Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oonko mä ainoa jonka mielestä noi "kato, oot vihdoin ostanu kunnon auton!"- kommentit on ihan vitun juntteja? :D
Ja ei, ei ole omaa lehmää ojassa.
Ammattikoulu aikaan sitä itsekin hoki mutta nykyään niin vitun ärsyttävää.Ne on autoihmisten kommentteja, et voi tajuta jos et itse ole.
Ammattikoulu aikaan sitä itsekin hoki mutta nykyään niin vitun ärsyttävää.
Jossain huoltoaseman parkkiksella 30v ikinuoret bemmimiehet tota hokee
Joo siis nimenomaan tällainen tulee mieleen. Mallu palaa niin että tuo amiskäyrällä varustettu lippalakkikin käryää. Ja sit niillä itellään on vielä joku 25 vuotta vanha mersu ja uskottelevat itelleen että se on "parempi" kuin uudehko audi.Ammattikoulu aikaan sitä itsekin hoki mutta nykyään niin vitun ärsyttävää.
Jossain huoltoaseman parkkiksella 30v ikinuoret bemmimiehet tota hokee
Ollaan jo eellä.Kahen litran oohoocee turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella sierra jättää sen.
Ketä kiinnostaa, hieno kiesi oli sitten omistaja vaikka naapurin Kalevi.Vatsku osti auton, mutta auton omistaa rahoitusyhtiö ? Eli vatsku ei ostanut, vaan siirtyi auton haltijaksi, ei omistajaksi. Toki ymmärrän, että tämän hintaluokan auto kannattaa ottaa rahoituksella, kuin sitoa koko summaa pääomana heti kiinni.
No se on vähän sellainen kommentti jonka voisi jättää kirjoittamatta mutta jos joku niin kirjoittaa niin en siihen jaksa kuitenkaan reagoida koska no, niin.. Sanoma aika vähissä siinä viestissä Mersu on hyvä merkki ja niin on kaikki muutkin.Oonko mä ainoa jonka mielestä noi "kato, oot vihdoin ostanu kunnon auton!"- kommentit on ihan vitun juntteja? :D
Ja ei, ei ole omaa lehmää ojassa.
Vatsku osti auton, mutta auton omistaa rahoitusyhtiö ? Eli vatsku ei ostanut, vaan siirtyi auton haltijaksi, ei omistajaksi. Toki ymmärrän, että tämän hintaluokan auto kannattaa ottaa rahoituksella, kuin sitoa koko summaa pääomana heti kiinni.
Vatsku osti auton, mutta auton omistaa rahoitusyhtiö ? Eli vatsku ei ostanut, vaan siirtyi auton haltijaksi, ei omistajaksi. Toki ymmärrän, että tämän hintaluokan auto kannattaa ottaa rahoituksella, kuin sitoa koko summaa pääomana heti kiinni.