PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni olisi hyvä sitten kerrasta sanoa asia sen oikealla nimellä. Mitä ei siis ole vielä tehty.
Ei olis. Asioista ei puhuta ja sillä selvä. Ajattele asiaa vaikka niin, että sulta kysyttäis jotain henkilökohtaista seksielämästä ja sanoisit ettei ne muille kuulu ja sulle vastattais "Mielestäni olisi hyvä sitten kerrasta sanoa asia sen oikealla nimellä.".
 
Ei olis. Asioista ei puhuta ja sillä selvä. Ajattele asiaa vaikka niin, että sulta kysyttäis jotain henkilökohtaista seksielämästä ja sanoisit ettei ne muille kuulu ja sulle vastattais "Mielestäni olisi hyvä sitten kerrasta sanoa asia sen oikealla nimellä.".
Joo. Eli syy on kuitenkin doping ja sitä ei saa sanoa ääneen. Nyt on sekin tehty. En minä mitään pahaa tarkoita. Kunnioittaen vaikenen ja siirryn sivuun.
 
Mielestäni olisi hyvä sitten kerrasta sanoa asia sen oikealla nimellä. Mitä ei siis ole vielä tehty.
Kyllä moderaattori jätti siihen minun kommentin näkyville josta pitäisi ymmärtää kyllä asian laita, ja hyvä että se jätettiin koska kysymys saattoi olla vilpitön eikä kysyjällä ollut tiedossa eri liittojen säännöt.
Ei siitä tarvii alkaa vänkäämään kun homma on ihan selvä.
 
Hyvä Vatanen. Toi on kiva, kun tommoset MTV3:nkin haastattelut menee tollalailla positiivisessa mielessä. Ei mitään turhaa ininää.
Kovalla työllä, ilon kautta!
Mistä toi Foordi tohon tekstiin on uinut, kun ite olin kuulevinani jotain Fiat Puntosta?
 
Hyvä haastis!

Kävikö Jooel mielessä että prkl kun olisivat -10kg sitten tehneet haastiksen kun pieni voimapöhö päällä 😅
 
Tosi hyva haastattelu, muistutus ihmisille miten paljon kehonrakennus vaatii kurinalaisuutta ja pitkajanteisyytta, josta on sitten hyotya yrittajapuolellakin.
 
...
Hyvä haastis!

Kävikö Jooel mielessä että prkl kun olisivat -10kg sitten tehneet haastiksen kun pieni voimapöhö päällä 😅
Joo säikähdin itsekkin kun katsoin ton haastiksen että hupsista keikkaa. Pienet voimaposket kasvanut, kauheeta katsottavaa :D Tossa videolla vielä jostain syystä korostuu.. No, ei se niin justiinsa ole. :)
 
Olen vahvasti jo keski-ikäinen ja Jooel on ainoa sosiaalisessa mediassa jonka matskua jaksaa katsoa. Tykkään miehestä (no homo) ja tyylistä, sekä siitä miten puhuu asioista. Ja jos kerran on liitua niin miksei sillä piirtäisi.

Jatka vähintäänkin samaan malliin ja menestys tulevaisuudessakin on taattu. 👍
 
KAIKKI julkisissa tai edes puolijulkisissa tiloissa tapahtuvat tiiviit kokoontumiset ollaan keskiviikkona kieltämässä Uudellamaalla. Etelä-Suomen aluehallintovirasto (avi) on viimeistelemässä päätöstä uudistetun tartuntatautilain mukaisesti.

Torstaina on tulossa voimaan rajoitus, joka koskee kaikkia tiloja, joissa voi olla yli kymmenen henkeä kerrallaan. Ulkotiloissa vastaava raja on 50 ihmistä. Nyt ollaan siis tekemässä tartuntatautilain pykälänä 58d tunnetuksi tullutta päätöstä.


Kaikissa yli kymmenen henkeä kerrallaan vetävissä tiloissa on pystyttävä säilyttämään kahden metrin etäisyys toiseen ihmiseen. Esimerkiksi yritysten ylläpitämillä kuntosaleilla tai ruokakaupoissa toiminnan ylläpitäjien on siis huolehdittava, etteivät ihmiset ole liian lähellä toisiaan.

Tappituntumalla ei voi varmistaa, mutta harvemmin olen alle kahden metrin päässä toisesta salilla.
 
Olisit nyt samalla kertonut mistä siinä uutisoitiin? Tiesit varmasti että sitä seuraavaksi kysytään.

Edit. Itse ainakin tästä 👆 linkistä pääsen lukemaan uutisen


1614179132314.png
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom