..
Olen epäillyt että mulla on jotain psykopaattisia taipumuksia, koska yhdenkään läheisen tai kaverin kuolema ei ole vituttanut yhtä paljon kun koiran kuolema viime vuonna. Jotenkin ajattelen että ihminen voi omalla toiminnallaan vaikuttaa elämänsä jatkumiseen, ja monessa tapauksessa kuolema on ihmisen omaa syytä.
Se nyt vaan oli yleisesti, kun nyt koronan aikaan vedetään monesti tuo sama fraasi: "mieti jos oma läheinen kuolisi"
Kyllähän ihmisen ja jopa eläimen menettäminen surettaa ja kuuluukin surettaa. Surusta vaan täytyy jossain vaiheessa päästää
Miksi täytyy surra loppu elämänsä? Omat vanhempani on molemmat kuolleet, enkä enää aikoihin sitä asiaa ole surrut. Muistelen kyllä välillä ja lämmöllä. Ihmiset tietysti on erilaisia. Ehkä mä olen sitten tosi kylmä.
Olen epäillyt että mulla on jotain psykopaattisia taipumuksia, koska yhdenkään läheisen tai kaverin kuolema ei ole vituttanut yhtä paljon kun koiran kuolema viime vuonna. Jotenkin ajattelen että ihminen voi omalla toiminnallaan vaikuttaa elämänsä jatkumiseen, ja monessa tapauksessa kuolema on ihmisen omaa syytä.