No samalla vaivalla kun kirjotit tuon viestin niin olisit varmaan voinut vastata itse kysymykseen...eli siis helmikuun alussa tarkotus pitää laajennuksen avajaiset.Sehän kerrotaan tuolla edellisellä videolla....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No samalla vaivalla kun kirjotit tuon viestin niin olisit varmaan voinut vastata itse kysymykseen...eli siis helmikuun alussa tarkotus pitää laajennuksen avajaiset.Sehän kerrotaan tuolla edellisellä videolla....
Miksi Vatanen teki uuden ig tilin noille vanhoille kuville mutta laittaa ne kaikki samat silti tuonne ensimmäisen tilin tarinaan ?
Miun mielestä ne olis mahtunu kaikki ihan hyvin myös tuonne vanhalle tilille. Onko tässä joku juttu että seuraajia häviää jos alkaa puskea paljon vanhoja kuvia tms ?
Kohta on Vatasen mikrollakin ig tili ? Monta puuroa se lämmittää päivässä ? Aamusin aina puuro-live ?
Miksi Vatanen teki uuden ig tilin noille vanhoille kuville mutta laittaa ne kaikki samat silti tuonne ensimmäisen tilin tarinaan ?
Miun mielestä ne olis mahtunu kaikki ihan hyvin myös tuonne vanhalle tilille. Onko tässä joku juttu että seuraajia häviää jos alkaa puskea paljon vanhoja kuvia tms ?
Kohta on Vatasen mikrollakin ig tili ? Monta puuroa se lämmittää päivässä ? Aamusin aina puuro-live ?
Lyhyesti ja ytimekkäästi. Isolle pääkanavalle (ptvatanen) ei kannata spämmätä treeniohjelma mainoksia, kuntosali mainoksia, lisäravinne mainoksia ja opastus videoita hauiskäännöistä tai kuvaa uudesta kuntosalilaitteesta taikka mielipide testiä bcaa tuotteiden eri mauista. ptvatanen IG kanava on sellaista ympäripyöreää lifestyleä joka pääsääntöisesti on se kiinnostavin aihealue. Sitten kuntosalille on oma kanava, sitä seuraa ne ketkä ovat kiinnostuneita mitä ptvgymillä tapahtuu, aika harvaa ptvatanen profiilia seuraavaa ihmistä kiinnostaa minkälainen laite Jyväskylän salille tulee tai kuka on Porvoon salin kovin penkkipunnertaja. Sama pätee myös pelkkiin pullistelu/treeni aiheisiin juttuihin ja lisäravinteisiin.
Mun mielestä on vaan fiksua jakaa pottia moneen osaan. Ne keitä kiinnostaa vain että minkä värinen lambo on ensi kesänä, se seuraa vain ptvatanen profiilia, ei tarttee kärsiä lisäravinteista tai tuplista takaa. Jos jotain ärsyttää ptvatasen naama mutta kuitenkin kiinnostaa että minkäslaisia perseitä ptvgymillä treenaa niin voi seurata vain ptvgym profiilia.
Markkinointi on myös mulle helpompaa, ei tarttee pelätä että lopettaako 50 ihmistä seuraamisen kun postaan bcaa:an olevan alennuksessa. Ne ihmiset ketkä seuraa lisäravinne profiilia, ottavat luultavasti mieluusti vastaan lisäravinne alennuskoodit jne.
Tähän sellainen poliittinen vastaus on että ei puhuta siitä kaupasta tämän enempää tällä foorumilla. Pakkis on fitnesstukun reviiriä ja kunnioitetaan sitä.Millos muuten kauppa aukeaa? Kannattaako jo alkaa odotella avajaistarjouksia ja yrittää kitkutella jäljellä olevilla pulvereilla?
Tähän sellainen poliittinen vastaus on että ei puhuta siitä kaupasta tämän enempää tällä foorumilla. Pakkis on fitnesstukun reviiriä ja kunnioitetaan sitä.