PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, Vataselle autot ovat ehkä kaikkein lähimpänä sydäntä ennen bodausta ja... Tuo siksi niitä mielellään esiin. Joskus näiden kalliimpien autojen omistajat valittavat muiden kateellisuudesta. Imo, vielä suurempi ongelma tuntuu olevan, jos joku EI ole kateellinen.
 
Pitäis ja toiseksi se lausutaan Lamborgiini eikä Lamborziini :ROFLMAO:
Vain elämänilonsa täysin menettänyt kaamismasennuksen kourissa oleva yksilö lausuu sen lamborgiini eikä sutjakan hauskasti lambortsiini. Nämä henkilöt on just niitä ihmisiä jotka ei edes bohemian rhapsodyn kertosäettä lauleskele mukana
 
Vain elämänilonsa täysin menettänyt kaamismasennuksen kourissa oleva yksilö lausuu sen lamborgiini eikä sutjakan hauskasti lambortsiini. Nämä henkilöt on just niitä ihmisiä jotka ei edes bohemian rhapsodyn kertosäettä lauleskele mukana

Ja Vatanen lausuu snäpissä sen rampoltsiinina :D
 
Palstalla meuhkataan Lamborghineista sun muista, joten näkyyhän se mainoksissakin:

IMG_20200816_111537.png
 
Vain elämänilonsa täysin menettänyt kaamismasennuksen kourissa oleva yksilö lausuu sen lamborgiini eikä sutjakan hauskasti lambortsiini. Nämä henkilöt on just niitä ihmisiä jotka ei edes bohemian rhapsodyn kertosäettä lauleskele mukana

Täältä yks asioiden oikeinlausumista kannattava runkkari ([lamborˈɡiːni]) ja usein kaamosmasentunut haluais huomauttaa, ettei Bohemian Rhapsodyssa ole kertosäettä lainkaan. Se ei noudata mitään perinteisiä poppikaavoja rakenteensa puolesta. :)
 
Yhtä paljon mitä ne monien kotien seiniä koristavat sisustus tarrat.
Live-Laugh-Love-Svart.jpg
Usko huviksesi, jerryä oli. Jerrynheiton merkkinä oli kenties turhan esoteerinen hymiö. Laitan seuraavalla kerralla tarkasti ja vitsailematta, toisin sanoen en fanittanut motivaatiokuvia/-tekstejä. Toki sisustus_tarra_läppäsi on silti oleellinen!
 
Toi auraburgeri... Ai että.
Pakko varmaan taas ajella lehtimäen grillille. Onneks mä oon läski jo entuudestaan, niin ei yks burgeri mitään enään tee...
 
On kyllä Vatasella lähteny tubettaminen nousuun. Tämä video hakannut parissa tunnissa katsomiskerroilla 1-2 vuoden takaiset, puhumattakaan vanhemmista. Mikäs siinä, ihan viihdyttäviä nämä kieltämättä on. Ois ihan kiva normi salihommiakin välillä, lupaathan että joskus vielä? Project power ja sen tapaista
 
Toi auraburgeri... Ai että.
Pakko varmaan taas ajella lehtimäen grillille. Onneks mä oon läski jo entuudestaan, niin ei yks burgeri mitään enään tee...
Pakko käydä itsekkin, ollut lähes kuukauden tauko.. Tulevana sunnuntaina menen ja uhmaan laktsoosiintoleranssiani!

Onnea 100 000 tilaajasta Youtuben puolella!
Oisko tulossa joku erikoispitkä video juhlan kunniaksi ?
Kerksin jo suunnittelemaan prätkäreissun Norjaan muutaman viikon päähän mutta.. Nyt suositukset kiristyi taas ja Norja siirtyi myös "karanteeni maaksi", niin ei kehtaa muutaman päivän takia lähteä kun joutuisi muutaman viikon olemaan sen jälkeen arestissa. Mietitään joku toinen spessu idea videolle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom