PTVGYM Jooel Vatanen

Käsittääkseni monesti ongelma koulurakennuksissa ja vastaavissa on syntynyt silloin, kun vanha alunperin painovoimaisella ilmanvaihdolla ja ikkunatuuletuksella boostattava systeemi on vaihdettu koneelliseen. Johan tulee korvausilmaa ties mistä, etenkin jos uudet iv-asetukset eivät ole just kohdillaan.

Se on usein just noin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisissa piireissä niille nauretaan? Ei oo kyllä itselle tullut vastaan vielä ihmistä ketä edes kiinnostaa minkä taulun joku toinen ostaa :-D Minkälaiset lihakset kuvitellaan saavansa fitnesstukin lisäravinteilla?
Mä haluaisin ja nähdä kuinka lapsellisia piirejä aikuisilla miehillä voi olla. 😂
Siis aikuiset äijät nauraa joidenkin tauluostoille? Mitä helvettiä. 😅

...Ja jeps, tai bodykaupan tai kymmenien muiden liikkeiden.
 
Jäin miettimään mikä minua kiinnostaa vatasen videoissa.
Mietin että katoin miken ja allanin autovideot, aika vähän muita.
Mielellään kattois lisää vastaavaa.
Itseä kiinnostaa nää salin lisäks, juttelut ei.
Vatanen tekee aika fiksusti että laittaa kaikkea videoon, myös punttia ja matkustelua.
 
Hieno juttu ja arvostettavaa Vatasen hyväntekeväisyysprojekti tuossa viimeisimmässä videossa mutta kohde olisi kyllä mielestäni mieluiten voinut löytyä ihan täältä kotimaasta vaikka jostain lasten syöpäsäätiöstä tms. Toki ymmärrettävää että samalla saadaan tehtyä Thaimaan reissusta videota ja haetaan samalla todellisia "lisäravinteita" seuraavan vuoden lihasten kasvatusta varten. Tuo asetouhu ja sen näyttäminen on kyllä sellaista että parempi kun jättäisi oikeasti kokonaan pois videoilta kun katsojakunta ja kohteena on nimenomaan nuoret. Tuli väkisin mieleen joku elokuvan "kattokaa vittu mä oon kova gansterijätkä" ja mulla on nyt tällaiset pyssylelut jolla mä ampua paukutan kuin jossain tietsikkapelissä olisin. Ei tosiaan millään pahalla kovimpia faneja kohtaan, tämä vain oma mielipiteeni.
 
Hieno juttu ja arvostettavaa Vatasen hyväntekeväisyysprojekti tuossa viimeisimmässä videossa mutta kohde olisi kyllä mielestäni mieluiten voinut löytyä ihan täältä kotimaasta vaikka jostain lasten syöpäsäätiöstä tms. Toki ymmärrettävää että samalla saadaan tehtyä Thaimaan reissusta videota ja haetaan samalla todellisia "lisäravinteita" seuraavan vuoden lihasten kasvatusta varten.

Vatanen semmosessa asemassa että aivan sata varmasti ei itse ulkomailta tuo yhtään mitään mitä ei saa tuoda.
Tommosesta kiinni jääminen olisi ensinnäkin todennäköisesti isohko imago haitta, ja toisekseen kun vuosi tulot on melko korkeat niin myös päiväsakon määrä alkaa olla aika iso.
Ei olisi mitään järkeä tuoda.

Tuo asetouhu ja sen näyttäminen on kyllä sellaista että parempi kun jättäisi oikeasti kokonaan pois videoilta kun katsojakunta ja kohteena on nimenomaan nuoret. Tuli väkisin mieleen joku elokuvan "kattokaa vittu mä oon kova gansterijätkä" ja mulla on nyt tällaiset pyssylelut jolla mä ampua paukutan kuin jossain tietsikkapelissä olisin. Ei tosiaan millään pahalla kovimpia faneja kohtaan, tämä vain oma mielipiteeni.

