Kesällä ei olekaan asia ongelma, talvella saattaa jo alkaa rajoittamaan. Tosin aina voi ostaa fillariin talvikumitPorvoossa aika lyhyet noi välimatkat, ei muuta kuin fillarilla sotkemaan tai tossua toisen eteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kesällä ei olekaan asia ongelma, talvella saattaa jo alkaa rajoittamaan. Tosin aina voi ostaa fillariin talvikumitPorvoossa aika lyhyet noi välimatkat, ei muuta kuin fillarilla sotkemaan tai tossua toisen eteen.
Tai sitten rupeet kattelemaan kämppää lähempää Vatasen salia? #whateverittakesgoddamnit#gottaconfusethelivingsituationrightbabe:pKesällä ei olekaan asia ongelma, talvella saattaa jo alkaa rajoittamaan. Tosin aina voi ostaa fillariin talvikumit
Tai sitten rupeet kattelemaan kämppää lähempää Vatasen salia? #whateverittakesgoddamnit#gottaconfusethelivingsituationrightbabe:p
Hahah, gotta confuse the living arrangements. Turku vaihtuu siis Porvooseen, anabolisten teollisuushallien maahan.Tai sitten rupeet kattelemaan kämppää lähempää Vatasen salia? #whateverittakesgoddamnit#gottaconfusethelivingsituationrightbabe:p
Kiitos! Kiva saada tälläistä palautetta niin mukavampi kuvailla näitä kun tietää että joitain edes kiinnostaa!Onpahan kyllä yks mielenkiintosimpia "sarjoja" tää sun opereissön ptvgym! (ehkä osittain sen takia kun itellä unelmana joskus ittekin perustaa oma sali) Innolla odotellen jatkoa!!
Todellakin kiinnostaa! Ja laita vaan videota eetteeriin ehkä tylsistäkin jutuista, mielellään noita tsiigailee!Kiitos! Kiva saada tälläistä palautetta niin mukavampi kuvailla näitä kun tietää että joitain edes kiinnostaa!
YEPTai sitten rupeet kattelemaan kämppää lähempää Vatasen salia? #whateverittakesgoddamnit#gottaconfusethelivingsituationrightbabe:p
Kokeileppa hackin tilalle smith lankkukyykkyä. Kantapäitten alle koroke, seisot suoraan tangon alla ja lähdet menemään polvet edellä kyykkyyn, lantio pysyy koko ajan tangon alla, ei siis lähde työntymään taakse niinkuin normaalissa kyykyssä. Helkkarin hyvä etureisiliike!Olisiko sulla heittää hyviä treenejä etureisille ja lähentäjille? Kapea kyykky, kapeaprässi ja reiden ojennus ovat tuttuja. Sissy-kyykky, olisiko hyvä vaihtoehto? Mikä korvaisi hackin, jota salilla ei ole?
Joo kumilaattaa tartteisin, mieluusti 40-50mm paksuu, mave alustaa varten. Starkilta oli vähä aikaa sitten tosi edullisesti sitä mutta ei löydy enään... Kyllä mä voin sulta ostaa kunhan et kerro alkuperää niin ei tule mulle omantunnon tuskiaVatanen kyseli snäpissä että mistä sais hyvään hintaan tuollaista paksua kumimattoa. Voin tuoda sitä jooelille hyvään hintaan, mutta siitä ei saa sit puhua kenellekkään, koska revin ne tästä paikallisen leikkipuiston keinujen ympäriltä.
Hehe Pitää laittaa lisää kissavideoita!Oli pakko äidillekin asentaa snapchat jotta saa katsella videoita Kalevista :D
Toi kuullostaa hyvältä idealta mutta luulen ettei toimisi mun tapauksessa. Sijainti lienee todella tärkeässä roolissa kun kyse olisi koulun oppitunnista eli kävelymatkan päässä koulusta, mä olen suunnitellut teollisuusaluetta joka on sitten pari km keskustasta.Sellainen vinkki tuli Vataselle mieleen tuon tulevan salin mainostamista varten että koita sopia esim paikallisen lukion tai ammattikoulun liikunnanopettajien kanssa että he saisivat vetää yksittäisiä liikuntatunteja oppilailleen salillasi ja näin ollen nuoret tutustuisivat kuntosaliharjoitteluun ja ehkäpä heistä monestakin voisi tulla asiakkaitasi. Plus tietenkin sana kiertäisi vielä tehokkaammin uudesta salista, sekä saataisiin paikalliset Jonnet pois huoltoasemilta räkimästä tekemään jotain kehittävää.
Tämä siis sillä olettamuksella että Vatanen osaa auktoriteetillaan pitää Jonnet kurissa salilla.