PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perjantaina Suomen ensimmäinen YoyTube palkintogaala. Vatsku myös kutsun saanut, menkää antamaan Vatskulle ääni yleisön suosikki äänestyksessä.

 
Siinäpä vasta maukas pyörä! R versio 26sek 0-400km/h
Tie mikä juttu tuo 400 kmh on. Mittarissa toki näkyy. Tuossa linkissä todellisia gps v-boxilla mitattuja arvoja 2018 moto gp:tä vastaan h2r 326 hp. Toki monen kilometrin suora. Itse en usko että vakiona 400 kmh tuo rikkoo. Ei riitä tehot. Itse lentokenttäpäiviä kiertäneenä 400 hp busa menee osaavissa käsissä noin 370 kmh seisovalle mailille. 400 kmh mailille vaatii noin 600-700hp busassa. Tuon jutun mukaan rapiat 340. Noissa käppyröissä huomaa miten kovia laitteita noi moto gp pyörät on. 100-200 alle 3 sec ja 0-300 kmh alle 10 sec.
 
Tie mikä juttu tuo 400 kmh on. Mittarissa toki näkyy. Tuossa linkissä todellisia gps v-boxilla mitattuja arvoja 2018 moto gp:tä vastaan h2r 326 hp. Toki monen kilometrin suora. Itse en usko että vakiona 400 kmh tuo rikkoo. Ei riitä tehot. Itse lentokenttäpäiviä kiertäneenä 400 hp busa menee osaavissa käsissä noin 370 kmh seisovalle mailille. 400 kmh mailille vaatii noin 600-700hp busassa. Tuon jutun mukaan rapiat 340. Noissa käppyröissä huomaa miten kovia laitteita noi moto gp pyörät on. 100-200 alle 3 sec ja 0-300 kmh alle 10 sec.
Hyi helvetti, saa kyllä pitää peruukista kiinni
 
Jossain näin sellaisen videon, jossa vakio h2r ylti nippanappa 350km/h nopeuteen välitykset optimoituna. Sitä ei tajua kuinka paljon yli 300kmh nopeudet alkaa vaatimaan tehoa ja varsinkin 350 kmh jälkeen. Kun mennään yli neljääsataa katupyörällä niin takarengas sutii vielä tasaisessa huippunopeudessa kun rengas koittaa taistella ilmanvastuksen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Jossain näin sellaisen videon, jossa vakio h2r ylti nippanappa 350km/h nopeuteen välitykset optimoituna. Sitä ei tajua kuinka paljon yli 300kmh nopeudet alkaa vaatimaan tehoa ja varsinkin 350 kmh jälkeen. Kun mennään yli neljääsataa katupyörällä niin takarengas sutii vielä tasaisessa huippunopeudessa kun rengas koittaa taistella ilmanvastuksen kanssa.
Eka Veyron kun tuli ja Top Gear testasi niin muistaakseni kävivät läpi just näitä 300km/h+, tai pikemmin 350+, ongelmia. Puhumattakaan sitten 400 mihin auto pystyi.

Melko mielenkiintoista kuunneltavaa, katsottavaa ja lukemista.
 
Mekaanisesti sitä kompressoria siinä pyöritetään, eli on ns. "remmiahdettu".
En mitään tiedä, mutta eikös hihna- eli remmivetoinen ole eri asia kuin esim. ratasvetoinen? Nuo ovat molemmat mekaanisia ahtimia ja vain toinen on remmiahdin.


Kansankielellä joo "remmiahdettu", mutta esim. turbojen kanssa työskentelevälle nuo ovat aivan eri asioita.
 
41A92768-051C-4290-B8F4-D8ED891DFC60.jpeg
 
Eikä se siihen jäänyt.

1598640562024.png


On se kyllä hurja ukko.
Just eilen ihmettelin että ukko painaa videon pihalle keskiviikkona, ja seuraavana päivänä näky 96k katselukertaa.

Ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa.

Onnittelut sinne!
 
Vatasesta voisi muutama muukin skenen henkilö ottaa mallia ja miettiä onko se jatkuva ämmämäinen valitus ja negatiivisuus asia minkä takia sylkukupiksi joutunut.

#positiivisuudellanousuun
Ei ehkä paras aihe alkaa muita haukkumaan. Jos edes tää pidettäis positiivisena juttuna.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom