PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Millaisella lihasryhmä jaolla Vatanen lähdet työstämään tuota 3-jakoista ohjelmaa ?
Onko tarkoitus tehdä viisi punttia viikossa ?
Kyllä se on se perinteisin vaihtoehto eli työntävät/vetävät/jalat. Viisi punttia viikkoon, mukava välillä poiketa normista ja palat simppeleihin juttuihin, tällä varmaan kesän yli ja sit uudelleen tämä 20vk setti mikä nyt loppusuoralla.

Olishan se jälkeenpäin aatellen ollu kiva jos olis alusta asti joku ollu opettaas ainakin syömisen merkitystä treenatessa. Siinä ''hukattiin'' muutama vuos kun ei tajunnu syödä kunnolla. Tää varmaan selviäis joltain videoltakin mut kauanko Vatasella meni ennenku tajusit ton ruokailun merkityksen tai milloon se tekeminen muuttu sellaseksi oikeasti kunnolliseksi tekemiseksi?

Olishan se jälkeenpäin aatellen ollu kiva jos olis alusta asti joku ollu opettaas ainakin syömisen merkitystä treenatessa. Siinä ''hukattiin'' muutama vuos kun ei tajunnu syödä kunnolla. Tää varmaan selviäis joltain videoltakin mut kauanko Vatasella meni ennenku tajusit ton ruokailun merkityksen tai milloon se tekeminen muuttu sellaseksi oikeasti kunnolliseksi tekemiseksi?
Tuolla videolla Jooel käy läpi kehityksensä, sieltä selviää myös tuo ravintopuoli.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kookos/suklaa on helmi!! Makeutettu stevialla. Toinen hyvä on banaani/suklaa!
Sorry, mutta pakko sanoa, että omasta mielestäni noi mainitsemasi steviamakeutetut on niin koostumukseltaan kuin maultaankin aika karmeita. No ylipäätään nyt hyvänmakusia heraprotskuja ei taida olla olemassakaan, mutta noi nyt oli vielä selvästi kehnompia kuin monet muut. Mutta jottei pelkää huonoa mainosta, niin sanotaan, että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n kaikki aminohapot taas ovat maussaan parhaita mitä olen maistanut.

Sorry, mutta pakko sanoa, että omasta mielestäni noi mainitsemasi steviamakeutetut on niin koostumukseltaan kuin maultaankin aika karmeita. No ylipäätään nyt hyvänmakusia heraprotskuja ei taida olla olemassakaan, mutta noi nyt oli vielä selvästi kehnompia kuin monet muut. Mutta jottei pelkää huonoa mainosta, niin sanotaan, että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n kaikki aminohapot taas ovat maussaan parhaita mitä olen maistanut.
Heh, se on hassua miten asiat maistuu meidän suussamme niin erillaisilta :) Mun mieleestä noi selfin protskut on ylivoimaisesti parhaimman makusii mitä itse olen maistanut, välillä ihan huvikseenkin niitä hörpin :) Aminoista ollaan samaa mieltä, riittävän isoon määrään vettä kun sekottelee niin tulee priimaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom