Thansk dude! Tuuppa käymään joku kerta niin otetaan myökin vähän reenipätkää kasetille!Oli hyvä pätkä vatane!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thansk dude! Tuuppa käymään joku kerta niin otetaan myökin vähän reenipätkää kasetille!Oli hyvä pätkä vatane!
Thansk dude! Tuuppa käymään joku kerta niin otetaan myökin vähän reenipätkää kasetille!
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shoppi on jepa!Vatasella on kyllä paras lisäravinne/välinekauppa sponssina, tuolta saapi kaiken mitä tarvita saattaa.
Vaatteista varusteisiin ja lisäravinteisiin.
Kaikki on suhteellista, hyvin pärjäsin ensimmäiset 5vuotta ilman ylimääräistä glutamiini lisää, ja eipä tuo hauis ole sen nopeammin kasvanut vaikka sitä nyt ylimääräiset 10-15g heitän päivässä. Flexillä on joku 2,5kg enemmän lihasta ku mulle niin se tarttee vähän enemmän glutaa Valmentajan määräysten mukaan ripottelen jauheet shakeriin sen enempää kyselemättäVataselle pieni kyssäri tuosta uusimmasta videosta: sanoit siinä että otat glutamiinia ennen sekä jälkeen harjoittelun, eli yhteensä vain 10g?? eikö se oo aika pieni määrä loppupeleissä? Kun vertaa esim. Flexin 20-30g/pv: ennen/aikana/jälkeen.
Otetaan nyt kuitenkin se pilkku tosta 2,5kg välistä pois, niin ollaan jo askeleen lähempänä totuutta.Kaikki on suhteellista, hyvin pärjäsin ensimmäiset 5vuotta ilman ylimääräistä glutamiini lisää, ja eipä tuo hauis ole sen nopeammin kasvanut vaikka sitä nyt ylimääräiset 10-15g heitän päivässä. Flexillä on joku 2,5kg enemmän lihasta ku mulle niin se tarttee vähän enemmän glutaa Valmentajan määräysten mukaan ripottelen jauheet shakeriin sen enempää kyselemättä
Joltain taitaa puuttua kyky erottaa vitsit tosi jutuista.Otetaan nyt kuitenkin se pilkku tosta 2,5kg välistä pois, niin ollaan jo askeleen lähempänä totuutta.
Vataselle pieni kyssäri tuosta uusimmasta videosta: sanoit siinä että otat glutamiinia ennen sekä jälkeen harjoittelun, eli yhteensä vain 10g?? eikö se oo aika pieni määrä loppupeleissä? Kun vertaa esim. Flexin 20-30g/pv: ennen/aikana/jälkeen.
Me täällä Pakkiksella emme vitsaile niin pyhästä asiasta kuin kehonrakennus. ;)Joltain taitaa puuttua kyky erottaa vitsit tosi jutuista.
Hienoja videoita pukkaat tulemaan Vatanen, kiitos siitä! Olen samaa mieltä kanssasi ruuan tärkeydestä tässä lajissa/harrastuksessa. Lisäravinteet toimivat vain lisänä eikä ensisijaisena ravintona. Mitäpä oot Vatanen mieltä hallitsevan kehonrakennuksen raskaansarjan Suomen mestarin kommentista: dieetillä ruuasta karsitaan hiilareita pois ensin, ja vasta viimeisenä treenin ympärillä olevat hiilarit(lisäravinteet).
(Niin ja tarkennetaan vielä että Peter Wileniushan se on kehonrakennuksen raskaansarjan hallitseva Suomen mestari. Artturi Kallio on Fitness Classicin mestari vuosimallia 2015. Tämä oli lähinnä täsmennys itselleni :D)
Menikö miten pitkään oppia käyttämään tuota wrangen vyön pikalukkotsydeemiä? kokeilin kaverin vyötä missä samanlainen mutta enhän minä nyt sitä osannut käyttää :D (joko liian löysällä tai en saanu kiinni). uutta vyötä kuitenkin miettimässä ja nuo pikalukolliset halvimpia mitä löytää... :s