Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaks kokoo liian pieni paita tekee muhkeet muodot oikeesta kuvakulmasta, kasvua ei oo tapahtunut vaikka sekin olisi suotavaa..Vatanen aika tuhdissa kunnossa
Olisimpa reipas muissakin elämän osa alueissa.. :D Suolaa mä roiskin vähän lonkalta, mut en mä kauheesti käytä. About 10g/pv.Vatanen on reipas vastailemaan...kiitos siitä. Kuinka paljon lisäilet suolaa ruokiin?
Kyllä se on se perinteisin vaihtoehto eli työntävät/vetävät/jalat. Viisi punttia viikkoon, mukava välillä poiketa normista ja palat simppeleihin juttuihin, tällä varmaan kesän yli ja sit uudelleen tämä 20vk setti mikä nyt loppusuoralla.Millaisella lihasryhmä jaolla Vatanen lähdet työstämään tuota 3-jakoista ohjelmaa ?
Onko tarkoitus tehdä viisi punttia viikossa ?
Tuolla videolla Jooel käy läpi kehityksensä, sieltä selviää myös tuo ravintopuoli.Olishan se jälkeenpäin aatellen ollu kiva jos olis alusta asti joku ollu opettaas ainakin syömisen merkitystä treenatessa. Siinä ''hukattiin'' muutama vuos kun ei tajunnu syödä kunnolla. Tää varmaan selviäis joltain videoltakin mut kauanko Vatasella meni ennenku tajusit ton ruokailun merkityksen tai milloon se tekeminen muuttu sellaseksi oikeasti kunnolliseksi tekemiseksi?
Kookos/suklaa on helmi!! Makeutettu stevialla. Toinen hyvä on banaani/suklaa!Mikä on vatasen mielestä parhaimman makuinen heraproteiini mitä suosittelet Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopilta?
Sorry, mutta pakko sanoa, että omasta mielestäni noi mainitsemasi steviamakeutetut on niin koostumukseltaan kuin maultaankin aika karmeita. No ylipäätään nyt hyvänmakusia heraprotskuja ei taida olla olemassakaan, mutta noi nyt oli vielä selvästi kehnompia kuin monet muut. Mutta jottei pelkää huonoa mainosta, niin sanotaan, että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n kaikki aminohapot taas ovat maussaan parhaita mitä olen maistanut.Kookos/suklaa on helmi!! Makeutettu stevialla. Toinen hyvä on banaani/suklaa!
Heh, se on hassua miten asiat maistuu meidän suussamme niin erillaisilta Mun mieleestä noi selfin protskut on ylivoimaisesti parhaimman makusii mitä itse olen maistanut, välillä ihan huvikseenkin niitä hörpin Aminoista ollaan samaa mieltä, riittävän isoon määrään vettä kun sekottelee niin tulee priimaa!Sorry, mutta pakko sanoa, että omasta mielestäni noi mainitsemasi steviamakeutetut on niin koostumukseltaan kuin maultaankin aika karmeita. No ylipäätään nyt hyvänmakusia heraprotskuja ei taida olla olemassakaan, mutta noi nyt oli vielä selvästi kehnompia kuin monet muut. Mutta jottei pelkää huonoa mainosta, niin sanotaan, että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n kaikki aminohapot taas ovat maussaan parhaita mitä olen maistanut.
Mä en tarkkaan tiedä mutta veikkaisin että 105-110kg välissäPaljos Timolla painoa ?