PTVGYM Jooel Vatanen

Meikän mielestä tää Vatasen touhu on ihan viimesen päälle juurikin siks että tässä on niin monta hyötyjää. Hurstille massia toimintaan, jonoihin safkaa ,näkyvyyttä neljälle firmalle ja ilmeisesti streamissa on ollu katsojiakin joten huveja heille. Pirun hyvältä konseptiltahan tuo kuulostaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kypsyy hitaammin ja maistuu kylmänä parempana. Kertokaa yksikin noita parempi syy säilyttää lämpimässä? :D
Kylmänä toki maistuu raikkaammalta mutta kunnon ruskistunu banaani on parasta kun se on makeaa ja koostumus pehmeä.
Ja itse ainakin kun ostan banaaneja niin yleensä ne 3 päivän sisään syön ja haluun että ne on ruskeita jo ostettaessa ettei tarvii viikkoa odottaa sitä kypsymistä.
Saatika että jääkaapissa vielä pidempään
 
Ja lämpimässä tulee aina jotain pieniä kärpäsiä yms niin mielummin myös säilytän aina jääkaapissa.
Banaanikärpästen ehkäisyyn auttaa myös se, että huuhtasee banaanit veden alla. Jääkaapissa banaanit ruskistuu nopeasti.

Itse säilytän lämpimässä se on ollut aina vaan tapa, banaanit menee pääosin aika nopeasti en anna niiden ruskittua juuri lainkaan en tykkää makeista banaaneista banaani on ruskeana sellaista makeaa höttöä.
 
Banaani on parhaimmillaan keltaisena kaupasta ostettu ja nautittuna juuri ennenkuin ruskeat täplät valtaavat tuon keltaisen herkun. On vain tuurista ja ajankohdasta kiinni, miten on kypsytys onnistunut kypsyttämöissä Suomessa ja mitä banaanierää sattuu saamaan.

Mutta banaanin värejä on yhtä useita kuin on makutottumuksia ja mieltymyksiä.
 
Kysymys muuten tuosta voimaruoasta, että paljonko tulee grammoissa protskua päivään ja kaloreita? Muut arvot ei itseä kiinnosta.

Itse vetelin jonniaikaa sitten yli 3000 kcal päivässä (protskua tuli muistaakseni 150->g päivä) ja hintaa sille tuli 4-6€ päivä. Oli kyllä aika askeettinen ruokavalio mutta syödä sai kyllä kokoajan.
 
@PT-Vatanen. Sinä kun paistat vähintää yhtä paljon kanaa kun minä, niin kuin pitkää siulla kestää paistinpannu sellaneen ettei ruoka jää siihen kiinni ? Oon huomannu ite sen et vaikka kuin ostan hyvä Jamie Oliver, Gordon Ramsay, tai vaikka perus pirkka pannun niin jokaisesta hajoaa se pinnoita siinä vuoden kuluttua. Jos haluis käyttää litran öljyä paistamisessa niin varmaa kestäis pidempää, mut ruoka maistuis pahalle. Oon harkinnu vakavasti tota hiiliteräspannua, mut siitäkin on tullut eriäviä mielipiteitä. Ehkä joku ei oo osannu tehä sitä rasvapolttoa oikein :unsure:
 
@PT-Vatanen. Sinä kun paistat vähintää yhtä paljon kanaa kun minä, niin kuin pitkää siulla kestää paistinpannu sellaneen ettei ruoka jää siihen kiinni ? Oon huomannu ite sen et vaikka kuin ostan hyvä Jamie Oliver, Gordon Ramsay, tai vaikka perus pirkka pannun niin jokaisesta hajoaa se pinnoita siinä vuoden kuluttua. Jos haluis käyttää litran öljyä paistamisessa niin varmaa kestäis pidempää, mut ruoka maistuis pahalle. Oon harkinnu vakavasti tota hiiliteräspannua, mut siitäkin on tullut eriäviä mielipiteitä. Ehkä joku ei oo osannu tehä sitä rasvapolttoa oikein :unsure:
Valurautapannu kestää ikuisesti. Hiiliteräs on hyvä, mutta sekin alkaa rapistumaan jonkun ajan päästä.
 
AAAARGF! Banaania ei säilytetä jääkaapissa. :LOL:
Säilyy pidempään freesinä, maku kyllä vähän kärsii kylmänä mutta ei haittaa kun viipaloin banaanin lämpimän puuron sekaan niin eroa ei huomaa.


Kysymys muuten tuosta voimaruoasta, että paljonko tulee grammoissa protskua päivään ja kaloreita? Muut arvot ei itseä kiinnosta.

Itse vetelin jonniaikaa sitten yli 3000 kcal päivässä (protskua tuli muistaakseni 150->g päivä) ja hintaa sille tuli 4-6€ päivä. Oli kyllä aika askeettinen ruokavalio mutta syödä sai kyllä kokoajan.
Nyt tulee 3900kcal + napostelut päälle. Protskua 300g, rasvaa 80g ja loput hh

@PT-Vatanen. Sinä kun paistat vähintää yhtä paljon kanaa kun minä, niin kuin pitkää siulla kestää paistinpannu sellaneen ettei ruoka jää siihen kiinni ? Oon huomannu ite sen et vaikka kuin ostan hyvä Jamie Oliver, Gordon Ramsay, tai vaikka perus pirkka pannun niin jokaisesta hajoaa se pinnoita siinä vuoden kuluttua. Jos haluis käyttää litran öljyä paistamisessa niin varmaa kestäis pidempää, mut ruoka maistuis pahalle. Oon harkinnu vakavasti tota hiiliteräspannua, mut siitäkin on tullut eriäviä mielipiteitä. Ehkä joku ei oo osannu tehä sitä rasvapolttoa oikein :unsure:
Kyllä se vähintään kerran vuoteen menee uusiksi ja silloinkin parin viimeistä kk ollut aina melko kyseenalaisessa kunnossa ennenkuin on jaksanut uuden hakea. En käytä rasvaa lainkaan paistaessa.
 
Kyllä raavas mies evästä tarttee. Onneksi moista pröystäilyä tasapainottaa meillä duunissa oleva bolsevikki mikä syö lounaaksi vain vähän ja yleensä omenanpaloja. Loppupäivän imeskelee ikeniään ja kiukuttelee muille. Näin se maailma pelastuu ja talous pyörii.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom