PTVGYM Jooel Vatanen

Hieno talo mut aika erikoinen ratkaisu laittaa makuuhuoneen ja vaatehuoneen ikkunat umpeen.
Mites ne tuulettaa nyt?
Voihan siellä jossain olla korvausilmaventtiili jota ei videolla vain nähnyt? Kyllähän ilma kuitenkin virtaa myös oviaukoista tms.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kieltämättä hassu ratkaisu, onhan noita vaihtoehtoja saada yksityisyyttä muitakin kun vetää ikkuna umpeen.

Tämä nyt on oma mielipiteeni, mutta en oikein muutenkaan ymmärrä noita seinän kokoisia ikkunoita. En ole varma onko sitten suositus, että olisi hyvä olla ikkuna jossa kiinteä avauskahva.
 
Äijä tekee mitä +50k eur vuositasolla videoillaan rahaa ja jengi jaksaa narista. Tää on sopinu aikasemmin naisiin mut ku kattoo kommentointia ni miehiinkin. On miehiä jotka pahottaa mielensä tyhjästä ja on miehiä jotka pahottaa mielensä kaikesta
Täällä oikein kultainen fanipoika 🤣 ei kai siinä mitään, jatka samaan malliin jos vaikka susta tulis kans isonan vatsku 😅
 
Kieltämättä hassu ratkaisu, onhan noita vaihtoehtoja saada yksityisyyttä muitakin kun vetää ikkuna umpeen.

Tämä nyt on oma mielipiteeni, mutta en oikein muutenkaan ymmärrä noita seinän kokoisia ikkunoita. En ole varma onko sitten suositus, että olisi hyvä olla ikkuna jossa kiinteä avauskahva.
Olishan se hyvä tuulettaa aamuisin ja vaikkapa ennen nukkumaan menoa.
Sitkun se vaatehuone myös laitettu umpeen niin ei saa läpivetoa.
Saattaa olla lämmin kesällä.
Luulis että on korvausilmaventtiili muttei ihan sama asia.
 
Ei siinä muuten mitään, mutta ei ole se sama nöyrä Vatanen kun oli joskus. Itse olen sen päätöksen jo aikoja sitten tehnyt etten halua tukea millään tavalla hänen lesoilua materialla. Materia voi näkyä sivussa ilman et tarvii esitellä, kun sitä ei moni todella menestyneempi tee myöskään. Koska ei ole tarvetta. Brändiä voi markkinoida monella eri tavalla. Monella eri tavalla..
Onko se lesoilua, että fiilistelee asioita joita on saavuttanut. Suomessa tää on käsittämätönta ajattelua, että jos on menestynyt, niin sitä ei saa näyttää ja jos ostaa uuden auton, niin mitä isompi hintalappu sitä pahempaa ”lesoilua”. Tottakai Vatanen on muuttunut siitä millainen oli ekoilla videoillaan, jokainen ihminen muuttuu kun tulee vuosia lisää. Vatanen esimerkillään ja toiminnallaan saa nuoria ihmisiä treenaamaan ja tavoittelemaan unelmiaan ja se on vain ja ainoastaan hyvä asia. Täällä ehkä jotkut keski-ikäiset duunarit valittaa lesoilusta, kun ei ole itse uskaltanut tavoitella unelmiaan.
 
Onko se lesoilua, että fiilistelee asioita joita on saavuttanut. Suomessa tää on käsittämätönta ajattelua, että jos on menestynyt, niin sitä ei saa näyttää ja jos ostaa uuden auton, niin mitä isompi hintalappu sitä pahempaa ”lesoilua”. Tottakai Vatanen on muuttunut siitä millainen oli ekoilla videoillaan, jokainen ihminen muuttuu kun tulee vuosia lisää. Vatanen esimerkillään ja toiminnallaan saa nuoria ihmisiä treenaamaan ja tavoittelemaan unelmiaan ja se on vain ja ainoastaan hyvä asia. Täällä ehkä jotkut keski-ikäiset duunarit valittaa lesoilusta, kun ei ole itse uskaltanut tavoitella unelmiaan.
Mun mielestä mielenkiintoista katella kun vatasella hienot autot sun muut.
Suomes hölmö mentaliteetti ettei mitään sais näyttää jos omistaa jotain hienompaa. Mun mielestä just pitää näyttää jos on jotain hienoa, mitäs järkeä muuten omistaa tavaroita.
 
Mun mielestä mielenkiintoista katella kun vatasella hienot autot sun muut.
Suomes hölmö mentaliteetti ettei mitään sais näyttää jos omistaa jotain hienompaa. Mun mielestä just pitää näyttää jos on jotain hienoa, mitäs järkeä muuten omistaa tavaroita.

4CA9150E-7FF6-4556-AAC3-B0C2ED346B62.jpeg
 
Olishan se hyvä tuulettaa aamuisin ja vaikkapa ennen nukkumaan menoa.
Sitkun se vaatehuone myös laitettu umpeen niin ei saa läpivetoa.
Saattaa olla lämmin kesällä.
Luulis että on korvausilmaventtiili muttei ihan sama asia.
Jopa minun 200k rivitalon pätkässä on koneellinen ilmanvaihto ja ilmalämpöpumppu. Miks ihmeessä pitäisi tuulettaa kesällä lämmintä ilmaa sisälle?
 
