Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinä aikoina olisi hyvä hieman alentaa omaa treenimäärää ja tehdä vain se välttämätön määrä että varmistetaa muille myös treeniaikaa. 3-4 treeniä/vk aika jepa ja lisätään sitten jos näyttää että kalenteriin jää löysää. Voi varata samalla kaikki treenit niin ajanvaraus ei ruuhkaannuKysymys: Varataanko yksi vuoro kerrallaan vai onko se niin että voi varata esim ma-pe kl 12-13?
Näinä aikoina olisi hyvä hieman alentaa omaa treenimäärää ja tehdä vain se välttämätön määrä että varmistetaa muille myös treeniaikaa.
Tai sitten tehdä muutakin kuin punttia. ;)
Mut toisaalta keskivartalo kapenee silmissä, kun ei tee enää mavea ;)Oon kuullu että lihakset katoo jos näkee lenkkipolun.
”Kuntosalit ovat tällä hetkellä yleisin tartunnanlähde yli 20-vuotiaiden harrastuksissa Uudellamaalla.”
Näin paljon tartunnat kuntosaleilla ovat lisääntyneet – vakava viesti treenaajille: ”Kaikki kontaktit minimiin”
Kuntosalit ovat tällä hetkellä yleisin tartunnanlähde yli 20-vuotiaiden harrastuksissa Uudellamaalla.www.iltalehti.fi
Kuulostaa kyllä aika hurjalta väitteeltä...Keskivartalo kapenee myöskin kun lopettaa kaljan kittaamisen ja ylensyönnin.
Kuulostaa kyllä aika hurjalta väitteeltä...
Nykyinternetissä toi pätee vain ja ainoastaan jos et ole itse laihduttanut. Jos taas olet tuolla metodilla laihduttanut, niin se ei ole yksinkertaisesti mahdollista koska:Keskivartalo kapenee myöskin kun lopettaa kaljan kittaamisen ja ylensyönnin.
Lähtökohta on sellainen, että kyllä, jos sitä ei kukaan ole todennut kokemalla, se on täysin totta. Ja vaikka joku nyt koittaisi ja tulisi sanomaan että nainen ei lähtenyt = se ei tarkoita ettei muilla lähtisi, joten kaikilla lähtee muija juodessa koska tämä on teoriassa heitetty ilmaan.Mutta nainen lähtee juomalla, en ole itse kokeillut joten se siis pitää paikkansa?
Ennemmin vähän isompi keskivartalo kuin lopettaa elämän pikku nautinnotKeskivartalo kapenee myöskin kun lopettaa kaljan kittaamisen ja ylensyönnin.