Tai sitten tuo nuorille seuraajille esille hyvän harrastuksen jota ampuminen on, ja vielä fiksun ja turvallisen tavan harrastaa ko. Harrastusta.
 
Vatanen semmosessa asemassa että aivan sata varmasti ei itse ulkomailta tuo yhtään mitään mitä ei saa tuoda.
Tommosesta kiinni jääminen olisi ensinnäkin todennäköisesti isohko imago haitta, ja toisekseen kun vuosi tulot on melko korkeat niin myös päiväsakon määrä alkaa olla aika iso.
Ei olisi mitään järkeä tuoda.



Tai sitten tuo nuorille seuraajille esille hyvän harrastuksen jota ampuminen on, ja vielä fiksun ja turvallisen tavan harrastaa ko. Harrastusta.

No jos ja kun nuorten kuntosaliharrastajien joukossa on myös hormoonien käyttäjiä niin se nyt vaan ei ole milläänlailla hyväjuttu että noihin yhdistyy vielä aseet. Saahan sitä toki yrittää kiillottaa jotain sädekehää päänsä päällä että nuo aseet/ammuskelun esilletuonto olisi jotenkin erityisen hyvä juttu.
 
Hieno juttu ja arvostettavaa Vatasen hyväntekeväisyysprojekti tuossa viimeisimmässä videossa mutta kohde olisi kyllä mielestäni mieluiten voinut löytyä ihan täältä kotimaasta vaikka jostain lasten syöpäsäätiöstä tms. Toki ymmärrettävää että samalla saadaan tehtyä Thaimaan reissusta videota ja haetaan samalla todellisia "lisäravinteita" seuraavan vuoden lihasten kasvatusta varten. Tuo asetouhu ja sen näyttäminen on kyllä sellaista että parempi kun jättäisi oikeasti kokonaan pois videoilta kun katsojakunta ja kohteena on nimenomaan nuoret. Tuli väkisin mieleen joku elokuvan "kattokaa vittu mä oon kova gansterijätkä" ja mulla on nyt tällaiset pyssylelut jolla mä ampua paukutan kuin jossain tietsikkapelissä olisin. Ei tosiaan millään pahalla kovimpia faneja kohtaan, tämä vain oma mielipiteeni.
En kyllä ymmärrä miten saat väännettyä tämän tuollaiseksi paskaksi?

Onko sulla hajua kuinka moni nuori esimerkiksi metsästää ja on jo käyttänyt asetta? Ampumaradalla harjoittelu on kyllä kaukana gangsterijätkäilystä.

Olisi pitänyt kyllä jo luovuttaa kohdallasi tuon Thaimaa kommentin jälkeen mutta jos tykkäät jauhaa paskaa niin mikäpä sitä olen kieltämään
 
Ampumaurheilu on täysin laillista toimintaa ja valtio jopa tukee sen lajiliittoja rahallisesti.
Ja hyvä harrastus.


Veikkaisin että aika harva ampumista tai metsästystä harrastava heiluu aseiden kanssa missään muualla kuin juuri siellä missä kuuluukin.
Luvat lähtee aika äkkiä jos sitä pyssyä jossain muualla erehtyy esittelemään.
 
Ja hyvä harrastus.


Veikkaisin että aika harva ampumista tai metsästystä harrastava heiluu aseiden kanssa missään muualla kuin juuri siellä missä kuuluukin.
Luvat lähtee aika äkkiä jos sitä pyssyä jossain muualla erehtyy esittelemään.
Periaatteessa joo.. tarviiko kaikesta videota nettiin tehdä siitä voidaan olla eri mieltä.. varsinkin ku näitä kattoo jonnet.. yliampuviahan noi videot varmaan on, joten varmaan sillee bisnes mielessä fiksuja vetoja
 
Vatanen semmosessa asemassa että aivan sata varmasti ei itse ulkomailta tuo yhtään mitään mitä ei saa tuoda.
Tommosesta kiinni jääminen olisi ensinnäkin todennäköisesti isohko imago haitta, ja toisekseen kun vuosi tulot on melko korkeat niin myös päiväsakon määrä alkaa olla aika iso.
Ei olisi mitään järkeä tuoda.



Tai sitten tuo nuorille seuraajille esille hyvän harrastuksen jota ampuminen on, ja vielä fiksun ja turvallisen tavan harrastaa ko. Harrastusta.

Joo vatanen roudaa ulkomailta pulloja säästäen hiluja ja samalla voi tulla tonnien päiväsakkoja 🤦‍♂️
 
Hieno juttu ja arvostettavaa Vatasen hyväntekeväisyysprojekti tuossa viimeisimmässä videossa mutta kohde olisi kyllä mielestäni mieluiten voinut löytyä ihan täältä kotimaasta vaikka jostain lasten syöpäsäätiöstä tms. Toki ymmärrettävää että samalla saadaan tehtyä Thaimaan reissusta videota ja haetaan samalla todellisia "lisäravinteita" seuraavan vuoden lihasten kasvatusta varten. Tuo asetouhu ja sen näyttäminen on kyllä sellaista että parempi kun jättäisi oikeasti kokonaan pois videoilta kun katsojakunta ja kohteena on nimenomaan nuoret. Tuli väkisin mieleen joku elokuvan "kattokaa vittu mä oon kova gansterijätkä" ja mulla on nyt tällaiset pyssylelut jolla mä ampua paukutan kuin jossain tietsikkapelissä olisin. Ei tosiaan millään pahalla kovimpia faneja kohtaan, tämä vain oma mielipiteeni.
No jos ja kun nuorten kuntosaliharrastajien joukossa on myös hormoonien käyttäjiä niin se nyt vaan ei ole milläänlailla hyväjuttu että noihin yhdistyy vielä aseet. Saahan sitä toki yrittää kiillottaa jotain sädekehää päänsä päällä että nuo aseet/ammuskelun esilletuonto olisi jotenkin erityisen hyvä juttu.

Tässä esimerkki kateellisesta ihmispoloisesta. Kovasti koittaa naamioida jutut kritiikiksi ja mielipiteiksi, mutta ei tossa ole kyse kun omasta erittäin heikosta itsetunnosta ja Vatasen kaltainen menestynyt ja kovakuntoinen ihminen nipistelee anusrauhasia. Sit keksimällä keksitään ja vingutaan millon mistäkin. Ihan kun tämä Vatasen aseella ampuminen nyt oikeasti sais jonkun jonnen sekoamaan ja tekemään jotain typerää? :D

Näitä on iltalehden kommenttiosiot pullollaan kun joku nuori ja kaunis nainen pääsee lööppeihin. Siellä on Pirjot ja Marjariitat esittämässä "kritiikkiä". Luulisi naisten jutuksi, mutta näköjään meillä on paljon ämmiä kellä on ainakin etäisesti kullia muistuttava nahkariekale housuissa
 
Tässä esimerkki kateellisesta ihmispoloisesta. Kovasti koittaa naamioida jutut kritiikiksi ja mielipiteiksi, mutta ei tossa ole kyse kun omasta erittäin heikosta itsetunnosta ja Vatasen kaltainen menestynyt ja kovakuntoinen ihminen nipistelee anusrauhasia. Sit keksimällä keksitään ja vingutaan millon mistäkin. Ihan kun tämä Vatasen aseella ampuminen nyt oikeasti sais jonkun jonnen sekoamaan ja tekemään jotain typerää? :D

Näitä on iltalehden kommenttiosiot pullollaan kun joku nuori ja kaunis nainen pääsee lööppeihin. Siellä on Pirjot ja Marjariitat esittämässä "kritiikkiä". Luulisi naisten jutuksi, mutta näköjään meillä on paljon ämmiä kellä on ainakin etäisesti kullia muistuttava nahkariekale housuissa
Kateuskortti jälleen kerran käytetty, coleman kortti vielä käyttämättä 🤣
 
Back
Ylös Bottom