PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka paljon vatanen seuraa keskustelua esim yksityisten kuntosalien sulkemisesta koronan takia? Aiheuttaako yhtään huolia?
En minä uutisia jaksa seurailla, jonnin joutavaa hommaa 😅 Kyllä joku kertoo jos salit pitää sulkea, eikä siihen maailma kaadu. Saispa ainakin rauhassa nostella 😅
 
En minä uutisia jaksa seurailla, jonnin joutavaa hommaa 😅 Kyllä joku kertoo jos salit pitää sulkea, eikä siihen maailma kaadu. Saispa ainakin rauhassa nostella 😅
Onneksi tuokin mahdollisuus taitaa kuitenkin olla vain 2-3 vko kerrallaan ja sidottu paikkakunnan ilmaantuvuuslukuihin. Tai ainakin tuollaisesta puhuttiin silloin, kun lakia säädettiin. En nyt tiedä onko lopulliseen tullut muutoksia. Toki kyllä tuollainenkin pätkä yrittäjien lompakossa tuntuu.
 
Tuupovaaralla oli muuten komea vaakuna.

225px-Tuupovaara.vaakuna.svg.png
 
Torvikaupoille ja Miken kanssa vaakunakuvaukset. Tuosta saisi hienon kuvan kun samalla teemalla ottaisi Tuupovaaran omasta pojasta uuden vaakunakuvan,
 
En minä uutisia jaksa seurailla, jonnin joutavaa hommaa 😅 Kyllä joku kertoo jos salit pitää sulkea, eikä siihen maailma kaadu. Saispa ainakin rauhassa nostella 😅
Minä kanssa lopetin uutisten seuraamisen. Aina niitä klik bait otsikoita ja nyt vielä korona sitä korona tätä. Ei niiku vois vähempää kiinnostaa kuin monella on tää nuha ja kuin moni siihen sairastuu.
 
Menisiköhän tämä aihe ehkä kategoriaan että tietäjät tietää ja ne ketkä ei tiedä, heidän ei ehkä tarvitse tietää. Vähän sama kun ihmeteltäisiin täällä porukalla miksi Mike ei menisi cbb sarjaan jos päättäisi kilpailla kehonrakennuksessa. On asioita jotka kuuluu internetiin ja sitten taas asioita jotka ei sinne kuulu.
 
Menisiköhän tämä aihe ehkä kategoriaan että tietäjät tietää ja ne ketkä ei tiedä, heidän ei ehkä tarvitse tietää. Vähän sama kun ihmeteltäisiin täällä porukalla miksi Mike ei menisi cbb sarjaan jos päättäisi kilpailla kehonrakennuksessa. On asioita jotka kuuluu internetiin ja sitten taas asioita jotka ei sinne kuulu.
Mielestäni olisi hyvä sitten kerrasta sanoa asia sen oikealla nimellä. Mitä ei siis ole vielä tehty.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom