PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mul soi paikallises aikapitkälle teknoa sun muuta paskaa.
Hevi toimii omalla kohdalla paljon paremmin treeneissä
Harmi kun ei ptv gymiä ole lähettyvillä, parhaita saleja missä itse käynyt.
Graffitit ei niinkään mut hyvät koneet ja semmonen tietty hc meininki, pystyy voimailee.
 
Mulla ei ole Vatasta vastaan mitään vaikka en videoita katselekkaan. Arvostan todella kovaa työntekoa, ahkeruutta ja uskallusta yrittämiseen alalla, jossa sanottiin vielä vähän aikaa sitten olevan leipä tiukassa. ”Vatasbrändi” on kyllä todella kova, koska noita Vatasen klooneja näkyy jo aika lailla katukuvassa. Se kertoo miehen kovasta imagosta ja melkeempä muoti-ilmiön luomisesta Suomessa, jota mielellään kopioidaan. Mikäs siinä. Toki Pianna esikuvana myöskin lienee ollut Vatasella. Vatasen tavanneena uransa huipulla niin ihan mukavan oloinen savolaisukko oli.
 
Juu, P-Karjalasta kaveri on kotoisin, Tuupovaarsta, aivan itärajan pinnasta.
Mitä tuohon musiikkiin tulee, niin sen bisnesajattelua en ymmärrä. Eli miksi pitää soittaa juuri tiettyä genreä ja helvetin lujaa?Aika paljonhan ihmiset kuuntelee nykyään kuulokkeistaan juuri sitä musaa kuin itse haluavat.
Hieman ohi aiheesta, mutta havahduin tässä kuuluvani "oman" salini selvään vähemmistöön. Nimittäin suuri osa tekee yhden sarjan jotakin liikettä ja on välittömästi sen jälkeen kännykkää näpelöimässä. Toinen sarja ja taas heti sen jälkeen kännykkään kiinni, jne. Eikä kyse ole vain nuorista ihmisistä. Itse jätän puhelimen pukukoppiin (tekeekö joku muu vielä niin ?!), paitsi jos tiedän odottaa jotain tärkeää puhelua. Koskaan ei ole mennyt mitään oikeasti merkittävää ohi. Suosittelen kokeilemaan, keskittymään ihan vaan siihen treeniin. On hyvin todennäköistä, että kukaan ei ole sillä väliin (tunnin, kahden aikana) kuollut, vaimo jättänyt, pomo antanut potkuja, autoa varastettu, taloa ryöstetty yms.
 
Juu, P-Karjalasta kaveri on kotoisin, Tuupovaarsta, aivan itärajan pinnasta.
Mitä tuohon musiikkiin tulee, niin sen bisnesajattelua en ymmärrä. Eli miksi pitää soittaa juuri tiettyä genreä ja helvetin lujaa?Aika paljonhan ihmiset kuuntelee nykyään kuulokkeistaan juuri sitä musaa kuin itse haluavat.
Hieman ohi aiheesta, mutta havahduin tässä kuuluvani "oman" salini selvään vähemmistöön. Nimittäin suuri osa tekee yhden sarjan jotakin liikettä ja on välittömästi sen jälkeen kännykkää näpelöimässä. Toinen sarja ja taas heti sen jälkeen kännykkään kiinni, jne. Eikä kyse ole vain nuorista ihmisistä. Itse jätän puhelimen pukukoppiin (tekeekö joku muu vielä niin ?!), paitsi jos tiedän odottaa jotain tärkeää puhelua. Koskaan ei ole mennyt mitään oikeasti merkittävää ohi. Suosittelen kokeilemaan, keskittymään ihan vaan siihen treeniin. On hyvin todennäköistä, että kukaan ei ole sillä väliin (tunnin, kahden aikana) kuollut, vaimo jättänyt, pomo antanut potkuja, autoa varastettu, taloa ryöstetty yms.
Sama homma itsellä. Tulen salille tekemään treeniä, enkä tuijottamaan ruutua. Kännykkä tosin on taskussa koska sen kautta kuuntelen musiikkia, mutta tauoilla mietin omiani, enkä tuijota ruutua.
 
Nimittäin suuri osa tekee yhden sarjan jotakin liikettä ja on välittömästi sen jälkeen kännykkää näpelöimässä. Toinen sarja ja taas heti sen jälkeen kännykkään kiinni, jne. Eikä kyse ole vain nuorista ihmisistä. Itse jätän puhelimen pukukoppiin (tekeekö joku muu vielä niin ?!), paitsi jos tiedän odottaa jotain tärkeää puhelua.
Sama. Puhelin on ehkä kerran vuodessa mukana salin puolella, ja juurikin jos odotan soittoa.

Tohon luuriaddiktioon oon kanssa kiinnittäny huomiota. Oon jo kai niin vanha kuuhelo, etten ymmärrä mikä siellä on niin tärkeää ettei voi tuntia olla ilman. Huvitti just tässä viikolla, kun astuin saliin, niin neljällä ensimmäisellä treenaajalla mihin katse osui niin niistä jokainen istui omassa laitteessaan leuka rinnassa ja selaili kännykkää. Sen jälkeen vasta näkyi joku, joka teki sarjaa.
 
Eikös se Karjalasta ole. Savoa nähnytkään 😄
No savo ja pohjois-karjala. On se niin lähellä toisiaan siellä leveysasteella. Et vissiin ole siellä koskaan käynyt? Esim. Liperi, ylämylly, Heinävesi ja Savonranta on todella lähekkäin siellä. Esim. Savonranta on etelä-savon maakunta mutta Joensuu on noin 60km päässä ja on pohjois-karjalaa. Murre suurinpiirtein sama. Joensuussa kaksoiskonsonantteja enemmän puhekielessä. Eli on se savon nähnyt. Tuupovaara on Joensuun lähellä myöskin.
 
Viimeksi muokattu:
No savo ja pohjois-karjala. On se niin lähellä toisiaan siellä leveysasteella. Et vissiin ole siellä koskaan käynyt? Esim. Liperi, ylämylly, Heinävesi ja Savonranta on todella lähekkäin siellä. Esim. Savonranta on etelä-savon maakunta mutta Joensuu on noin 60km päässä ja on pohjois-karjalaa. Murre suurinpiirtein sama. Joensuussa kaksoiskonsonantteja enemmän puhekielessä. Eli on se savon nähnyt. Tuupovaara on Joensuun lähellä myöskin.
No mut ei se Savoksi silti muutu 😄
Olen ymmärtänyt että se on pyhäinhäväistys kutsua karjalaista savolaiseksi.

Sama kuin moni sanoo Kuusamon reissulla käyneensä Lapissa.

Mutta ei enempää saivartelua, jatketaan
 
Nykyään maailman digitaalisoiduttua ns. treenivihko saattaa olla luurissa, tai työ jonka vuoksi ei voisi tulla salille lainkaan, jos täytyisi olla luuritta 🤔

Ei kannata suotta liikaa päätään vaivata kanssatreenaajien harmittoman käytöksen takia.
Joo tätä olen miettinyt kun monesti kuullut valitusta kännykän käytöstä salilla. Mulla ainaki päiväkirja ja notekset siellä. Lisäksi musat ja taukojen ajastus tulee luurista. Mun mielestä ihan turhaa jättää tarkoituksella puhelimen käyttö salilla ihan vaan askeettisuuden hakemiseksi.
 
Mun mielestä ihan turhaa jättää tarkoituksella puhelimen käyttö salilla ihan vaan askeettisuuden hakemiseksi.
Muuten järkevät perustelut ja sitten tollanen kommentti. En mä mitään askeettisuutta hae, en vaan tarvitse puhelinta enkä nettiä enkä päiväkirjaa treenaamiseen.

Mutta eihän siinä, mun ei tarvitse ymmärtää nuoria, jotka on syntyneet luuri kourassa eikä heidän tarvitse ymmärtää minua.
 
No ainoa miksi tuolla puhelimen käytöllä salilla on mitään väliä on se, jos varataan laitteita pitkäksiaikaa luurin käyttöä varten. Jos joku seisaallaan näprää puhelintaan vaikka kaikki sarjatauot ni keneltä se on pois, edes näprääjältä itseltään? Sinänsä treenaajat vois ottaa enemmän muut huomioon ja nostaa se perse laitteen penkistä ylös sarjan jälkeen, sillä madallettais toisen treenaajan kynnystä kysyä, että saako tehdä välissä.
 
Muuten järkevät perustelut ja sitten tollanen kommentti. En mä mitään askeettisuutta hae, en vaan tarvitse puhelinta enkä nettiä enkä päiväkirjaa treenaamiseen.

Mutta eihän siinä, mun ei tarvitse ymmärtää nuoria, jotka on syntyneet luuri kourassa eikä heidän tarvitse ymmärtää minua.
En tarkoittanut sua erikseen vaan omassa lähipiirissä tuntuu olevan että puhelimen käyttö jätetään ihan vaan koska "puhelinta ei prkl salilla räplätä". Tällainen uho lähinnä huvittaa. Jokainen reenatkoon parhaaksi katsomallaan tavalla.
Laitteiden ja kamojen varaaminen ei ole tietenkään ok millään verukkeella.
 
En tarkoittanut sua erikseen vaan omassa lähipiirissä tuntuu olevan että puhelimen käyttö jätetään ihan vaan koska "puhelinta ei prkl salilla räplätä". Tällainen uho lähinnä huvittaa. Jokainen reenatkoon parhaaksi katsomallaan tavalla.
Laitteiden ja kamojen varaaminen ei ole tietenkään ok millään verukkeella.
Näin yleisesti niin onhan tuo puhelimen räplääminen aika huvittavan näköistä, kun sitä hetkeksi pysähtyy miettimään ja seuraamaan :D Olet sitten salilla tai vaikka jossain odotushuoneessa missä on muita ihmisiä niin kaikki ovat niskat kyyryssä tuijottamassa jotain instagramia. Hetkeksi kun malttaa pistää oman puhelimen pois ja katella ympäriinsä niin onhan se aika masentava näky. Ehkä niillä odotushuoneen vanhuksilla on vielä jotain sosiaalisia taitoja jäljellä.

Eikä ollut tarkoitus moralisoida sen enempää. Ihan liikaa itsekkin niskat kyyryssä tuijotan puhelinta :D...
 
Näin yleisesti niin onhan tuo puhelimen räplääminen aika huvittavan näköistä, kun sitä hetkeksi pysähtyy miettimään ja seuraamaan :D Olet sitten salilla tai vaikka jossain odotushuoneessa missä on muita ihmisiä niin kaikki ovat niskat kyyryssä tuijottamassa jotain instagramia. Hetkeksi kun malttaa pistää oman puhelimen pois ja katella ympäriinsä niin onhan se aika masentava näky. Ehkä niillä odotushuoneen vanhuksilla on vielä jotain sosiaalisia taitoja jäljellä.

Eikä ollut tarkoitus moralisoida sen enempää. Ihan liikaa itsekkin niskat kyyryssä tuijotan puhelinta :D...

Ikään ku 20 vuotta sitten suomalaisissa odotushuoneissa olis käyny sähäkät smalltalkit :D Samaa se oli ennen älypuhelimia, ihmiset lueskeli lehtiä ja jotain vitun esitteitä, jos ei muuta ollut. Muistan lukeneeni jopa naistenlehden läpi ku on ollut tuntien odottelu ilman mitään virikkeitä. Sosiaaliset vanhukset on höperöityneitä, ei ne nuorena sellasia olleet.
 
Ikään ku 20 vuotta sitten suomalaisissa odotushuoneissa olis käyny sähäkät smalltalkit :D Samaa se oli ennen älypuhelimia, ihmiset lueskeli lehtiä ja jotain vitun esitteitä, jos ei muuta ollut. Muistan lukeneeni jopa naistenlehden läpi ku on ollut tuntien odottelu ilman mitään virikkeitä. Sosiaaliset vanhukset on höperöityneitä, ei ne nuorena sellasia olleet.
No tämäkin on totta :D Mutta eise sitä tosi asiaa poista miten hölmöltä se näyttää, kun joka paikassa ihmiset tuijottavat kännyköitä lapsista vaariin.
 
Back
Ylös Bottom