PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tulee ulkonaliikkumiskielto, niin silloin se turha liikkuminen rikkoo lakia.
Rikkoo rikkoo, mutta vittuako se poliisille kuuluu minne olen menossa. Sanon vain että välttämätön meno, eikä mun todellakaan tartte selostaa minne menossa. Alkaa rikkomaan helvetisti yksilön oikeuksia jos eka ei saa mennä ulos ja jos on pakko, niin pitää vielä kertoa minne.
 
Stm on vetänyt sen verran pahoin herneen nekkuun tuosta etelä-suomen avin päätöksestä sallia max 10 henk kuntosaleille, jotta voi hyvin olla että viimeistään tiistaina kun avin johtajisto on harjattu oikein huolella tulee sieltä täyssulku ja nöyrimmät anteeksipyynnöt..
Saa nähdä kuinka muualla leviämisalueilla toimitaan salien suhteen.
Samariini totesi juuri tiedotustilaisuudessa että stm:n ja avin kiista selvitetään tänään ja huomenna tiedotetaan..
 
Samariini totesi juuri tiedotustilaisuudessa että stm:n ja avin kiista selvitetään tänään ja huomenna tiedotetaan..
Bileet! Eka kaikki tekee kauheen rumban että saa pidettyä salit poikkeuskeinoin auki ja sitten parin pv päästä kaikki säppiin! :D Jiphii! Mä palkkaan mun kaikki asiakkaat töihin nollatunti sopparilla ja sen jälkeen saa taas treenata kun kaikki kuuluu henkilökuntaan :D Vuonna 2021 ptvgymin henkilöstä kasvoi 750 työntekijällä.
 
Bileet! Eka kaikki tekee kauheen rumban että saa pidettyä salit poikkeuskeinoin auki ja sitten parin pv päästä kaikki säppiin! :D Jiphii! Mä palkkaan mun kaikki asiakkaat töihin nollatunti sopparilla ja sen jälkeen saa taas treenata kun kaikki kuuluu henkilökuntaan :D Vuonna 2021 ptvgymin henkilöstä kasvoi 750 työntekijällä.
Samaisessa tilaisuudessa samariini pyysi kyllä kahteen eri otteeseen anteeksi epäselvää tiedottamista ja sekoilua avin suhteen että eikös yrittäjien uurastukset ole tuolla kuitattu (hymiö).
 
Bileet! Eka kaikki tekee kauheen rumban että saa pidettyä salit poikkeuskeinoin auki ja sitten parin pv päästä kaikki säppiin! :D Jiphii! Mä palkkaan mun kaikki asiakkaat töihin nollatunti sopparilla ja sen jälkeen saa taas treenata kun kaikki kuuluu henkilökuntaan :D Vuonna 2021 ptvgymin henkilöstä kasvoi 750 työntekijällä.
Me eletään poikkeuksellista aikaa. Jos joku osaa (sinä tai joku muu) ennustaa paremmin tulevaa kuin nämä viranomaiset, niin antaa vaan tulla ennusteiden. Valitettavasti joudutaan menemään (me kaikki) vähän epävarmalla pohjalla. Yrittäjät etenkin, ja se kuuluu yrittäjyyteen. Mutta etkös sä sanonut joku hetki aiemmin, ettei salien kiinni laittaminen tunnu missään?
 
Rikkoo rikkoo, mutta vittuako se poliisille kuuluu minne olen menossa. Sanon vain että välttämätön meno, eikä mun todellakaan tartte selostaa minne menossa. Alkaa rikkomaan helvetisti yksilön oikeuksia jos eka ei saa mennä ulos ja jos on pakko, niin pitää vielä kertoa minne.
Pitihän sun Uudenmaan sulun aikaankin kertoa maakunnan rajalla poliisille mihin olet menossa...
 
Me eletään poikkeuksellista aikaa. Jos joku osaa (sinä tai joku muu) ennustaa paremmin tulevaa kuin nämä viranomaiset, niin antaa vaan tulla ennusteiden. Valitettavasti joudutaan menemään (me kaikki) vähän epävarmalla pohjalla. Yrittäjät etenkin, ja se kuuluu yrittäjyyteen. Mutta etkös sä sanonut joku hetki aiemmin, ettei salien kiinni laittaminen tunnu missään?
Voi anteeksi jos omalla huumorin täyteisellä kommentilla pahoitin mielesi.. En olettanut että siitä kukaan saisi kuvitelmaa että olen jotenkin tuohtunut. Salien sulkeminen ei ole ongelma, siksi hymiöt viestissäni hymyilee eikä itke.
 
Vuosi aikaa kun oli Uudenmaan sulku niin kyllä siinä piti olla työnantajalta työtodistus. U-käännöksen olisi varmaan joutunut tekemään jos olisi alkanut uhoamaan että vittuako se kuuluu missä käyn töissä.
 
Vuosi aikaa kun oli Uudenmaan sulku niin kyllä siinä piti olla työnantajalta työtodistus. U-käännöksen olisi varmaan joutunut tekemään jos olisi alkanut uhoamaan että vittuako se kuuluu missä käyn töissä.
Onko hajua oliko muuten johonkin lakipykälään perustuva vaatimus todistuksesta? Jos ei niin silloinhan vaatimuksesta ei tarvitse välittää tai jos sitä vaaditaan siitä huolimatta niin kantelun paikka poliisin toiminnasta.
 
En tiedä lakipykälistä mutta olihan ne aikamoiset raja-asemat maanteitä pienemmillä kantateilläkin. Oli puolustusvoimat myös mukana vaikka poliisi suoritti itse tarkistukset.
Virossa on kovin surkea tilanne tällä hetkellä. En ole seurannut, onko siellä eletty kuin pellossa vai mikä mättää. Ja ne jotka vähättelee tautia, mielipide voi muuttua kun lähiomainen tai ystävä pistetään arkkuun.
 
Ja ne jotka vähättelee tautia, mielipide voi muuttua kun lähiomainen tai ystävä pistetään arkkuun.
Jokainen meistä täältä lähtee ennemmin tai myöhemmin. Jos lähtö tulee kun ei lihasäkissä enää virta riitä, niin siinä ei ole mitään suremisen aihetta, luonnollinen poistuma.
 
Huomaa ettet ole ilmeisesti menettänyt ketään lähiomaista koskaan 😄

Tai sitten oot vaan niin saatanan kova jätkä! Öyhhhhh!
Kyllä niitä ihmisiä on kuollut omastakin lähipiiristä, mutta entä sitten? Kuten todettua, on turha jäähä suremaan sikäli kun se elämä on niin lyhyt.

Tai sit oot vaan niin saatanan nössö jätkä! ÖÖÖÖÖh.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom