PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä Joeelin pitäisi tehdä kokonaan uusi aluevaltaus ja avata ensimmäiset PtvBaar:it suljettujen PtvGymien tilalle niin saisit pitää sal…baarit auki ainakin aamu- ja iltapäivät klo 17:00 saakka, baarista kun korona ei tunnetusti asiantuntijoiden mukaan tartu kovinkaan helposti. Drinkkeinä voisi olla esim. Vodka Red Bull Mentula, Sex in the gym, Rich Piana Colada ja vaikka Ville Vallaton heralla.
 
Taidettiin jo kysyä mutta kysynpä samaa että Onkos tervetullut Treenaamaan Turun Ptv-Gymille voimassaolevan Leuanveto lisenssin kera tähtäimenään leuanvedon sm-kisat?Siis nyt Sulun aikana ja mahdollisen sulkujatkon kannalta.
 
Noista lisensseistä vielä;
Suomen Brassijujutsuliitolla on 25 euron kisalisenssi. Kamppailulajeilla nyt yleisesti tarvitaan punttireeniä oheen.

Adt-hommista sen verran, et yhtäkään suomalaista kilpailijaa ei mun tietääkseni ole ikinä testattu edes European Openeissa tai Worldseissa. Suomen sisällä voin sanoa varmaksi, ettei yhtäkään testiä ole tehty.

Ihan offtopic, mut näkyyks testaamattomuus kisaajien dopingkäytössä Suomessa? Mä jotenki luulin, et testejä olis, kun kisaajiakin on aika paljon.
 
Taidettiin jo kysyä mutta kysynpä samaa että Onkos tervetullut Treenaamaan Turun Ptv-Gymille voimassaolevan Leuanveto lisenssin kera tähtäimenään leuanvedon sm-kisat?Siis nyt Sulun aikana ja mahdollisen sulkujatkon kannalta.
Tervetuloa! Tänään respa auki 16.00-19.00
 
En mä ole niskoitellut mitään. Sanan tarkkaan toiminut kuten avi määrää, outoa olisi että sääntöjen mukaan pelaamisesta tulisi sanomista. Kannustan suomalaisia kansainväliseen menestymiseen leuanvedossa.

Kävin viime vuonna avin tarkastajan kanssa tästä lisenssi asiasta keskustelun kun musta oli tullut ilmiantoja, tarkistin että onhan asia ok ja olihan se.

Ymmärrän toki ettei tämä asia paljoa paina kun ei itse joudu maksamaan euroakaan kuluja, silloin on hyvä antaa ohjeita.

Kuukauden sulku tekee mulle 80 000€ tappion liikevaihtoon. Kaikki voi ajatella omalle kohdalle miltä tuntuu menettää vuosipalkka joka kuukausi kun sali on kiinni ja vielä kaiken lisäksi täysin perusteetta.
80 000€ : 47€ = 1702. Laittaako noin moni oikeasti korttinsa "jäähylle" kuukauden ajaksi jos sali kiinni? (tottakai luvussa mukana myös kertakäyntejä yms mutta tuo yksinkertaistettuna laskutoimituksena). Ei tulisi mieleenkään laittaa korttia tauolle, sen verran tärkeä oma sali itselle on.
 
80 000€ : 47€ = 1702. Laittaako noin moni oikeasti korttinsa "jäähylle" kuukauden ajaksi jos sali kiinni? (tottakai luvussa mukana myös kertakäyntejä yms mutta tuo yksinkertaistettuna laskutoimituksena). Ei tulisi mieleenkään laittaa korttia tauolle, sen verran tärkeä oma sali itselle on.
Luvussa on mukana varmasti myös muita tappioita, esimerkiksi työntekijöitä joita ei voi heti pamauttaa lomautukseen, tilojen kuluja ja oheismenoja jotka juoksee paikkojen kiinniolosta huolimatta.
 
Luvussa on mukana varmasti myös muita tappioita, esimerkiksi työntekijöitä joita ei voi heti pamauttaa lomautukseen, tilojen kuluja ja oheismenoja jotka juoksee paikkojen kiinniolosta huolimatta.
Liikevaihto = myynti
"Kuukauden sulku tekee mulle 80 000€ tappion liikevaihtoon".
 
80 000€ : 47€ = 1702. Laittaako noin moni oikeasti korttinsa "jäähylle" kuukauden ajaksi jos sali kiinni? (tottakai luvussa mukana myös kertakäyntejä yms mutta tuo yksinkertaistettuna laskutoimituksena). Ei tulisi mieleenkään laittaa korttia tauolle, sen verran tärkeä oma sali itselle on.
Oletatko että lähetän asiakkaille laskun salista kun se on suljettu ja pääsy evätty sinne?
 
Ei varmaan paljoa myöskään uusia asiakkaita pysty hankkimaan kun ovet kiinni tai yleensäkin epävarmuus haittaa sitä puolta. Ihmiset muuttaa yms. mistä tulee vaihtuvuutta.
 
Oletatko että lähetän asiakkaille laskun salista kun se on suljettu ja pääsy evätty sinne?
No suoraan sanottuna sen enempää asiaa funtsimatta niin oletin. En muista kauanko salit oli kiinni aiemmin, mutta omat kk laskut rullasi kokoajan normaalisti enkä osannut asiaa edes kyseenalaistaa. Sama asia kuin jääkiekon kausikortinkin kanssa. Ei seurat ala vapaaehtoisesti palauttamaan rahoja vaan olettaa että uskollisuus seuraa kohtaan saa ihmiset hyväksymään valtion taholta tulevan paskan johon yrittäjällä itsellä ei ole osaa eikä arpaa.
Mutta hattu pois jälleen kerran tavallesi toimia yrittäjänä(y)
 
Luvussa on mukana varmasti myös muita tappioita, esimerkiksi työntekijöitä joita ei voi heti pamauttaa lomautukseen.
En tiedä nyky tilanteesta mutta ainakaan vuosi sitten ptv gymeillä ei tietääkseni ollut kyllä yhtään työntekijää, ja muistelisin Vatasen myös itse jollain videolla sanoneen että Suomessa ei työntekijää/tekijöitä kannata palkata, mikä on kyllä täysin totta.
 
Ihan offtopic, mut näkyyks testaamattomuus kisaajien dopingkäytössä Suomessa? Mä jotenki luulin, et testejä olis, kun kisaajiakin on aika paljon.
Ei siitä käytöstä hirveesti huudella. Ei mulla oo tiedossa hirveemmin. Oletuksia toki on.

BJJ-puolella kuitenkin MM-kisoissa joskus testataan yksittäisiä adult mustavöiden podiumihmisiä. Niistä kyllä kärähtää aivan perkeleen suurella prosentilla väkeä silloin ku testataan.

ADCC liittona ei edes kiellä horkkaamista ja ainakin MM-kisoihin on kutsuttu dopingista kisakiellossa olevia urheilijoita.
 
En tiedä nyky tilanteesta mutta ainakaan vuosi sitten ptv gymeillä ei tietääkseni ollut kyllä yhtään työntekijää, ja muistelisin Vatasen myös itse jollain videolla sanoneen että Suomessa ei työntekijää/tekijöitä kannata palkata, mikä on kyllä täysin totta.
Onhan joka salin respassa ollu monta vuotta työntekijät.
 
No suoraan sanottuna sen enempää asiaa funtsimatta niin oletin. En muista kauanko salit oli kiinni aiemmin, mutta omat kk laskut rullasi kokoajan normaalisti enkä osannut asiaa edes kyseenalaistaa. Sama asia kuin jääkiekon kausikortinkin kanssa. Ei seurat ala vapaaehtoisesti palauttamaan rahoja vaan olettaa että uskollisuus seuraa kohtaan saa ihmiset hyväksymään valtion taholta tulevan paskan johon yrittäjällä itsellä ei ole osaa eikä arpaa.
Mutta hattu pois jälleen kerran tavallesi toimia yrittäjänä(y)
Mä en ole lähettänyt laskuja, en nyt enkä viime kerralla kun salit oli kiinni. En koe reiluksi olettaa että jengi haluaa maksaa salista kun sinne ei pääse. Varmasti moni maksaisi, en epäile yhtään mutta en kuitenkaan halua olettaa näin tapahtuvan asiakkaiden puolesta joten otetaan isku vastaa ihan kokonaan yssikseen.
 
Back
Ylös Bottom