PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Jes, tässä on siis erinomaista videopätkää tulossa. Kattokaahan videolle sitten kuntoakin, pakolliset nyt ainakin :)

Vataselle pieni kyssäri tuosta uusimmasta videosta: sanoit siinä että otat glutamiinia ennen sekä jälkeen harjoittelun, eli yhteensä vain 10g?? eikö se oo aika pieni määrä loppupeleissä? Kun vertaa esim. Flexin 20-30g/pv: ennen/aikana/jälkeen.

Vataselle pieni kyssäri tuosta uusimmasta videosta: sanoit siinä että otat glutamiinia ennen sekä jälkeen harjoittelun, eli yhteensä vain 10g?? eikö se oo aika pieni määrä loppupeleissä? Kun vertaa esim. Flexin 20-30g/pv: ennen/aikana/jälkeen.
Kaikki on suhteellista, hyvin pärjäsin ensimmäiset 5vuotta ilman ylimääräistä glutamiini lisää, ja eipä tuo hauis ole sen nopeammin kasvanut vaikka sitä nyt ylimääräiset 10-15g heitän päivässä. Flexillä on joku 2,5kg enemmän lihasta ku mulle niin se tarttee vähän enemmän glutaa :) Valmentajan määräysten mukaan ripottelen jauheet shakeriin sen enempää kyselemättä :)

Kaikki on suhteellista, hyvin pärjäsin ensimmäiset 5vuotta ilman ylimääräistä glutamiini lisää, ja eipä tuo hauis ole sen nopeammin kasvanut vaikka sitä nyt ylimääräiset 10-15g heitän päivässä. Flexillä on joku 2,5kg enemmän lihasta ku mulle niin se tarttee vähän enemmän glutaa :) Valmentajan määräysten mukaan ripottelen jauheet shakeriin sen enempää kyselemättä :)
Otetaan nyt kuitenkin se pilkku tosta 2,5kg välistä pois, niin ollaan jo askeleen lähempänä totuutta.

Vetääkö se dieetillä vai bulkilla ton määrän? Tiedän et monet vetää dieetillä isomman määrän glutamiinia

Hienoja videoita pukkaat tulemaan Vatanen, kiitos siitä! Olen samaa mieltä kanssasi ruuan tärkeydestä tässä lajissa/harrastuksessa. Lisäravinteet toimivat vain lisänä eikä ensisijaisena ravintona. Mitäpä oot Vatanen mieltä hallitsevan kehonrakennuksen raskaansarjan Suomen mestarin kommentista: dieetillä ruuasta karsitaan hiilareita pois ensin, ja vasta viimeisenä treenin ympärillä olevat hiilarit(lisäravinteet).

(Niin ja tarkennetaan vielä että Peter Wileniushan se on kehonrakennuksen raskaansarjan hallitseva Suomen mestari. Artturi Kallio on Fitness Classicin mestari vuosimallia 2015. Tämä oli lähinnä täsmennys itselleni :D)

Menikö miten pitkään oppia käyttämään tuota wrangen vyön pikalukkotsydeemiä? kokeilin kaverin vyötä missä samanlainen mutta enhän minä nyt sitä osannut käyttää :D (joko liian löysällä tai en saanu kiinni). uutta vyötä kuitenkin miettimässä ja nuo pikalukolliset halvimpia mitä löytää... :s

Hienoja videoita pukkaat tulemaan Vatanen, kiitos siitä! Olen samaa mieltä kanssasi ruuan tärkeydestä tässä lajissa/harrastuksessa. Lisäravinteet toimivat vain lisänä eikä ensisijaisena ravintona. Mitäpä oot Vatanen mieltä hallitsevan kehonrakennuksen raskaansarjan Suomen mestarin kommentista: dieetillä ruuasta karsitaan hiilareita pois ensin, ja vasta viimeisenä treenin ympärillä olevat hiilarit(lisäravinteet).

(Niin ja tarkennetaan vielä että Peter Wileniushan se on kehonrakennuksen raskaansarjan hallitseva Suomen mestari. Artturi Kallio on Fitness Classicin mestari vuosimallia 2015. Tämä oli lähinnä täsmennys itselleni :D)

Ei täällä kehtaa kauhiasta alkaa huutelemaan ettei isommat pojat vejä turpaan mutta mitä olen ymmärtänyt niin Peter taitaa aikamoisia energia määriä syödä dietilläkin ja sehän mahdollistaa runsaan lisäravinteiden käytön mutta jos palataan meihin perus kuolevaisiin niin en minä vähästä ruuasta alkaisi karsimaan että saisin maltoa juua treenin yhteydessä. Mutta siitä huolimatta pidän tärkeänä reilun hiilarin saannin treenin jälkeen, itse otan alkupalan lisäravinteista ja sitten kunnon latauksen safkasta. Tyylejä on monia ja sieltä pitää löytää itselleen sopivin, Peter on tehnyt paljon asioita oikein kun kehitystä katsoo joten kannustan häntä jatkamaan samalla tavalla jatkossakin :)

En tähän liitä nyt yhtään kenenkään nimeä mutta monella RUNSAS hh käyttö treenin ympärillä perustuu insuliinin käyttöön ja silloin on aika perusteltua ottaa vähän hiilarilientä ettei ukko kylmene.

Menikö miten pitkään oppia käyttämään tuota wrangen vyön pikalukkotsydeemiä? kokeilin kaverin vyötä missä samanlainen mutta enhän minä nyt sitä osannut käyttää :D (joko liian löysällä tai en saanu kiinni). uutta vyötä kuitenkin miettimässä ja nuo pikalukolliset halvimpia mitä löytää... :s

Miulla on betterbodiesin bodypumppi vyö, treenivideossa vedän laitteen omaa turvavyötä kiinni niin varmaan siitä hämäännyit :)

^Jaa niin semmonenki homma siinä tosiaan saattaapi taustalla olla. Mitä mieltä olet malton käyttämisestä hiilarina treenijuomassa? Itte meinottelin kokeilla maltoa treenin aikana ja jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom