AndyS
Mode
Se on ihan yks ja sama miltä se kuntosali näyttää kunhan on perus siisti, hyvät laitteet, kässärit tärkeämpiä.
Veikkaan että Vatanen on tehnyt enemmän tiliä kuntosalibisneksellä kuin sinä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ihan yks ja sama miltä se kuntosali näyttää kunhan on perus siisti, hyvät laitteet, kässärit tärkeämpiä.
Aina satunnaisesti jonkinmoista tavoitteellista treeniä ja saliturismia harrastavana (työreissut) täytyy todeta, että PTVgymit on täysin ylivoimaisia toimivuudessa ja viihtyvyydessä, poislukien musiikki. Hyvän konseptin on Joeel kyllä luonut tyhjästä.Se on ihan yks ja sama miltä se kuntosali näyttää kunhan on perus siisti, hyvät laitteet, kässärit tärkeämpiä.
Älä ihanko tosi? et sitten tajunnu kyseessä oli mun mielipide salin ulkonäöstä vs toimivat hyvät laitteet, kunnon käsipainot jneVeikkaan että Vatanen on tehnyt enemmän tiliä kuntosalibisneksellä kuin sinä...
Varsinaisesti ei asiaan liity mitenkään, mutta minkä takia sää oot aina nii helvetin kiukkunen ku tänne foorumille jtn kirjoitat?Älä ihanko tosi? et sitten tajunnu kyseessä oli mun mielipide salin ulkonäöstä vs toimivat hyvät laitteet, kunnon käsipainot jne
Vai olisko kuitenki että kuvittelet? Toiseksi aina ? Meni sekin hyvin väärinVarsinaisesti ei asiaan liity mitenkään, mutta minkä takia sää oot aina nii helvetin kiukkunen ku tänne foorumille jtn kirjoitat?
Älä ihanko tosi? et sitten tajunnu kyseessä oli mun mielipide salin ulkonäöstä vs toimivat hyvät laitteet, kunnon käsipainot jne
Makuja on monia, ei omaan mieleen. Ite tykkään ns kellarisaleista tosin niissä ei laitteiden laatu usein päätä huimaa.Aina satunnaisesti jonkinmoista tavoitteellista treeniä ja saliturismia harrastavana (työreissut) täytyy todeta, että PTVgymit on täysin ylivoimaisia toimivuudessa ja viihtyvyydessä, poislukien musiikki. Hyvän konseptin on Joeel kyllä luonut tyhjästä.
No tuo nyt ei pidä alkuunkaa paikkaansa, Suomalaiset on nii nuukaa porukkaa että jonotetaan monta tuntia esim ilmaista ämpäriä.Vaikka ABC:t ovat aina tietyn näköisiä, eikä se ole sattumaa. Joku asiakas saattaa tykätä enemmän nuhjuisesta "essonbaarista", jossa on hyvät munkit ja halvempi bensa, mutta ABC:lla käy silti enemmän asiakkaita.
Olen samaa mieltä. Ja jos sattuu vielä löytymään sali, joka ei ole tupaten täynnä eikä mikään saatananpalvontahevi soi niin että korvat vinkuu, niin bingo!Se on ihan yks ja sama miltä se kuntosali näyttää kunhan on perus siisti, hyvät laitteet, kässärit tärkeämpiä.
No jos tämä nuhjuinen asema myy halvempaa bensaa,nii aivan varmasti siellä on suuremmat jonot ja myydään enemmän bensaa. Pelkillä munkeilla/bensan myynnillä harvoin katetaan kuluja. Abc valikoima kun nyt on paljon laajempi ja lähes kaikkea löytyy saman katon alta nii saattaakko syy olla siinä?Ihanko oikeasti et ole huomannut, miten ABC:t ja Neste Oilin asemat ovat viime vuosikymmeninä syrjäyttäneet nämä kotoisat pikkuhuoltamot lähes kokonaan?
Luitko sä ollenkaa mitä kirjotin?Huoltoasemien bisnes perustuu oheismyyntiin. Ei bensalla kukaan tee voittoa.
Edelleenkään se ei ole sattuma, että ABC:t ovat aina tietyn näköisiä, eikä sisustusta tehdä vain sillä perustein, mikä on halvinta. Samoin se ei ole mitenkään yhdentekevää, miltä PTV Gymillä näyttää.
Nyt nukkumaan, sä voit nähdä unia vaikka ABC asemasta, mua ei sisusta kiinnostaOletko sitä mieltä, että ABC:n sisustuksella ei ole väliä? Entä oletko sitä mieltä, että PTV Gymin sisustuksella ei ole väliä?
ABC asemien sijainti on yleensä vilkkaasti liikennöityjen väylien vieressä. Se on se ratkaiseva tekijäHuoltoasemien bisnes perustuu oheismyyntiin. Ei bensalla kukaan tee voittoa.
Edelleenkään se ei ole sattuma, että ABC:t ovat aina tietyn näköisiä, eikä sisustusta tehdä vain sillä perustein, mikä on halvinta. Samoin se ei ole mitenkään yhdentekevää, miltä PTV Gymillä näyttää.
Toki mielipiteitä on joka lähtöön. Itse kuuntelen miljoona kertaa mieluummin "saatananpalvontaheviä" kuin "bitch, cocaine, ass, nigga, gangsta"- pissisräppiä. Ptvgymille tehdyt muutokset ovat harvoin olleet huonoja, mutta yksi oli ehdottomasti se kun se musiikkitabletti poistettiin (minkä toki ymmärrän kun ei jengi osannut käyttää sitä).Olen samaa mieltä. Ja jos sattuu vielä löytymään sali, joka ei ole tupaten täynnä eikä mikään saatananpalvontahevi soi niin että korvat vinkuu, niin bingo!
Olen samaa mieltä. Ja jos sattuu vielä löytymään sali, joka ei ole tupaten täynnä eikä mikään saatananpalvontahevi soi niin että korvat vinkuu, niin bingo!
ABC asemien sijainti on yleensä vilkkaasti liikennöityjen väylien vieressä. Se on se ratkaiseva tekijä