PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä nää rahavideot on kuivimpia mahdollisia. Skippaan melkeenpä poikkeuksetta ne nykyään. Valtaosaa tosin ne varmaan kiinnostaa ja niitä kannattaa tehdä?
Sehän se pointti onkin että ihmisiä kiinnostaa.

Koko rahasta puhuminen on niin vitun suuri tabu Suomessa että ihmetyttää. Hirvee hinku saada aina kaikkien tietää paljon julkkikset tienaa mutta omaa palkkaa kun kysytään niin herne vedetään nenään
 
Sehän se pointti onkin että ihmisiä kiinnostaa.

Koko rahasta puhuminen on niin vitun suuri tabu Suomessa että ihmetyttää. Hirvee hinku saada aina kaikkien tietää paljon julkkikset tienaa mutta omaa palkkaa kun kysytään niin herne vedetään nenään
Tää on kyllä jännä. Suomalaisia työpaikka ilmoituksia, kun selaa ni aina lukee "palkkaus tes" eli aikalailla mitä tahansa 10-25€/h väliltä 😅 ja sitten kun saman kattoo ulkomailla niin lukee suoraan 75000 $/y + benefits.
 
Sehän se pointti onkin että ihmisiä kiinnostaa.

Koko rahasta puhuminen on niin vitun suuri tabu Suomessa että ihmetyttää. Hirvee hinku saada aina kaikkien tietää paljon julkkikset tienaa mutta omaa palkkaa kun kysytään niin herne vedetään nenään

Jep, saahan sillä katsojia. Toki alkaa olee koko kanava aika kaukana bodauksesta/voimailusta.
 
Sehän se pointti onkin että ihmisiä kiinnostaa.

Koko rahasta puhuminen on niin vitun suuri tabu Suomessa että ihmetyttää. Hirvee hinku saada aina kaikkien tietää paljon julkkikset tienaa mutta omaa palkkaa kun kysytään niin herne vedetään nenään
Äläpäs yleistä, itse mielelläni revittelen omalla liksalla, jos puheeksi tulee.
 
Saisko seuraavaks videoks tonnilla arpoja tai mäkkärin koko menu? Ne on vielä tekemättä.
En tiedä onko vain oma ajatus tuottamastani materiaalista mutta koen tekeväni aika poikkeuksellista sisältöä tubeen. En koe kuuluvani ryhmään jossa vaan toistetaan haasteita ja tehdään muiden keksimiä ideoita jne. Oletan siis että kommenttisi kohdistui juuri tuohon.

Mun mielestä nää rahavideot on kuivimpia mahdollisia. Skippaan melkeenpä poikkeuksetta ne nykyään. Valtaosaa tosin ne varmaan kiinnostaa ja niitä kannattaa tehdä?
Universaalisti ei varmaan kovin moni asia mene kiinnostavuudessa rahan edelle. Raha koskettaa meitä kaikkia, kukaan ei pärjää ilman sitä ja luultavasti 99% ihmisistä haluaisi sitä lisää. Aihe ihastuttaa ja vihastuttaa mutta sitähän mielenkiintoiset asiat tekee. Jos mun kanavalta kuitenkin etsii vain rahaa käsittelevät videot niin ei niitä kovin montaa ole. Löytyy sieltä varmaan kenkä/kello yms. videoita, mutta ei niissä pääasia ole raha vaan ne objektit mutta kiinnostavimman otsikon saa tehtyä yleensä rahaan viittaamalla.

Jep, saahan sillä katsojia. Toki alkaa olee koko kanava aika kaukana bodauksesta/voimailusta.
Kanava alkaa olemaan yhtä kaukana bodauksesta ja voimailuista kun se on oikeasti mun lifestylessä. 1-2h salilla päivässä ja sitten 22-23h tehdään kaikkea muuta. Bodailun aloittaessa ei halunnut puhua mistään muusta kuin maitorahkasta ja hauiskäännöistä, kaikki muu oli turhaa ja ajan hukkaa. Nyt vähän aikuisempana tajunnut että elämässä voi tehdä kaikkea muutakin kivaa ja silti olla hc bodari salilla, siihen ei tarvitse hukata koko elämää. Videoitten kuvaaminen on paljon mukavempaa kuin aihealue voi olla mitä vaan ikinä keksii.
 
Äläpäs yleistä, itse mielelläni revittelen omalla liksalla, jos puheeksi tulee.
haha :D Oikein! :D Olipa kyse penkkituloksesta tai palkkapussista, jos on nähnyt asian eteen vaivaa ja oikeasti saavuttanut jotain niin ei sitä tarttee hävetä. Jos joku kokee asiallisen keskustelun jonkun toisen saavutuksista röyhkeänä tai lesoiluna niin olkoot se hänen ongelma.
 
Jep, saahan sillä katsojia. Toki alkaa olee koko kanava aika kaukana bodauksesta/voimailusta.
Tähän vielä yksi offtopic lisäys liittyen muihin somekanaviin. Instagramiin tein erikseen profiilit treenaamiselle, lisäravinteille ja kuntosaleille. Tämä oli juurikin siitä syystä jos on ihmisiä ketä kiinnostaa pelkästään esim treenaaminen, ei tarvitse nähdä muuta höpöhöpö sisältöä. Youtuben puolella kuitenkin pidän homman sekametelisoppana, aika ei riittäisi tuottamaan niin paljoa erillaista matskua.
 
Mä hyppäsin kuntopyörän selkään ja avasin kilpailijat ja bodyjuorut ketjun ja katsoin putkeen Miken,Niemen ja tän sun videon,tuli sotkettua 59min.En minä niitä viitsi tilata tai hakea jos ne täältä löytyy ni katson.Ne oli kaikki erilaisia ni jakso kattella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom