PTVGYM Jooel Vatanen

On tosi harmi huomata miten useat ihmiset hakemalla hakee hyvistä jutuista negatiivisen puolen, oikeen yrittämällä yritetään kaivaa jos jotain paskaa löydettäisiin.

Jos tämä linja valitaan niin kaikki on ihan perseestä.

Yrittäjä joka puhuu yrittämäisen hienoista puolista, entä jos seuraajat sitten epäonnistuu yrittämisessä ja hirttää itsensä. Paha juttu kansanterveydelle!

Esport pelaaja joka näyttää miten hienosti pelejä pelaa ja voittaa rahaa turnauksista, entä jos seuraaja vie homman liian pitkälle, eristäytyy yhteiskunnasta, lihoaa muodottomaksi ja kuolee sydänkohtaukseen. Paha juttu kansanterveydelle!

Iso kokoinen nainen laihduttaa 50kg ja saavuttaa terveelliset elämäntaval, entä jos seuraaja yrittää samaa perässä, saa syömishäiriön ja lopulta kuolee anorektiaan . Paha juttu kansanterveydelle!

Motocross kuski näyttää somessa hurjia hyppyjä kisaradalta, entä jos seuraaja innostuu kokeilee samaa perässä ja halvaantuu. Paha juttu kansanterveydelle.

Saitte varmaan jutun juonesta kiinni.. Ihan kaikki on paskaa kun vaan käännetään homma ylösalaisin. Tsemppiä kaikille ketkä valitsette tämän ajatusmallin elämäänne!

Todella hienosti ohitettu todellinen asian ydin, mutta näinpä onnistut (tai nyt vaan onnistuit yrittämään) huomion siirtämistä pois itse aiheesta.
Jokainen teistä (en osoittele sormilla, mutta jokainen tietää itse ;) ), joka posettelee horkan kanssa varustetuilla kehoilla, selittäen miten näin ja näin on tähän kuntoon ja tilanteeseen päästy oman kehon kanssa... Te ootte valehtelevia pellejä. Mutta tämä meidän yhteiskunta on tätä, voi syöttää niin paljon paskaa ku ikinä jaksaa vaan. Ja joku on valmis syömään. Te syötätte valhetta ihmisille, ja alatte itkemään kun joku pohtii asiaa?

Kehonrakennuksen ydin perustuu steroideihin. Ei mihinkään muuhun. Jos tuon faktan pohdiskelu aiheuttaa noin kovan puolustusreaktion, niin satuinpa todellakin osumaan oikeaan.

Tsemppiä Vatanen. Sun nuori ikä näkyy sun vastauksissa todellakin. Menetys ei tuo mukanaan iän tuomaa kokemusta elämästä. Se on sulla vielä löydettävänä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella hienosti ohitettu todellinen asian ydin, mutta näinpä onnistut (tai nyt vaan onnistuit yrittämään) huomion siirtämistä pois itse aiheesta.
Jokainen teistä (en osoittele sormilla, mutta jokainen tietää itse ;) ), joka posettelee horkan kanssa varustetuilla kehoilla, selittäen miten näin ja näin on tähän kuntoon ja tilanteeseen päästy oman kehon kanssa... Te ootte valehtelevia pellejä. Mutta tämä meidän yhteiskunta on tätä, voi syöttää niin paljon paskaa ku ikinä jaksaa vaan. Ja joku on valmis syömään. Te syötätte valhetta ihmisille, ja alatte itkemään kun joku pohtii asiaa?

Kehonrakennuksen ydin perustuu steroideihin. Ei mihinkään muuhun. Jos tuon faktan pohdiskelu aiheuttaa noin kovan puolustusreaktion, niin satuinpa todellakin osumaan oikeaan.

Tsemppiä Vatanen. Sun nuori ikä näkyy sun vastauksissa todellakin. Menetys ei tuo mukanaan iän tuomaa kokemusta elämästä. Se on sulla vielä löydettävänä.
Tummennettu kohta on asian ydin.

Ei pohdita. Niin ei tuu kellee paha mieli.
Jatketaan vaikka poliitikkojen haukkumista yms. se se vasta positiivista onkii. :david:
Tämä siis keskusteluun ja sen tasoon - ei @iso_niz lle.
 
Todella hienosti ohitettu todellinen asian ydin, mutta näinpä onnistut (tai nyt vaan onnistuit yrittämään) huomion siirtämistä pois itse aiheesta.
Jokainen teistä (en osoittele sormilla, mutta jokainen tietää itse ;) ), joka posettelee horkan kanssa varustetuilla kehoilla, selittäen miten näin ja näin on tähän kuntoon ja tilanteeseen päästy oman kehon kanssa... Te ootte valehtelevia pellejä. Mutta tämä meidän yhteiskunta on tätä, voi syöttää niin paljon paskaa ku ikinä jaksaa vaan. Ja joku on valmis syömään. Te syötätte valhetta ihmisille, ja alatte itkemään kun joku pohtii asiaa?

Kehonrakennuksen ydin perustuu steroideihin. Ei mihinkään muuhun. Jos tuon faktan pohdiskelu aiheuttaa noin kovan puolustusreaktion, niin satuinpa todellakin osumaan oikeaan.

Tsemppiä Vatanen. Sun nuori ikä näkyy sun vastauksissa todellakin. Menetys ei tuo mukanaan iän tuomaa kokemusta elämästä. Se on sulla vielä löydettävänä.
Nyt alennan omaa rimaa ja vastaan tähän. Haukut mua pelleksi tai tarkemmin sanottuna valehtelevaksi pelleksi. Nyt haukkumisen jälkeen ole hyvä ja tuo esiin missä olen valehdellut, milloin olen kertonut olevani naturaali? Tai väittänyt että en ole käyttänyt mitään? Älä ala selittelemään vaan vastaa kysymykseen. Jos sä alat haukkumaan ja liität minut siihen mukaan, sinun on myös osattava näyttää asia toteen tai itse olet se 15v tasolla olevan nettihuutelija.

Jos et tohon pysty vastaamaan niin en vaivaudu sanallakaan keskustelemaan kanssasi. Täytyy ottaa aina faktat haltuun ennen kuin kiukkuisena alkaa tippa munan päässä kirjoittelemaan.

Yhdyn täysin pelle juttuun fake natty tyyppien kanssa.
 
Mä en näe edes fake natty tyyppejä huonona. Jos joku on niin uskomattoman tyhmä että luulee esim Ohearnin olevan naturaali, niin ei sen kitisijän juttuja kannata edes ottaa vakavasti. Ja ne tekee sillä rahaa, miksi ihmeessä ne myöntäisivät käyttöä? Jos joku nyt luulee, että se on natikka ja yrittää päästä samaan, niin sehän on vain hyvä. Parempi se on kuin luovuttaa, jos nyt niin vajaa on, että vertaa omaa potentiaaliaan sen mukaan ketä katsoo.
 
Mä en näe edes fake natty tyyppejä huonona. Jos joku on niin uskomattoman tyhmä että luulee esim Ohearnin olevan naturaali, niin ei sen kitisijän juttuja kannata edes ottaa vakavasti. Ja ne tekee sillä rahaa, miksi ihmeessä ne myöntäisivät käyttöä? Jos joku nyt luulee, että se on natikka ja yrittää päästä samaan, niin sehän on vain hyvä. Parempi se on kuin luovuttaa, jos nyt niin vajaa on, että vertaa omaa potentiaaliaan sen mukaan ketä katsoo.
Valehtelu on aina ala-arvoista olipa kyse mistä vaan.

Rehellisyys on yksi mun tärkeimmistä arvoista ja siitä haluan pitää kiinni.

Usein olen vastannut steroidi kysymykseen somessa että se on asia jota en tule somessa avaamaan. Onko tämä valehtelua? Ei ole.

Meillä kaikilla on asioita josta emme halua puhua julkisesti parille sadalletuhannelle ihmiselle.
 
Ainut fiksu tapa puhua steroideista on valistaminen, pelotella vaaroista jne. Se ei ole minun heiniä, te muut voitte vaikka ottaa tästä kopin.

Entä jos mun mielipide steroideista olisikin vaikka myönteinen. Olisiko kansanterveydelle hyväksi että alkaisin puhumaan niistä avoimesti. Kertoisin snäpissä kuuri juttuja + 200 000 ihmiselle. Noista katselijoista 2% kiinnostuisi asiasta minun puheiden takia ja niistä ihmisistä 5% päättää alkaa käyttämään koska PT Vatanen on heidän esikuva ja he ovat valmiita ottamaan mallia hänen puheista, näin meillä voisi olla 200 uutta steroidien käyttäjää Suomessa kun yhtenä iltana vähän kerroin juttuja ajan kuluksi.

Selkeästi osa teistä ei ymmärrä minkälainen vastuu mun puheissa on.

Mä en puhu asiasta, mä en halua harteilleni ainuttakaan ikvää kohtaloa mitä aineiden käyttäminen voi aiheuttaa. Jos joku sen päättää tehdä omasta aloitteesta, se asia ei kuulu minulle.
 