Mun mielestä mielenkiintoista katella kun vatasella hienot autot sun muut.
Suomes hölmö mentaliteetti ettei mitään sais näyttää jos omistaa jotain hienompaa. Mun mielestä just pitää näyttää jos on jotain hienoa, mitäs järkeä muuten omistaa tavaroita.
No oisko vaikka omaks iloksi? En mä ainakaan viitti leijailla vaikka löytyy pelejä ja vehkeitä, kaikki kyl tietää mitä omistan.
 
Tuntuu siltä, että jotkut loukkaantuu kun EI olla kateellisia, tässä tapauksessa Vataselle. Miksi pitäisi olla, kun esim. itsellä ainoa yhdistävä tekijä häneen on kiinnostus kuntosaliharjoitteluun. Ja meneehän se totuuden nimissä niin, että kun joku esittelee, omasta mielestään, hienoa taloaan tai autoaan, niin kyllä hän odottaa a) kehuja ja kättentaputuksia tai b) että joku ON edes kateellinen. Pahin reaktio on välinpitämätön olankohauttelu. Siis se, ettei kiinnosta.
Oli Vatasesta mitä mieltä tahansa, niin onhan hän kova bisnesmies, suht vaikealla alalla mielestäni. Taitaa olla verenperintöäkin. Vastaavaa brändiä ei ole kukaan pystynyt tässä genressä rakentamaan, Mentulaa ehkä lukuun ottamatta. Käsittääkseni Vatanen on myös halunnut pitää velkamäärän minimissään. Menestyvä yrittäjä hyödyttää muitakin, antaa rahan kiertää.

ps. Mike ei ole (kaikella kunnioituksella) niin mediaseksikäs kuin Vatanen, fanituotteiden kauppa ei ehkä kävisi yhtä hyvin.
ps2. Koneellinen ilmanvaihto on perseestä. Talosta tehdään ensin niin tiivis muovipussi kuin suinkin. Sitten siihen tehdään sen verran läpivientejä, että ilma saada koneella vaihdettua. Ei ihmisen kroppaa ole sellaiseen olosuhteeseen luotu. No juu, kaikenlaiset ratkaisut toimii, kunhan ne tehdään, säädetään ja huolletaan oikein. Lukemattomien koulujen sisäilma on kuitenkin pilattu juurikin näillä "hienoilla" ilmanvaihtotekniikoilla (joita ei edes osata käyttää).
 
Koneellinen ilmanvaihto on perseestä. Talosta tehdään ensin niin tiivis muovipussi kuin suinkin. Sitten siihen tehdään sen verran läpivientejä, että ilma saada koneella vaihdettua
Tottakai se on parempi kun se ilma tulee rakenteiden läpi eikä sille suunniteltua reittiä.

Ja nämä sisäilmaongelmat kouluissa on kyllä valtaosin ihan muiden asioiden aikaan saamaa kuin ilastoinnin. Muutamia virheitä kyllä tiedän missä ilmastointi ei ole ollut suunnitellun mukainen, mutta perisyy tässä ilmiössä on muualla. Ei siitä sen enempää
 
Tottakai se on parempi kun se ilma tulee rakenteiden läpi eikä sille suunniteltua reittiä.

Ja nämä sisäilmaongelmat kouluissa on kyllä valtaosin ihan muiden asioiden aikaan saamaa kuin ilastoinnin. Muutamia virheitä kyllä tiedän missä ilmastointi ei ole ollut suunnitellun mukainen, mutta perisyy tässä ilmiössä on muualla. Ei siitä sen enempää
Käsittääkseni monesti ongelma koulurakennuksissa ja vastaavissa on syntynyt silloin, kun vanha alunperin painovoimaisella ilmanvaihdolla ja ikkunatuuletuksella boostattava systeemi on vaihdettu koneelliseen. Johan tulee korvausilmaa ties mistä, etenkin jos uudet iv-asetukset eivät ole just kohdillaan.
 
Käsittääkseni monesti ongelma koulurakennuksissa ja vastaavissa on syntynyt silloin, kun vanha alunperin painovoimaisella ilmanvaihdolla ja ikkunatuuletuksella boostattava systeemi on vaihdettu koneelliseen. Johan tulee korvausilmaa ties mistä, etenkin jos uudet iv-asetukset eivät ole just kohdillaan.
Juu, näitä on jonkun verran ollut, myös lattioiden pinnoituksessa usein uhmataan kosteuden raja arvoja ja toinen keskustelu on että ovat raja arvot edes riittävät, mut siitä en viitti tässä ruveta mitään omaa agendaani viljelemään. Usein kuitenkin ne mattojen aluset on ne mitkä ekana homeessa on.
 
Et sä siitä euroakaan saiskaan vaikka leijailisit, siinä ero. Miksei tehdä videoita yms jos sillä tienaa
no eihän sitä tiiä kuinka kiinnostuneita nykynuoriso olis ku vähä videota tekis että on sitä sun tätä ja laitetaan tohon rahaa, eiks sulla oo varaa nännänäää
 
Back
Ylös Bottom