PTVGYM Jooel Vatanen

@PT-Vatanen. Sinä kun paistat vähintää yhtä paljon kanaa kun minä, niin kuin pitkää siulla kestää paistinpannu sellaneen ettei ruoka jää siihen kiinni ? Oon huomannu ite sen et vaikka kuin ostan hyvä Jamie Oliver, Gordon Ramsay, tai vaikka perus pirkka pannun niin jokaisesta hajoaa se pinnoita siinä vuoden kuluttua. Jos haluis käyttää litran öljyä paistamisessa niin varmaa kestäis pidempää, mut ruoka maistuis pahalle. Oon harkinnu vakavasti tota hiiliteräspannua, mut siitäkin on tullut eriäviä mielipiteitä. Ehkä joku ei oo osannu tehä sitä rasvapolttoa oikein :unsure:
Itellä sama tefal talent pro teflon-pannu kestänyt yli 3v ja just ostin uuden samanlaisen vaikka edellinenkään ei vielä ollut kelvoton.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tarkoitus ei ole älyttömästi rasvaa kerätä niin miksi pitäisikään olla enempää?
No ymmärsin, että project power XL tarkoituksena on tehdä mahdollisimman julma tulos. Tällöin sillä ei ole mitään väliä onko sitä rasvaa paljon vai vähän. Muistakaa että voimanosto ei ole mikään kauneuslaji, vaan suorituskykylaji.
 
No ymmärsin, että project power XL tarkoituksena on tehdä mahdollisimman julma tulos. Tällöin sillä ei ole mitään väliä onko sitä rasvaa paljon vai vähän. Muistakaa että voimanosto ei ole mikään kauneuslaji, vaan suorituskykylaji.
Ei tietenkään, eihän sitä voimailussa ulkonäöllä pokaaleja pokata 😁

Muistelen Vatasen sanoneen ettei halua liikaa kerätä massaa
 
@PT-Vatanen. Sinä kun paistat vähintää yhtä paljon kanaa kun minä, niin kuin pitkää siulla kestää paistinpannu sellaneen ettei ruoka jää siihen kiinni ? Oon huomannu ite sen et vaikka kuin ostan hyvä Jamie Oliver, Gordon Ramsay, tai vaikka perus pirkka pannun niin jokaisesta hajoaa se pinnoita siinä vuoden kuluttua. Jos haluis käyttää litran öljyä paistamisessa niin varmaa kestäis pidempää, mut ruoka maistuis pahalle. Oon harkinnu vakavasti tota hiiliteräspannua, mut siitäkin on tullut eriäviä mielipiteitä. Ehkä joku ei oo osannu tehä sitä rasvapolttoa oikein :unsure:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/46624/mcbjv/Fiskars-Norden-paistinpannu-28-cm Siinä on oikeeeti hyvä pinnoitettu pannu.

Itse käytän silti hiiliteräspannua, koska paluuta ei ole pinnoitettuun, kun on oppinut käyttämään hiiliteräspannua. Ja periaatteessa ikuisia. Ja tärkeimpänä, että kanastakin tulee paremman makusta kun sitä paistaa eikä keitä.
 
Koetko että on tarpeellista syödä noinkin paljon proteiinia? Lähes 3 g/painokiloa kohden. Yllättävän maltillinen määrä kaloreita kokonaisuudessaan 😯
Mun mielestä toi 3g on just passeli, sellainen määrä joka varmasti riittää. Mieluusti aina tuollaiset asiat teen varman päälle jos siitä ei sen enempää haittaakaan ole. Kalorit on vielä maltilliset, niitä nostellaan 2vk välein jos sille koetaan tarvetta. Kaiken rehellisyyden nimissä niin kyllä sinne joka pv jotain vähän extraa tulee joten pitkälti +4000kcal on päiväsaanti.

No ymmärsin, että project power XL tarkoituksena on tehdä mahdollisimman julma tulos. Tällöin sillä ei ole mitään väliä onko sitä rasvaa paljon vai vähän. Muistakaa että voimanosto ei ole mikään kauneuslaji, vaan suorituskykylaji.
Paino pääasiallisesti otetaan lihaksen ja nesteen muodossa mitä kroppaan tarttuu, toki rasvaa on myös varmasti tulossa mutta sitä pyritään kuitenkin minimoimaan.
 
Vatanen, viitaten tuohon päivät ruuat -videoon, niin paljonkos sulla tulee ajallisesti väliä salia edeltävän ruuan (ne riisimurot) ja preworkout juoman kanssa? Itse treenannut aamuisin ennen töitä ja lähtenyt salille aina pelkän pwo:n voimalla, mutta mietin heikentääkö pwo:n imeytymistä jos söiskin juuri jotain tuollaista helppoa ja nopeaa hiilaria + heraa ennen salia? Pakki kyllä kestää, lähinnä kysymys juuri tuosta että imeytyykö/toimiiko pwo normaalisti jos juoman ja ruuan välillä esim. 15-30 min?

Hyviä videoita ja sali Turkuun oli paras uutinen tänä erikoisena vuotena 2020. Millos tuolle salille aletaan myydä ennakkojäsenyyksiä?
 
Vatanen, viitaten tuohon päivät ruuat -videoon, niin paljonkos sulla tulee ajallisesti väliä salia edeltävän ruuan (ne riisimurot) ja preworkout juoman kanssa? Itse treenannut aamuisin ennen töitä ja lähtenyt salille aina pelkän pwo:n voimalla, mutta mietin heikentääkö pwo:n imeytymistä jos söiskin juuri jotain tuollaista helppoa ja nopeaa hiilaria + heraa ennen salia? Pakki kyllä kestää, lähinnä kysymys juuri tuosta että imeytyykö/toimiiko pwo normaalisti jos juoman ja ruuan välillä esim. 15-30 min?

Hyviä videoita ja sali Turkuun oli paras uutinen tänä erikoisena vuotena 2020. Millos tuolle salille aletaan myydä ennakkojäsenyyksiä?
Pwo ateria 1-2h ennen treeniä ja boosterin juon matkalla salille noin 30min ennen treenin aloittamista. Jos puhutaan nyt piristävästä pwo juomasta niin en näkisi mitään vaikutusta oletko hetki sitten syönyt jotain tai et. Toki joku pärinä boosteri voi nousta päähän paremmin tyhjällä vatsalla :D Mutta saatko siitä huolimatta parempaa treeniä tyhjällä vatsalla niin en usko
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom