PTVGYM Jooel Vatanen

Jos haluais auttaa, niin pitäs perustaa ulkoilmasali jonnekin kannelmäki, pukinmäki, vuosaari, malmi, tapulinkaupunki, tikkurila, itäkeskus, mellunmäki, sörnäinen, jne. yms. metro/junaradan lähiön viereen, jossa ilmaseks tehtäs ruokaohjelmaa (hinnat jne. sisältäen) ja autettas jumppaamaan tms. keksimään jotain muuta tekemistä ku ainasta dokaamista ja vollotusta köyhästä elämästä (500€ puhelin kädessä).
Vois mitä muuta tahansa tehdä auttaakseen mutta ruokaa eikä rahaa kannata antaa kenellekään pyytettömästi!!!

Fattan on turha maksa mitään lisää, köyhällä ei raha pysy ja suurella todennäköisyydellä vappusatasetkin dokataan ja vaaditaan seuraavana vappuna kahta sataa.

Koska ongelma on se, että jos nyt tarvitaan X määrä leipää jaettavaksi (leipä olkoon tässä nyt vain nimikkeenä) ja se jaetaan ilmaiseksi, niin miten estetään se, ettei 3 vuoden päästä se ole 3 kertaa X määrä leipää?

Jos Vatanen lahjoittaa tänävuonna tonnin hurstille, niin miten se vähentää tarvetta ensivuodeksi? No ei vähennä, vaan päinvastoin lisää tarvittas. Täten sillä, että ns. köyhää ei opeteta elämään tulojensa mukaan (oli sitten palkkaa tai fattan rahaa) niin tämä ongelma vain kasvaa. Ja ongelma ei edes lähtökohtaisesti ole niin iso, mitä siitä on tehty.
Kyllähän noita ilmasia ulkosaleja ja sellaisia ulko treenipaikkoja on ympäri pääkaupunkiseudun, mutta niissä ei kukaan koskaan ole. Leppävaran urheilupuiston kyljessä jokunen nostelee joskus.

Vatasen ja Miken pitäis tehdä vide, missä menevät sinne leipäjonoon käymään ja ottain niskaperse-otteella systeemin väärinkäyttäjät siltä vittuun.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On tää uskomatonta, miten kaikesta saa käännettyä negatiivista.

Väärin autettu.
Kysehän ei ole siitä, että tästä tehtäisiin negatiivista.
Kyse on siitä miten sitä auttamisen tarvetta saataisiin vähennettyä.
Kyllähän noita ilmasia ulkosaleja ja sellaisia ulko treenipaikkoja on ympäri pääkaupunkiseudun, mutta niissä ei kukaan koskaan ole. Leppävaran urheilupuiston kyljessä jokunen nostelee joskus.

Vatasen ja Miken pitäis tehdä vide, missä menevät sinne leipäjonoon käymään ja ottain niskaperse-otteella systeemin väärinkäyttäjät siltä vittuun.
Niin siis kyse olisikin vähän popup- tsydeemillä toteutettu isku.
 
Kysehän ei ole siitä, että tästä tehtäisiin negatiivista.
Kyse on siitä miten sitä auttamisen tarvetta saataisiin vähennettyä.

Tämän ketjun kontekstissa Vatanen laittaa rahaa hyvään tarkoitukseen.
Se, että joku väärinkäyttää tuota systeemiä tai se, että Suomessa yleensäkin on köyhiä ja/tai päihdeongelmaisia ei ehkä täällä vatvomalla ratkea.
Hurstin porukka nyt ei todellakaan ole mikään yleisesti tiedetty lahjoitetun rahan väärinkäyttöjärjestö.
Itse arvostan Vatasta ja tätä toimintaa - toki tiedostan, että systeemissä ja koko meidän yhteiskunnassa on epäkohtia.
 
Tämän ketjun kontekstissa Vatanen laittaa rahaa hyvään tarkoitukseen.
Se, että joku väärinkäyttää tuota systeemiä tai se, että Suomessa yleensäkin on köyhiä ja/tai päihdeongelmaisia ei ehkä täällä vatvomalla ratkea.
Hurstin porukka nyt ei todellakaan ole mikään yleisesti tiedetty lahjoitetun rahan väärinkäyttöjärjestö.
Itse arvostan Vatasta ja tätä toimintaa - toki tiedostan, että systeemissä ja koko meidän yhteiskunnassa on epäkohtia.
Mielipide eroja. Itse pidän koko somemaailman rahankeruuta käyttäen ongelmaisia ihmisiä hyväkseen tekopyhänä.
Maailma muuttuu.
Arvostaisin itse enemmän tempausta, jossa haetaan joku koditon kadulta ja puetaan ja pestään ja syötetään hänet.
 
Pääasia että sieltä jonosta hakee ruokaa semmoiset, joilla ei ole ruokaa. Kuulema sitäkin paljon, että hyvin toimeentulevat hakevat ruokaa, koska niin pihejä. Se minua suututtaa enemmän.
 
Painaako power squat masiinan kelkka pikkuauton verran? Juuri mitään painoja ollut ja tänään saa melkein kontata.
 
Pääasia että sieltä jonosta hakee ruokaa semmoiset, joilla ei ole ruokaa. Kuulema sitäkin paljon, että hyvin toimeentulevat hakevat ruokaa, koska niin pihejä. Se minua suututtaa enemmän.
Taitaa leipäjonon painoindeksi huidella semmosissa lukemissa, että sillä pitää suurinosa elintasoa yllä eikä hae sitä ruokaa nälkäänsä.
Nykymaailman ongelmia.

Mutta ehkäpä oma maailman kuvani on vähän liian kyyninen...
 
On tää uskomatonta, miten kaikesta saa käännettyä negatiivista.

Väärin autettu.
Minäkään en missään nimessä tarkoittanut mitään negatiivista Vatasen toiminnassa. Hyvään kohteeseen menee lahjoitus. Kommentoin vaan Mappanan postaukseen kun leipäjonon väärin käyttöä itsekkin "nähnyt". Se ei ole Hurstin tai Vatasen vika vaan inhoittava ongelma minusta tärkeässä asiassa. Saatanpa itsekkin donata tuohon lahjoitukseen.
 
Siis ei saatana, Vatanen tekee pyyteetöntä hyvää ja jengi jauhaa suut vaahdossa miten nuokin rahat menee vääriin taskuihin.
Mun ei oo nyt tarkoitus Vatasta arvostella negatiivisesti yms. mutta onhan tää nyt ihan selvä, että niin Vatanen kuin monimuukin sometähti hakee lisää seuraajia näillä teoilla. Eikä se ole väärin.
Mutta onhan se hyvä tiedostaa, että leipäjonojen ylläpito EI ole missään määrin hyvästä. Eikä leipäjonojen metrit pienene niitä ruokkimalla.
 
Se mitä Vatasen IG kuvasta ei käy ilmi ja jos nyt joku ei igstoryjä kuuntele niin niin.

Pienkeräyslupa poliisilta myönnetty joka mahdollistaa rahankeräyksen, kattoraja on 10k€. Potti täyteen, summa koostuu yksityishenkilöiden lahjoituksista sekä jokaiselle streamille hommataan pääsponsori, tämän hinta 1000€. Vastineeksi Vatsku antaa firmalle logot streamiin, näkyvyyttä someissa yhteensä n. 200k näyttöä. Kaikki raha menee 100% hyväntekeväisyyteen ja rahaliikenne menee suoraan erilliselle tilille joka viranomaisen vaatimuksesta perustettu, ei Vatskun henk.koht tai yritys tiliin eikä välistä kukaan ota.
10k kun on täynnä niin se ensimmäinen potti ja keräys on siinä, enempää ei voi ottaa kerralla ja sitähän valvoo poliisi itse.
 
10k kun on täynnä niin se ensimmäinen potti ja keräys on siinä, enempää ei voi ottaa kerralla ja sitähän valvoo poliisi itse.
Ihan uteliaisuutta no vielä kysyn kun luotto KAIKKIIN keräyksiin on vähän huono että miksi siellä välissä on Paypal tili miksi ei mene suoraan keräystilille ja valvooko poliisi myös Paypal tilin rahaliikenteen
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom