Varmaan napsua, paremmalla autolla.Millä Vatanen ajaa 10v päästä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan napsua, paremmalla autolla.Millä Vatanen ajaa 10v päästä?
Toivottavasti kymmenen vuoden päästä amis syndrooma on hellittänyt ja vois ajaa jollain mukavalla ja käytännöllisellä autollaMillä Vatanen ajaa 10v päästä?
Toi olis kyllä ihana kokemus jos yhtäkkiä haluais vain normaalin hyvän toimivan auton. Mutta ei oo näkynyt.Toivottavasti kymmenen vuoden päästä amis syndrooma on hellittänyt ja vois ajaa jollain mukavalla ja käytännöllisellä autolla
En usko että omallakaan kohdalla asia koskaan tule olemaan ajankohtainen :D Mutta saa toivoa aina!Toi olis kyllä ihana kokemus jos yhtäkkiä haluais vain normaalin hyvän toimivan auton. Mutta ei oo näkynyt.
Pari muksua ja alle 50 kilon vuositulot niin ihana kokemus on läsnäToi olis kyllä ihana kokemus jos yhtäkkiä haluais vain normaalin hyvän toimivan auton. Mutta ei oo näkynyt.
Mikähän se on että kehoalalla pidetään noita autoja niin isossa roolissa julkisesti. Räppäreillähän on saman tyyppistä havaittavissa. Onko se osa brändiä eli kun näytät menestykseksi, lisää se uskottavuutta tietyssä kohderyhmässä ja siis tuo fyrkkaa? Mene ja tiedä.
Onhan samaa kiinteistövälittäjillä, kirjailijoilla sekä ties millä bisnesmiehillä. Enkä nyt pelkästään Suomesta puhuMikähän se on että kehoalalla pidetään noita autoja niin isossa roolissa julkisesti. Räppäreillähän on saman tyyppistä havaittavissa. Onko se osa brändiä eli kun näytät menestykseksi, lisää se uskottavuutta tietyssä kohderyhmässä ja siis tuo fyrkkaa? Mene ja tiedä.
Jos tykkää hienoista/nopeista autoista niin minun mielestä on aika luontaisaa tuoda esille mielenkiinnon kohteita. Erikoisempaa minun mielestä olisi että jos tykkää kovasti autoista, ostaa auton ja ei halua näyttää sitä kenellekkään :D Sama lihasten suhteen, kyllä niitä usein tuolla somessa pullistellaan, ihan vaan kun tykätään lihaksista ja mukava näyttää muillekkin. Varmasti esittelisin somessa myös hevosia jos niistä tykkäisin, ei siihen aina egon pönkittäminen liity. Mielenkiinnon kohteita tuodaan esille ja haetaan ympärille saman henkisiä ihmisiä.Mikähän se on että kehoalalla pidetään noita autoja niin isossa roolissa julkisesti. Räppäreillähän on saman tyyppistä havaittavissa. Onko se osa brändiä eli kun näytät menestykseksi, lisää se uskottavuutta tietyssä kohderyhmässä ja siis tuo fyrkkaa? Mene ja tiedä.
Mikähän se on että kehoalalla pidetään noita autoja niin isossa roolissa julkisesti.
Koska valitettavan harva ihminen ymmärtää, että panssarivaunut ovat maailman kauneimpia asioita.
Koska valitettavan harva ihminen ymmärtää, että panssarivaunut ovat maailman kauneimpia asioita.
Mä veikkaan, että jos Vatanen vaihtas lambon CV90:een ja sillä täräyttäs salin eteen ku Mike kuvaa niin katsojamäärät taas tuplaantus.Koska valitettavan harva ihminen ymmärtää, että panssarivaunut ovat maailman kauneimpia asioita.
Mä veikkaan, että jos Vatanen vaihtas lambon CV90:een ja sillä täräyttäs salin eteen ku Mike kuvaa niin katsojamäärät taas tuplaantus.