- Liittynyt
- 16.7.2012
- Viestejä
- 1 207
- Ikä
- 34
Se on ihan se ja sama onko auto neliveto vai etuveto jos on paskat renkaat. Kitka on kuitenkin lopulta se mikä määrittää pääsetkö sä sillä koslalla eteenpäin vai et.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on samanlaiset/verrattavat renkaat niin on se neliveto parempi. Mieluumin neljä paskaa pyörivää rengasta kuin kaksi. Oma kaninkolonsa sitten se että missä autoissa on kunnollinen neliveto, muissa kuin audeissa elikkä lambossa.Se on ihan se ja sama onko auto neliveto vai etuveto jos on paskat renkaat. Kitka on kuitenkin lopulta se mikä määrittää pääsetkö sä sillä koslalla eteenpäin vai et.
Takapotkua on sentään helpompi hallita liukkaalla kuin etuvetoa sitten kun pääsee liikkeelle.Ite tulee paineltua vanhalla kunnon takapotkulla kesät talvet. Eihän se talvella mihinkään etene mutta hauskaa on.
Ja automaatti, mutta onneksi se alkaa jo olla oletuksena. Kuka helkkari haluaa kauppakassiin manuaalin, harrastevehkeet sitten erikseen. Joku kuitenkin tulee sanomaan että manuaali on parempi siksi ja siksi mutta kerron jo nyt että olet väärässä.Neliveto pitäs olla pakollinen kaikkiin pohjoismaihin tuotaviin autoihin. Ihan paskaa kaikki vajaavetoiset.
Edit. Pakko korjata sen verran, että kaikkiin pohjoismaihin tuotaviin UUSIIN autoihin
Niinhän tuo hallitus jo yrittää verottaa autot käyttökelvottomiksi.Autot pitäisi kieltää vallan niin ei olisi liikennevaloissa sutimassa
Joo ehottomasti automaatti!Ja automaatti, mutta onneksi se alkaa jo olla oletuksena. Kuka helkkari haluaa kauppakassiin manuaalin, harrastevehkeet sitten erikseen. Joku kuitenkin tulee sanomaan että manuaali on parempi siksi ja siksi mutta kerron jo nyt että olet väärässä.
Olen pääasiassa samaa mieltä, mutta paska automaatti vituttaa paljon enemmän, kuin manuaalilla ajo.Ja automaatti, mutta onneksi se alkaa jo olla oletuksena. Kuka helkkari haluaa kauppakassiin manuaalin, harrastevehkeet sitten erikseen. Joku kuitenkin tulee sanomaan että manuaali on parempi siksi ja siksi mutta kerron jo nyt että olet väärässä.
Kyllähän millä tahansa paskalla selviää paikasta toiseen mutta silti ihmiset ostaa vähän parempia autoja.En voi väittää, että olisin joka Suomen kolkassa ajanaut, mut en kyl oo vielä ensimmäistäkään kurvia tai mäkeä nähnyt, josta ei nopeusrajoituksen ja tilannenopeuden puitteissa selviäis karvalakkietuvedolla lain raameissa olevilla renkailla.
Mutta tämä on totta, autokouluihin 80-90-luvun autojaMut siis kyllähän jokasen nuoren pitäis ajaa pari ekaa talvea takavetoisella autolla, jossa ei oo tehostimia. Tulee fysiikan lait väkisinki tutuiksi. Taitaa vaan olla kaikki tollaset museoautoja nykyään, hehe.
Kyllähän millä tahansa paskalla selviää paikasta toiseen mutta silti ihmiset ostaa vähän parempia autoja.
Se on ihan se ja sama onko auto neliveto vai etuveto jos on paskat renkaat. Kitka on kuitenkin lopulta se mikä määrittää pääsetkö sä sillä koslalla eteenpäin vai et.
Takaveto ja pakettiauto on kyllä paska yhdistelmä.Näinhän se periaatteessa on.
Mutta itse kun ajelen noin puolet ajoistani 4 veto maasturilla ja puolet ajoista takaveto hiacella, niin kyllä vaan talvi kelissä kesärenkaillakin tuo maasturi vie hiacea jossa alla talvirenkaat mennen tullen.
Ottamatta kantaa sen tarkemmin mikä on parempi, mutta aika hölmö verrara neliveto maasturia ja toyota hiacea ylipäätään :D Tai ylipäätään perus henkilöautoa ja hiacea...Näinhän se periaatteessa on.
Mutta itse kun ajelen noin puolet ajoistani 4 veto maasturilla ja puolet ajoista takaveto hiacella, niin kyllä vaan talvi kelissä kesärenkaillakin tuo maasturi vie hiacea jossa alla talvirenkaat mennen tullen.