Nyt alennan omaa rimaa ja vastaan tähän. Haukut mua pelleksi tai tarkemmin sanottuna valehtelevaksi pelleksi. Nyt haukkumisen jälkeen ole hyvä ja tuo esiin missä olen valehdellut, milloin olen kertonut olevani naturaali? Tai väittänyt että en ole käyttänyt mitään? Älä ala selittelemään vaan vastaa kysymykseen. Jos sä alat haukkumaan ja liität minut siihen mukaan, sinun on myös osattava näyttää asia toteen tai itse olet se 15v tasolla olevan nettihuutelija.

Jos et tohon pysty vastaamaan niin en vaivaudu sanallakaan keskustelemaan kanssasi. Täytyy ottaa aina faktat haltuun ennen kuin kiukkuisena alkaa tippa munan päässä kirjoittelemaan.

Yhdyn täysin pelle juttuun fake natty tyyppien kanssa.
Rauhoitupas hieman siellä päässä, ja ota silmä käteen:
...Jokainen teistä (en osoittele sormilla, mutta jokainen tietää itse ;) ), joka posettelee horkan kanssa varustetuilla kehoilla, selittäen miten näin ja näin on tähän kuntoon ja tilanteeseen päästy oman kehon kanssa... Te ootte valehtelevia pellejä

Tuo edellinen lause oli minusta ilmiselvä ansa, jonka jokainen ois kai huomannut. Mutta ei kuitenkaan kaikki. Laske rimaa edelleen, mutta noilla rima -kommenteilla ei taida merkitystä olla edes sulle itsellesi.
 
No mutta pt vatanen, etkai pitänyt Jari Bull Mentulaa pellenä ennekuin hän julkaisi kirjan? Hänhän kertoi sitä ennen että kaurapuurolla ne lihakset tuli.
Ehdottomasti olisin pitänyt pellenä jos hän olisi julkisesti kieltänyt aineiden käyttämisen. Yhden haastattelun olen nähnyt jossa hän kertoo lajin testauksesta, mutta ei kieltänyt käyttöä.
 
Todella hienosti ohitettu todellinen asian ydin, mutta näinpä onnistut (tai nyt vaan onnistuit yrittämään) huomion siirtämistä pois itse aiheesta.
Jokainen teistä (en osoittele sormilla, mutta jokainen tietää itse ;) ), joka posettelee horkan kanssa varustetuilla kehoilla, selittäen miten näin ja näin on tähän kuntoon ja tilanteeseen päästy oman kehon kanssa... Te ootte valehtelevia pellejä. Mutta tämä meidän yhteiskunta on tätä, voi syöttää niin paljon paskaa ku ikinä jaksaa vaan. Ja joku on valmis syömään. Te syötätte valhetta ihmisille, ja alatte itkemään kun joku pohtii asiaa?

Kehonrakennuksen ydin perustuu steroideihin. Ei mihinkään muuhun. Jos tuon faktan pohdiskelu aiheuttaa noin kovan puolustusreaktion, niin satuinpa todellakin osumaan oikeaan.

Tsemppiä Vatanen. Sun nuori ikä näkyy sun vastauksissa todellakin. Menetys ei tuo mukanaan iän tuomaa kokemusta elämästä. Se on sulla vielä löydettävänä.
Toki ikääsi en tiedä, mutta etkös sinä nimenomaan osoita esimerkilläsi sen, että ihmiset näkevät sen somen läpi, eivätkä välttämättä odota samoja tuloksia itselleen? Ja nuorta ikää epäilen sinulle myös, ihan tuosta ulosannista päätellen.

Ruokateollisuus on sinällään vastaavanlainen, tuotetta mainostetaan rasvattomana ja terveellisenä, vaikka sisältäisi kilokaupalla sokeria. Valtaosa myynnistä ja markkinoinnista on myydä mielikuvia.

Ymmärrän kyllä sinunkin pointin varsin hyvin, mutta tässä kontekstissa se on vähän lässähtänyttä.

Uskallan väittää, että Vatasen vuosien työn vaikutukset nuoriin ja vanhempiin ovat suuremmat, kuin sen tuomat negatiiviset vaikutukset.

Vähän sama kuin tämä töölön lääkäri, joka kehotti jatkamaan perusteettomia rajoituksia kelien liukkauden vuoksi.

Vastuuta yksilölle. Ja rakkautta kaikille.
 
Fair point. Vähän typistetty esimerkki meikäläiseltä.

Sokeri ei ole automaattisesti paha, mutta ollakseen neutraali, vaati se ruokavalion olevan: pääosin terveellinen, minimoitu prosessoiduista ruuista, proteiinin sekä rasvojen osalta makrojakauman oltava yksilölle kunnossa.

Tässä tulee se haaste, että kun tyypillisesti ne ihmiset, jotka haluavat tulokset mielellään heti ja eivät ole kiinnostuneita tiedonhankinnasta ko. asian tiimoilta, sortuvat esimerkiksi näihin Herbalife -tyyppisiin ratkaisuihin sekä yksioikoisesti mieltävät tuotteen terveelliseksi, mikäli siinä mainitaan terveys tai proteiini. Uskon että sama porukka suurissa määrin kuluttaa juuri näitä valmisdieettejä sekä -ohjelmia, uskovat oman tavoitteen olevan tietystä liikkeestä tai ruuasta kiinni, astuvat paskaan ja sanovat, että 90% dieeteistä epäonnistuu ja päätyvät läskiaktivisteiksi. Ja loppu oli vitsi, eivät kaikki.

Mutta kyse on kokonaisuudesta. Yksi ruoka-aine ei ole paha, jos se on sovitettuna ruokavalioon sekä omaan aktiivisuuteen. Itse olen melkoinen sokerihiiri, niin ruokavalio on muuten melko jämpti.
 
Fair point. Vähän typistetty esimerkki meikäläiseltä.

Sokeri ei ole automaattisesti paha, mutta ollakseen neutraali, vaati se ruokavalion olevan: pääosin terveellinen, minimoitu prosessoiduista ruuista, proteiinin sekä rasvojen osalta makrojakauman oltava yksilölle kunnossa.

Tässä tulee se haaste, että kun tyypillisesti ne ihmiset, jotka haluavat tulokset mielellään heti ja eivät ole kiinnostuneita tiedonhankinnasta ko. asian tiimoilta, sortuvat esimerkiksi näihin Herbalife -tyyppisiin ratkaisuihin sekä yksioikoisesti mieltävät tuotteen terveelliseksi, mikäli siinä mainitaan terveys tai proteiini. Uskon että sama porukka suurissa määrin kuluttaa juuri näitä valmisdieettejä sekä -ohjelmia, uskovat oman tavoitteen olevan tietystä liikkeestä tai ruuasta kiinni, astuvat paskaan ja sanovat, että 90% dieeteistä epäonnistuu ja päätyvät läskiaktivisteiksi. Ja loppu oli vitsi, eivät kaikki.

Mutta kyse on kokonaisuudesta. Yksi ruoka-aine ei ole paha, jos se on sovitettuna ruokavalioon sekä omaan aktiivisuuteen. Itse olen melkoinen sokerihiiri, niin ruokavalio on muuten melko jämpti.
@D.vitamiini
 
Valehtelu on aina ala-arvoista olipa kyse mistä vaan.

Rehellisyys on yksi mun tärkeimmistä arvoista ja siitä haluan pitää kiinni.

Usein olen vastannut steroidi kysymykseen somessa että se on asia jota en tule somessa avaamaan. Onko tämä valehtelua? Ei ole.

Meillä kaikilla on asioita josta emme halua puhua julkisesti parille sadalletuhannelle ihmiselle.
Mutta vaikka rehellisesti käytön myöntää kuten minä olen julkisesti jo kauan sitten tehnyt, sekään ei riitä. Se on vain sitten uusi kortti näille negatiivisille ihmisille, sillä ne sitten dumaavat kaiken tiedon ja kaiken osaamisen vain kylmästi "kyllä mäkin jos". Siksi valehtelu on parempi vaihtoehto, ei joudu niin pahasti maalitetuksi, vaan osa saattaa uskoa ja pyrkiä samaan, joka on vain positiivinen asia. Jos taas seuraaja luovuttaa, että tohon ei pääse kuin lääkkeillä, vaihtoehtona on luovuttaminen ja treenaamisen lopettaminen tai sitten siirtyä käyttämään, tai sitten kuten usein käy, alkaa katkerana arvostelemaan niitä jotka rehellisesti asiasta kertoi. Harva asiaa osaa oikein ottaa.
 
Sokeri ei ole automaattisesti paha, mutta ollakseen neutraali, vaati se ruokavalion olevan: pääosin terveellinen, minimoitu prosessoiduista ruuista, proteiinin sekä rasvojen osalta makrojakauman oltava yksilölle kunnossa.

Miten tämmöinen prosessoitu ruoka määritellään? Pitääkö esim. liha syödä raakana, että se olisi terveellistä?
 
Back
Ylös Bottom