PTVGYM Jooel Vatanen

Mä en ymmärrä mikä siinä on tolla hallituksella niin vitun vaikeeta käsitellä näitä asioita asap.
Vittu kaikki koolle ja päätetään. Vuokrat, sähköt yms. kiinteet kulut maksetaan pienyrittäjille 2 kk:n ajalta. Laina taataan niille, jotka jatkaa liiketoimintaa lainalla.
Tossa meni 2 sec. kun ton keksin ja toiminee aivan yhtä hyvin kuin 2 kuukautta pyöritelty paskanjauhanta, jossa lopputuloksena yrityksiä jo kaatuu. Ja varmaan olis huomattavasti edullisempaa kuin tulevat päätökset.
Tai sitten vuokranottokielto tohon vielä päälle. Vittuako se vuokranantajakaan 4 kuukauden päästä tekee tyhjällä liiketilalla mistä kukaan ei maksaa mitään...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihaskuntoharjoittelua voi tehdä myös kotona. Käsipainoilla, kuminauhoilla, leuanvetotangolla ja voimistelurenkailla saa treenattua yllättävän monipuolisesti.

Katsonut noita säädettäviä käsipainoja netistä mutta joka paikasta järkevän hintaiset loppu, tipsejä otetaan vastaan 😅
 
Katsonut noita säädettäviä käsipainoja netistä mutta joka paikasta järkevän hintaiset loppu, tipsejä otetaan vastaan 😅
Tuli mieleen, kikkakakkonen miten saa halpoja kässäreitä.Ostaa esim Biltemasta 24m kierretanko, 1m pitkä ja siihen mutterit, sitten sahaa rautasahalla pätkiksi. Ja ostaa vaikka fillarin gripit, jotka leikkaa auki että sen saa tohon päälle nätisti, ja sitten laittaa erkkaa tai mitä tahansa teippiä jotta tulee nättiä, ite käytin valkoista sähköteippiä.. tietty jos sattuu olemaan jotain levyjä joissa toi 25mm reikä.. saa niitäkin varmaan halvalla jostain ostettua. jne.
 

Liitteet

  • puntti.png
    puntti.png
    607,8 KB · Katsottu: 350
Menee nyt jo off-topiciksi mutta menkööt. Voiko joku selittää mulle miksi/miten käsipainot maksaa niin helvetin paljon? Mä ostin viime keväänä _yhdet_ gymstick-merkkiset (joka ei tietääkseni ole mikään siinä mielessä tunnettu/laadukas/kallis merkki) 20kg käsipainot ja ne maksoi lähemmäs 200€. Jos olisi halunnut vaikka neljä paria eri painosia 20-35kg, olisi siihen palanut jumalauta 1000€ muutamaan rautamöhkäleeseen.
 
Menee nyt jo off-topiciksi mutta menkööt. Voiko joku selittää mulle miksi/miten käsipainot maksaa niin helvetin paljon? Mä ostin viime keväänä _yhdet_ gymstick-merkkiset (joka ei tietääkseni ole mikään siinä mielessä tunnettu/laadukas/kallis merkki) 20kg käsipainot ja ne maksoi lähemmäs 200€. Jos olisi halunnut vaikka neljä paria eri painosia 20-35kg, olisi siihen palanut jumalauta 1000€ muutamaan rautamöhkäleeseen.
Jos lyöt euron per kilo pelkästä raaka-aineesta. Siihen työstöt ja jokin säädyllinen pintakäsittely. Sitten varastoit ja rahtaat niitä jälleenmyyjille. Jokainen osapuoli ottaa oman katteensa hommasta. Verot, korot, korkojen korot :cautious: halpispunttienkin (käsipainot) hinnaksi tulee äkkiä 5€/kg jonka noista olet maksanut, siis 2x20kg kässäreistä.
 
Menee nyt jo off-topiciksi mutta menkööt. Voiko joku selittää mulle miksi/miten käsipainot maksaa niin helvetin paljon? Mä ostin viime keväänä _yhdet_ gymstick-merkkiset (joka ei tietääkseni ole mikään siinä mielessä tunnettu/laadukas/kallis merkki) 20kg käsipainot ja ne maksoi lähemmäs 200€. Jos olisi halunnut vaikka neljä paria eri painosia 20-35kg, olisi siihen palanut jumalauta 1000€ muutamaan rautamöhkäleeseen.
Aatteleppa mitä maksaa sitten käsityönä tehdyt käsipainot ? Hintaa saadaan roimasti alas kun tuotteita tehdään miljoona ja saadaan tuotteen teko automatisoitua. Sit jos haluut vielä ruostumatonta niin se on yli 4€/kilo jo raaka-aine. Yks syy mikä nostaa tuotteen hintaa on kalliit koneet ja niiden huoltaminen.
 
Kässärit pitää olla laadukkaat että ne kestää, ne meinaan saa runtua salilla joka päivä pahasti.

Siksi onkin erikoista, että moni sali hankki huonoja käsi- ja levypainoja. En ymmärrä lainkaan miksi monille saleille hankitaan "kahvallisia" ja keskiöltään umpisurkeita levypainoja, jotka eivät kestä runtua. Okei, ehkä silloin asialla ei ole juurikaan väliä, jos salin pääpaino on painopakkalaitteissa. Itse olen joka tapauksessa painonnostokiekkojen kannalla.
 
Siksi onkin erikoista, että moni sali hankki huonoja käsi- ja levypainoja. En ymmärrä lainkaan miksi monille saleille hankitaan "kahvallisia" ja keskiöltään umpisurkeita levypainoja, jotka eivät kestä runtua. Okei, ehkä silloin asialla ei ole juurikaan väliä, jos salin pääpaino on painopakkalaitteissa. Itse olen joka tapauksessa painonnostokiekkojen kannalla.
Kai siinä akuutisti säästetään, mutta ei katsota pidemmälle jossa sitten ne alkaa laukeamaan. Tulee varmaan kalliiksi yksittäisiä osteta kun ei sitä varmaan koko sarjaa aleta vaihtamaan. Sitten oot jumissa samojen hajoilevien kanssa. Kunnon kässärit maksaa ihan helvetisti sarjana.
 
Käsipainoja myös säästäisi, jos käyttäjät osaisi käyttää niitä. Kyllä käsipainopenkissäkin saa isommatkin painot laskettua reisien kautta maahan. Ei niitä tarvii paiskoo pitkin lattiaa. Toki siitä jää se monelle olennainen teatraalinen öyhötysmomentti silloin hyvin vähäiseksi. Ehkä sitä voisi kompensoida Kyriakos Grizzlymäisellä karjumisella?
 
Tuli tuosta Kalevista mieleen, että tutkittiinko (Oletan että kyllä) voisiko Kalevilla olla mahdollisesti epilepsia? Tuttavan kissalla kohtaukset oli hieman samanlaisia, että menetti todellisuuden tajun hetkeksi ja oli aivan kuutamolla. Nyt katti syö lääkkeitä ja elelee normaalia kissanelämää.
 
Back
Ylös Bottom