PTVGYM Jooel Vatanen

Toivottavasti myös kyykyn syvyys katsotaan (viime kisoja parempaan) kuntoon ennen Irlantia. Hieno homma joka tapauksessa.
Kyykyt mulla on ollut mielestäni varsin hyvällä mallilla. Yksi kyykky hylätty ja kaikki muut mennyt läpi joka kisoissa. MM kisojen vika kyykky ei ollut mallisuoritus mutta siihen oli omat syynsä, voitte kurkata suorituksen YouTubesta. Oli melkoinen ihme että sen ensimmäisen virheen jälkeen kykenin edes tangon alle. Mutta kyllä ehdottomasti syvyyteen on keskityttyvä, kyykky kaikista tärkein laji ja siinä onnistuminen on avain asemassa jos haluaa kisoissa pärjätä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyykyt mulla on ollut mielestäni varsin hyvällä mallilla. Yksi kyykky hylätty ja kaikki muut mennyt läpi joka kisoissa. MM kisojen vika kyykky ei ollut mallisuoritus mutta siihen oli omat syynsä, voitte kurkata suorituksen YouTubesta. Oli melkoinen ihme että sen ensimmäisen virheen jälkeen kykenin edes tangon alle. Mutta kyllä ehdottomasti syvyyteen on keskityttyvä, kyykky kaikista tärkein laji ja siinä onnistuminen on avain asemassa jos haluaa kisoissa pärjätä!

Täytyy myöntää, että muistin kahden ensimmäisen yrityksen olleen viimeisen kanssa samaa tasoa. Olivathan nuo paljon parempia, mutta viimeisen ei olisi pitänyt missään tapauksessa mennä läpi. Se mitä tapahtuu ennen suoritusta ei ole suorituksen hyväksymisen kannalta relevanttia. Tsemppiä ja anteeksi.

Täytyy myöntää, että muistin kahden ensimmäisen yrityksen olleen viimeisen kanssa samaa tasoa. Olivathan nuo paljon parempia, mutta viimeisen ei olisi pitänyt missään tapauksessa mennä läpi. Se mitä tapahtuu ennen suoritusta ei ole suorituksen hyväksymisen kannalta relevanttia. Tsemppiä ja anteeksi.
Kisoissa on tuomarit sitä varten jotka päättää meneekö nosto läpi vai ei, joten voitko lopettaa ton ininän kun ei ketään kuitenkaan kiinnosta ?

Aina, kun urheilusuoritukseen liittyy tuomaripeli, niin ininää on mukana. Se tuo osansa lajin värikkyyteen ja onhan tuomareiden päätöksiä mukava analysoida kavereiden kanssa jälkikäteen.

Tollanen Tyäkalun kaltainen "minä olen oikeassa" -ehdottomuus on lähinnä lapsellista, eikä tuo mitään lisäarvoa keskusteluun.

Spekuloida saa aina mutta ne harvimmin vaan johtaa mihinkään, tuskin minun 380kg kyykkyä kumotaan vaikka kaikki täällä antaisi punaisen merkkivalon tauluun. Teen kaikkeni että Irlannissa olisi jaossa vain valkoisia merkkivaloja. Eilen kyykkäsin ensimmäistä kertaa seitsemään kuukauteen, oli kivaa :) Tankoon laitoin 140kg :D

Kisoissa on tuomarit sitä varten jotka päättää meneekö nosto läpi vai ei, joten voitko lopettaa ton ininän kun ei ketään kuitenkaan kiinnosta ?

Joka ikistä voimanostoa seuraavaa henkilöä tulisi kiinnostaa. Tuomaritoiminta on ns. testaamattomissa liitoissa ollut pitkään hataralla pohjalla. Juurikin tämän takia pitäisi lajin seuraajien ja harrastajien olla valmiita tuomitsemaan suoritukset, jotka eivät selkeästi täytä onnistuneen suorituksien kriteereitä. Laji voidaan jatkossakin ottaa vakavasti, jos maalitolppien siirtäminen pyritään lopettamaan.

Tämä ei ole "ininää", vaan vääjäämätön totuus.

Miten itse tarttuisit ongelmaan, jos ei puhumalla?

Joka ikistä voimanostoa seuraavaa henkilöä tulisi kiinnostaa. Tuomaritoiminta on ns. testaamattomissa liitoissa ollut pitkään hataralla pohjalla. Juurikin tämän takia pitäisi lajin seuraajien ja harrastajien olla valmiita tuomitsemaan suoritukset, jotka eivät selkeästi täytä onnistuneen suorituksien kriteereitä. Laji voidaan jatkossakin ottaa vakavasti, jos maalitolppien siirtäminen pyritään lopettamaan.

Tämä ei ole "ininää", vaan vääjäämätön totuus.

Miten itse tarttuisit ongelmaan, jos ei puhumalla?

Internetsfoorumeilla se puhuminen ei auta. Ja se, että asia on Internetsfoorumeilla jonkun mielestä ongelma ei tarkoita vielä sitä, että se olisi oikeasti ongelma.

Liittojen välillä on eroja, kisojen ja tuomaristonkin välillä on eroja. Oleellista on, että samassa kisassa kaikkia osallistujia kohdellaan tasapuolisesti. Joku asiantunteva voi kertoa, onko kisakireillä siteillä vaikeampi kyykätä ja kuinka paljon, syvään kuin lämppäreillä. Siitä ei silti pääse mihinkään, että Vatasen kyykky on todella kovaa tasoa, ihan missä vaan, mavekin hyvä ja penkki tyydyttävä (siis jos verrokkina on maailman huippu).

Poppareita ja limua kuluu. Hyvä ketju, etenkin kommenteissa hauskaa vääntöä kuinka jostain autoista, taloista ja perkele ruohonleikkuustakin taistellaan. Puolin jos toisin, tosin :sneaky: (y) :LOL:

Juuri sopivaa pientä käyttöautoon.
Onko muuten runflat renkaat? Itellä kun oli niin olivat kyllä aivan tautisen kovat ajaa.
Aina kun välillä muistaa käydä lambolla ajamassa niin mersu tuntuu todella pehmeältä vaikka alusta ja renkaan on nyt melko kovat verrattuna vakioon. Mulle passeli! Rengasmelu kyllä nousi jonkin verran mutta wörtti oli kuitenki!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom