PTVGYM Jooel Vatanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko sijaintia tiedossa vielä? Minkä valmistajan laitevalikoimaa olet hankkimassa? Porvoossa on suht monta salia, mutta laitteet ovat enemmän ja vähemmän samoja joka salilla. Voisit saada ylimääräisiä plussapallopisteitä hankkimalla myös vermeitä, joita Porvoon saleilta ei toistaiseksi juuri löydy, kuten GHR, tuettu t-kulmasoutu jne.

t. tuleva asiakas :D
Sijainti ei ole vielä tiedossa, eka hamstraan kaluston kuntoon jonka jälkeen alan etsii sopivaa paikkaa mutta mitä luultavimmin teollisuusalueelta, haluun ison ja tilavan hallirakennuksen. Laitteiden merkkiä en ole vielä lyönyt lukkoon mutta ei tule miltään brändimerkiltä, samaa laatua saa kaksi kertaa halvemmalla kun jaksaa etsiä ja kokeilla :) Tänää tulee video ulos jossa vähän jotain vilausta mahdollisista laitteista. Aluksi ostan perusvehkeet + vähän extraa, jos sali lähtee rullaamaan hyvin niin sit heti ekat voitot laitetaan uusien ja erikoisempien laitteiden hankintaan.
Helvatin hienoa että löytyy uskallusta moiseen projektiin, varmasti tullaan täältä naapurikylältä sinnekin jumppailemassa.
Jos ei yritä, ei voi voittaa :) Tervetuloo!!

Sijainti ei ole vielä tiedossa, eka hamstraan kaluston kuntoon jonka jälkeen alan etsii sopivaa paikkaa mutta mitä luultavimmin teollisuusalueelta, haluun ison ja tilavan hallirakennuksen. Laitteiden merkkiä en ole vielä lyönyt lukkoon mutta ei tule miltään brändimerkiltä, samaa laatua saa kaksi kertaa halvemmalla kun jaksaa etsiä ja kokeilla :) Tänää tulee video ulos jossa vähän jotain vilausta mahdollisista laitteista. Aluksi ostan perusvehkeet + vähän extraa, jos sali lähtee rullaamaan hyvin niin sit heti ekat voitot laitetaan uusien ja erikoisempien laitteiden hankintaan.

No fak :( just se hankalin sijainti autottomalle. Täytyy ehkä ruveta treenaamaan aerobista, jos vaikka jaksais syksyllä sitten kävellä sinne :D

Hieno uutinen joka tapauksessa, mainosta vaan riittävästi uutta bisnestä pitkin kesää, niin porvoolaiset ryntäävät purjeveneineen paikalle heti avajaispäivänä :D

No fak :( just se hankalin sijainti autottomalle. Täytyy ehkä ruveta treenaamaan aerobista, jos vaikka jaksais syksyllä sitten kävellä sinne :D

Hieno uutinen joka tapauksessa, mainosta vaan riittävästi uutta bisnestä pitkin kesää, niin porvoolaiset ryntäävät purjeveneineen paikalle heti avajaispäivänä :D
Joo mä tiedän että sijainti tulee karsimaan luultavasti jengiä mutta ehdottomasti halua korkeaa hallitilaa ja sitä ei oikeen keskustasta sopuhintaan löydy, mutta onhan se fakta että hyvän salin perässä kävelee/fillaroi kauempaakin :)

Aluksi ostan perusvehkeet + vähän extraa, jos sali lähtee rullaamaan hyvin niin sit heti ekat voitot laitetaan uusien ja erikoisempien laitteiden hankintaan.

Kohta Vatanen alkaa jo pyörittämään omaa lisäravinnesarjaa nimeltään PTV Hardcore. ;)

Vanhat laitteet ovat monesti parempia kuin osa uusista. Vanha kunnon David !
Muista panostaa ilmastointiin lvi-miehenä. ;)

Tsemppiä projektiin !

Viimeksi muokattu:
Henk.kohtasesti arvostan suuresti,että joku uskaltaa investoida/perustaa firman tässä taloustilanteessa Suomessa.Toivotaan,että hommat menee hyvin!
ps.Meneehän ne:rock:

Kohta Vatanen alkaa jo pyörittämään omaa lisäravinnesarjaa nimeltään PTV Hardcore. ;)

Vanhat laitteet ovat monesti parempia kuin osa uusista. Vanha kunnon David !
Muista panostaa ilmastointiin lvi miehenä. ;)
Joo eihän sitä koskaan tiedä mitä kaikkee epätoivoisia juttuja tulee tekemään mutta aloitetaan nyt tällä salilla :) Suurin osa laitteista uusina, jotain yksittäisiä käytettynä. Ilmastointi hommissa voikin tulla ropleemia, tarkat säädökset niiden suhteen mite tehokkaita oltava yms.. Ilmanvaihto hommia en koskaa olen tehnyt, viemärijuttuja senkin edestä :)

Henk.kohtasesti arvostan suuresti,että joku uskaltaa investoida/perustaa firman tässä taloustilanteessa Suomessa.Toivotaan,että hommat menee hyvin!
ps.Meneehän ne:rock:
Mä en oo mitään lamaa huomannu joten antaa mennä vaan! :) Kyllä ihmisten pitää päästä tekemään penkkiä ja habaa vaikka fyrkkaa ei niin paljoo olisikaan, ja tämä on niin halpa harrastus että ei kovin moni varmaan tästä tingi :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tossa videolla tulee esille just ne asiat, joiden takia mä voin lupautua sun salin asiakkaaks jo nyt. Porvoossa on hyvä valikoima ihan ok punttisaleja, mutta niissä kaikissa toistuu samat ongelmat. Osa on turhan kaupallisia konseptinmukaisia fitnesshuoneita, joissa ei ole varsinaista omistajaa/yrittäjää, joka loisi saleista persoonallisia ja tehokkaita. Kuntoklubi on tällä hetkellä(ja ollut pitkään) Porvoon paras sali; hyvä sijainti, hyvä laitevalikoima, hyvät tilat, järkevät hinnat. Ongelma on se, ettei sielläkään varsinaisesti ole halua ja intoa kehittää salia paremmaksi, vaan kaikki lähinnä on ja pysyy sellaisena kuin tähänkin asti.

Tästä tulee hyvä vuosi Porvoon bodauskulttuurille :D

edit. Noi Gymstoren laitteet näyttää todella samalta, kuin Star Tracin välineet, joita löytyy ainakin Fitness 24seveneiltä. Niistä ei ihan kauheasti hyvää sanottavaa ole. Penkit aivan liian kovia ja kapeita, taljat rullaa huonosti(vaikkakin hyvänä puolena se, että niitä voi säätää mihin tahansa korkeuteen) ja painopakalliset laitteet ovat pääasiassa todella surkeita, poikkeuksena ehkä vaakahack ja flyessikone.

Viimeksi muokattu:
Tossa videolla tulee esille just ne asiat, joiden takia mä voin lupautua sun salin asiakkaaks jo nyt. Porvoossa on hyvä valikoima ihan ok punttisaleja, mutta niissä kaikissa toistuu samat ongelmat. Osa on turhan kaupallisia konseptinmukaisia fitnesshuoneita, joissa ei ole varsinaista omistajaa/yrittäjää, joka loisi saleista persoonallisia ja tehokkaita. Kuntoklubi on tällä hetkellä(ja ollut pitkään) Porvoon paras sali; hyvä sijainti, hyvä laitevalikoima, hyvät tilat, järkevät hinnat. Ongelma on se, ettei sielläkään varsinaisesti ole halua ja intoa kehittää salia paremmaksi, vaan kaikki lähinnä on ja pysyy sellaisena kuin tähänkin asti.

Tästä tulee hyvä vuosi Porvoon bodauskulttuurille :D

edit. Noi Gymstoren laitteet näyttää todella samalta, kuin Star Tracin välineet, joita löytyy ainakin Fitness 24seveneiltä. Niistä ei ihan kauheasti hyvää sanottavaa ole. Penkit aivan liian kovia ja kapeita, taljat rullaa huonosti(vaikkakin hyvänä puolena se, että niitä voi säätää mihin tahansa korkeuteen) ja painopakalliset laitteet ovat pääasiassa todella surkeita, poikkeuksena ehkä vaakahack ja flyessikone.
Mistään salista pahaa puhumatta olet siinä oikeassa että yksi kunnon sali tarvitaan tänne jossa innokas omistaja. Hyvä yhteishenki ja semmonen hyvä meininki luodaan tulevalle salille.

Gymstoren laitteet tuntui tosi hyviltä, vaikea sano minkä tuntuisi/näköisiä on sitten 5 vuoden käytön jälkeen mutta noi vehkeet ollut ajossa vuoden-puoltoista ja kaikki rullasin törkeen smootisti. Voi olla että kallistun noihin, tai voi olla että en :) Kyselin myös puolueettomia kommentteja salin asiakkailta noista laitteista niin kehuivat kovasti.

Helvetin hyvä sarja. En oo ainakaan itse nähny mitään video materiaalia yrityksen perustamisesta. Kauppalehti sais hyvän uutisen tästä, mut onnea kumminkin. Pitää itekkin poiketa sitten siel päin.

Gymstoren laitteet tuntui tosi hyviltä, vaikea sano minkä tuntuisi/näköisiä on sitten 5 vuoden käytön jälkeen mutta noi vehkeet ollut ajossa vuoden-puoltoista ja kaikki rullasin törkeen smootisti. Voi olla että kallistun noihin, tai voi olla että en :) Kyselin myös puolueettomia kommentteja salin asiakkailta noista laitteista niin kehuivat kovasti.

Itse olen käynyt kyseisellä salilla treenaamassa ja ainoo josta oikeesti tykkäsin kyseisellä salilla oli ristikkäistalja. Penkkipunnerruspenkki ei ollut hyvä. Myöskin ylä -ja alataljassa oli vittumaista treenata koska painopakka loppuu oikeasti todella helposti kesken. Sen sijaan ristikkäistaljan maksimi taisi olla 50kg, mutta tuo 50kg ristikkäistaljassa oli äärimmäisen raskas verrattuna siihen mitä olen 105kg ristikkäistaljaa käyttänyt.

Ne säädettävät penkit, hauiskone (scott), käsipainot ja ristikkäistalja ainoot jees laitteet. Ylä -ja alatalja olisi muuten loistavat mutta tosiaan pakka loppuu kesken. Kuitenkin ylivoimaisesti surkein laite oli se reidenkoukistus istuen. Edelleen vituttaa kyseisen laitteen takia :D Hackia ja prässiä en tosin kokeillut mutta luultavasti jees laitteet.

Kyseisestä salista saa muuten kivat mielisairaalavibat!

Itse olen käynyt kyseisellä salilla treenaamassa ja ainoo josta oikeesti tykkäsin kyseisellä salilla oli ristikkäistalja. Penkkipunnerruspenkki ei ollut hyvä. Myöskin ylä -ja alataljassa oli vittumaista treenata koska painopakka loppuu oikeasti todella helposti kesken. Sen sijaan ristikkäistaljan maksimi taisi olla 50kg, mutta tuo 50kg ristikkäistaljassa oli äärimmäisen raskas verrattuna siihen mitä olen 105kg ristikkäistaljaa käyttänyt.

Ne säädettävät penkit, hauiskone (scott), käsipainot ja ristikkäistalja ainoot jees laitteet. Ylä -ja alatalja olisi muuten loistavat mutta tosiaan pakka loppuu kesken. Kuitenkin ylivoimaisesti surkein laite oli se reidenkoukistus istuen. Edelleen vituttaa kyseisen laitteen takia :D Hackia ja prässiä en tosin kokeillut mutta luultavasti jees laitteet.

Kyseisestä salista saa muuten kivat mielisairaalavibat!
Kiitti infosta :) Kyllä mäkin koko pakkoja kokeilin noissa ylä/alataljassa mutta olin kyllä sitä mieltä että aika hyvän painoiset pakat oli, loppuis multakin kesken jos alkaa oikeesti ryskäämään mutta puhtalla hyvällä tyylillä veikkaisin että pakat olis mulle about 10-12 toiston max sarjoihin hyvät. Nykyisellä salilla paljon kevyemmät pakat joten ehkä sen takia noi tuntui asiallisilta. R.taljan pakka oli taas mun mielestä aika kevyt :D Mutta riittävä kun ei ala leikkimaan Jouko Aholaa. Vipuvarsi vehkeet sitten kovempaa paukutukseen. Koukistus kone oli mun mielestä hyvä ja aika jäätävällä pakalla, ojennus koneen liikerata oli aavistuksen vajaa mut sen pystyis ite fiksaamaan aika helpolla.

Hinta/laatu suhde noissa laitteissa mun mielestä hyvä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom