PTVGYM Jooel Vatanen

^Jaa niin semmonenki homma siinä tosiaan saattaapi taustalla olla. Mitä mieltä olet malton käyttämisestä hiilarina treenijuomassa? Itte meinottelin kokeilla maltoa treenin aikana ja jälkeen.
Malto on jepa jos et paljoa käytä (alle70g/satsi) mut jos lähentelee vaikka 100g mitä treenin aikana kiskot niin sitten suosittelisin esim vitargo/osmopure. Pistä kokeiluun niin selviää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Vatanen koskaan käyttänyt hiilihydraattia treenijuomassa, tai vitargoa ylipäänsä ? Kukkarollehan se ainoastaan kalliiksi käypi, osmopure taitaa olla kelpo hintaista vielä.

Pistähän seuraavaksi kuvaten se raw & uncut treenivideo ;)

Tuossa boosterista puhuessa sivuutit kahvia, juotko muuten itse kahvia ?

11917974_452941574889041_1377019179_n.jpg

Tommonen ilmesty instagramiin, missäs lukemissa paino huitelee tällä hetkellä ? Huomenna tulossa taas jotain mukavaa bulkkivideoo Vataselta ;)

Viimeksi muokattu:
Kyllä siulla ainaki joskus oli wrangen tricolor, näkyy myös blogin kansikuvassa :D
Aaaivan! Nyt mulla meni ihan omat ajatukset ristiin! Se on hyvä vyö! Saapi nopeasti kiskaistua päältä pois ja omalla kohdalla saanut kyllä aina sopivalle tiukkuudelle säädettyä sen. Komeet mustelmat välillä jättää kylkiin kun läskit menee makkaralle mutta ei tuo menoa ole haitannut! Hyvä ostos oli, maksoin 7e uutena :)

Aaaivan! Nyt mulla meni ihan omat ajatukset ristiin! Se on hyvä vyö! Saapi nopeasti kiskaistua päältä pois ja omalla kohdalla saanut kyllä aina sopivalle tiukkuudelle säädettyä sen. Komeet mustelmat välillä jättää kylkiin kun läskit menee makkaralle mutta ei tuo menoa ole haitannut! Hyvä ostos oli, maksoin 7e uutena :)
Miitämitä mistä sie nuin halavalla? :o

Minä epäilin että vatanen on käyny lainaamassa vyötä samanlailla kun rannesiteitä mitä taisi kassista löytyä vähä enemmänki :D

Kerrohan vatanen mistä on hommattu tonne teidän keittiöön tuo järettömän iso kello? Keittiössä kuvattu niin monta videota niin pistänyt useamman kerran silmään :)

Kerrohan vatanen mistä on hommattu tonne teidän keittiöön tuo järettömän iso kello? Keittiössä kuvattu niin monta videota niin pistänyt useamman kerran silmään :)

Mä taisin ostaa ton clas ohlsonista, maksoi parikymppiä. Kohonomeroita joita itse pitää nikkaroida oikeaan kohtiin, oli sielä joku sapluuna mukana mutta en mä sitä huomannut, numerot meni vähän sinnepäin mutta kyllä siitä suurinpiirtein selvää saa :)

Et varmaan pysty toteuttaan, mutta mites olis videoo kehonrakennuksen "vaietusta" puolesta? Terveys, riskit, haitat ja varotoimet näiden varalle mitä tulee siis kemialliseen puoleen...

Et varmaan pysty toteuttaan, mutta mites olis videoo kehonrakennuksen "vaietusta" puolesta? Terveys, riskit, haitat ja varotoimet näiden varalle mitä tulee siis kemialliseen puoleen...
Sepäs olisikin mielenkiintoinen aihe mutta siinä on yksi miinuspuoli, ei niistä saa puhua joten hysss sielä nyt! :)

Moro vatsku!
Teeppä joskus reissu helsinkiin päin ja käyt meijerillä heittämässä jumpat kameran kera! Tai jospa jopa strike team swedenin kanssa onnistuisi kimppatreenit?;)

Olisi kyllä maukas pätkä, jos Sirenin ja Wileniuksen kanssa pääsisitte kimppatreenille. @Mike miltä kuulostaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom