Höpö höpö mitään aaltoja tule enäänOnko jotain aaltoja tulossa, mie en lue lehtiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpö höpö mitään aaltoja tule enäänOnko jotain aaltoja tulossa, mie en lue lehtiä
Tästä pääsee lukemaan:Vatanenkin saannut näköjään uusimaasta sivun verran palstatilaa
Joo oli kyllä mukava huomion osoitus kun halusivat paikalliseen lehteen jutun tehdä! Tuolla tavoittaa rajusti sitä porukkaa mihin ei oma some ylläVatanenkin saannut näköjään uusimaasta sivun verran palstatilaa
Mitään ei saa arkkuun ja mitä enemmän jaat ja otat läheiset huomioon, enemmän se sinulle antaa. Ja jos ei anna kohta kuollaan kuitenkin. Ei pidä katua vaan katsoa huomiseen ja elää jokainen päivä läheiset huomioiden
miten sä teet ku meet poikien kaa ryyppäämään, pokeria pelaamaan jne, en vaan voi ymmärtää tätä kohtaaMeillä on vaimon kanssa yhteinen tili
BJ Annen elämästä en tiedä mitään, mutta harva aikuinen tuskin ryyppää tuohon tyyliin vailla mitään kontrollia. Tai jos ryyppää, elämässä on varmaan suurempia ongelmia kuin tilijärjestelyt.miten sä teet ku meet poikien kaa ryyppäämään, pokeria pelaamaan jne, en vaan voi ymmärtää tätä kohtaa
Vaimo hei olin eilen poikien kaa kylillä, meni taksiin 20 ekuu, viinaan 120 ekuu, biliksessä hävisin 60 ekuu ja sit oltiin jo niin kännis ja vitutus nii kova et mentiin tissibaariin ja meikä tottakai osti sen isoimman skumppanjapullon 270 ekuu, sit tipit jne privat 100 ekuu, grilli 15 ekuu ja sit taksi kotii 20 ekuu, huhh huhh olipa ilta. Kiitos ku maksoit tästä lystistä puolet
Tai sit vaimo käy kampaajalla, ostamassa uudet farkut rakennekynne, meikit ja luis vittunin laukun.
Onko jonkun elämä noin mustavalkoista? Tai varmaan on mutta uskon että kunnon parisuhteessa aikuiset ihmiset osaavat keskustella rahankäytöstä.miten sä teet ku meet poikien kaa ryyppäämään, pokeria pelaamaan jne, en vaan voi ymmärtää tätä kohtaa
Vaimo hei olin eilen poikien kaa kylillä, meni taksiin 20 ekuu, viinaan 120 ekuu, biliksessä hävisin 60 ekuu ja sit oltiin jo niin kännis ja vitutus nii kova et mentiin tissibaariin ja meikä tottakai osti sen isoimman skumppanjapullon 270 ekuu, sit tipit jne privat 100 ekuu, grilli 15 ekuu ja sit taksi kotii 20 ekuu, huhh huhh olipa ilta. Kiitos ku maksoit tästä lystistä puolet
Tai sit vaimo käy kampaajalla, ostamassa uudet farkut rakennekynne, meikit ja luis vittunin laukun.
Siis nuo oli vaan esimerkkejä, toki harrastukset voi olla mitä vaan.BJ Annen elämästä en tiedä mitään, mutta harva aikuinen tuskin ryyppää tuohon tyyliin vailla mitään kontrollia. Tai jos ryyppää, elämässä on varmaan suurempia ongelmia kuin tilijärjestelyt.
15 vuotta oltu vaimon kaa yhdessä, muutama juttu kuten laskut ruuat jne sovittu kumpi maksaa mitä, mutta lopuilla rahoilla saa tehä just mitä lystää, vaikka hävitä uhkapeleihin,säästää autoon, antaa hyväntekeväisyyteen, matkustaa jneOnko jonkun elämä noin mustavalkoista? Tai varmaan on mutta uskon että kunnon parisuhteessa aikuiset ihmiset osaavat keskustella rahankäytöstä.
Ajatella. Tekstisi perusteella vaikutit kuitenkin avarakatseiselta ja muiden näkökulmiakin pohdiskelevalta yksilöltä. Luulen että asian selittäminen olisi täysin turhaa mutta annan vihjeen: on olemassa ihmisiä joiden arvot poikkeavat omistasi.olis vaa kiva kuulla miten tämä on mahdollista kun omiin korviin kuullostaa täysin mahdottomalta ajatukselta.
15 vuotta oltu vaimon kaa yhdessä, muutama juttu kuten laskut ruuat jne sovittu kumpi maksaa mitä, mutta lopuilla rahoilla saa tehä just mitä lystää, vaikka hävitä uhkapeleihin,säästää autoon, antaa hyväntekeväisyyteen, matkustaa jne
Se mikä mua ihmetyttää, miten yhteistilillä tämä on mahdollista?? Pitääkö joka asiasta päättää etukäteen?? Esim. toinen lähtee reissuun pitääkö hänen sopia matkakassan etukäteen, mistä sitä tietää etukäteen mitä vaikka reissulla haluu tehä, vai pitääkö sieltä viestitellä kotii joka asiasta??
No en jaksa enää tätä vatvoa ku menee niin off-topic, olis vaa kiva kuulla miten tämä on mahdollista kun omiin korviin kuullostaa täysin mahdottomalta ajatukselta.
Näin mennään meilläkin. Molemmat siirtävät tilipäivänään sovitun summan yhteiselle tilille, johon molemmilla on oma maksukortti. Tuolta tililtä maksetaan ruuat, kaikki autoihin liittyvät, oli ne sitten huollot, tankkaus, tai vakuutusmaksut, sekä kaikki muut laskut. Kummallakin on omat tilit ja rahat käytössään, kunhan tuo sovittu summa x siirretään kumpikin yhteiselle tilille aina tilipäivänä.Yhteinen "ruokatili" mihin siirrettään x määrä rahaa. Tuolla maksetaan perheen juoksevat kulut. Lopuilla omilla rahoilla maksetaan omat menot(autot, harrastukset jne). Täysin yhteiset rahat ja tili kuulostaa kyllä hankalalta.
Mä en kauhean usein ulkona käy, mutta kun käyn niin käyn aika isosti. En minä tätä vaimoltani piilottele eikä hän tilin transaktioita edes silleen kyyläilekkään.miten sä teet ku meet poikien kaa ryyppäämään, pokeria pelaamaan jne, en vaan voi ymmärtää tätä kohtaa