PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymys: Varataanko yksi vuoro kerrallaan vai onko se niin että voi varata esim ma-pe kl 12-13?
Näinä aikoina olisi hyvä hieman alentaa omaa treenimäärää ja tehdä vain se välttämätön määrä että varmistetaa muille myös treeniaikaa. 3-4 treeniä/vk aika jepa ja lisätään sitten jos näyttää että kalenteriin jää löysää. Voi varata samalla kaikki treenit niin ajanvaraus ei ruuhkaannu
 
”Kuntosalit ovat tällä hetkellä yleisin tartunnanlähde yli 20-vuotiaiden harrastuksissa Uudellamaalla.”


Eikös tähän nyt kuulunu ihmetellä, että tuleepa sopivaan aikaan mediassa juttua uusista tartunnanläheistä, kun just ollaan toteuttamassa uusia rajoituksia. 😁

Voi pojat, mistäköhän johtuis.
 
Keskivartalo kapenee myöskin kun lopettaa kaljan kittaamisen ja ylensyönnin.
Nykyinternetissä toi pätee vain ja ainoastaan jos et ole itse laihduttanut. Jos taas olet tuolla metodilla laihduttanut, niin se ei ole yksinkertaisesti mahdollista koska:

Se, että sä laihdut, ei tarkoita että muut laihtuvat = kukaan muu ei koskaan tolla tapaa laihdu.

Näin se täällä menee aina.

Sama pätee kaikkeen, missään nimessä ei saa itse olla esimerkkinä, muuten se tarkoittaa, ettei mikään toimi jossa olet itse esimerkkinä. Esimerkiksi jano ei voi lähteä juomalla jos sanot että sait janon pois juomalla. Se ei tarkoita, että muut saisivat janon pois juomalla = kukaan ei saa janoa pois juomalla koska käytit itseäsi esimerkkinä.
 
Mutta nainen lähtee juomalla, en ole itse kokeillut joten se siis pitää paikkansa?
Lähtökohta on sellainen, että kyllä, jos sitä ei kukaan ole todennut kokemalla, se on täysin totta. Ja vaikka joku nyt koittaisi ja tulisi sanomaan että nainen ei lähtenyt = se ei tarkoita ettei muilla lähtisi, joten kaikilla lähtee muija juodessa koska tämä on teoriassa heitetty ilmaan.
 

Laitetaan kaikki salit kiinni vaikka vuodeksi ! Sit voidaan hallitusta myöten kaikki pohtia miten koko kansa kärsii liikalihavuudesta ja sen tuomista sairauksista. Ja näin koronasta tulee oikeasti tappava, kun sulla on paska fyysinen kunto ja tyypin 2 diabetes.

Ihan vitun sairasta.
 
Back
Ylös Bottom