputtua ?

PicMonkey-Collage-742x459.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt ollaan jännän äärellä, se on nimittäin Vatasen blogin viimeinen postaus menossa ! Pitää keskittyä siihen mitä osaa paremmin, eli videoiden tekemiseen. ;)

Se on tosiaan Vatasen FatCampin viimeinen eli seitsemäs osa nyt julki. Käykäähän lukasemassa kuinka monta kiloa Wille tiputti painoa puolen vuoden aikana.

Vieläkös Vatasen ja Willen yhteistyö jatkuu projektin loputtua ?

katso liitettä 137189
Willellä on homma hallussa eli jatkaa dietti omin päin kunhan annetaan kropalle vaan nyt hetki jäähyä dietistä, se on tekijä mies! :)
Kiitti Vatanen tosta dokkarivinkistä, jonka annoit snäpissä. Aika jäätävä oli.
Huh, aika jäätävää katsottavaa.. Alko oikeen itteeni pelottamaan kotisohvalla kun mietti että joutuis itse tommoseen tilanteeseen. Sairas maailma..

Olisiko Vatasella kokemus tai linkkiä heittää aiheesta hiilarin vaikutus painoon? Itse olen aina saanut kiloja pois VHH:llä. Nyt sitten keskitasoisesta hiilarimäärästä vähensin minihiilareille ja tulos oli, ettei paino liikahda mihinkään. Kroppa vetäsi täysin jumiin. Mitähän kannattaisi tehdä. Turvotus ei lähde, vaikka pitäisihän glykogeenivarastojen tyhjentyä.

Mihin kehonosiin jooelilla kertyy rasva bulkilla tai on jo aikaisemmilla bulkeilla kertynyt? Ilmeisesti olet sen verran onnekas että rasva kertyy melko tasaisesti ympäri kehoon eikä esim. pelkästään keskivartaloon.

Vatanen voisi rahoittaa salia myymällä nimikointeja salin kässäreihin, tätä voi jalostaa vaikka nimikoituihin laitteisiin :)
Eli voisi ostaa oman nimensä vaikka smithiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom